Je hebt het over jezelf.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kanker daar helemaal niet op. Maar ExTec probeert weer op bijzondere wijze een punt te maken.
Dat is het niet. Want als dat het was, dan zou hij dit niet doen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is onversneden landverraad.
Het is sowieso een zware leugen van een verkalkte idioot die claimt namens 'the Netherlands' te spreken.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het is een kritisch doch onbevestigd geluid vanuit de andere kant van het spectrum.
We moeten voorzichtig zijn met de conclusie dat het de Russen waren in Leipzig. Dat dacht men ook destijds over NS2, men wist dat heel zeker!
En al zou Rusland het gedaan hebben. Beter doen we gewoon alsof we het niet weten, voor je het weet escaleert de boel.
En een fantast bovendien. Ja hij belt wel ff met putin.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is sowieso een zware leugen van een verkalkte idioot die claimt namens 'the Netherlands' te spreken.
Het mag van mij ook best wat minder 'democratisch'. Dan zou zo'n Barry van de FVD niet doen, wat hij doet.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf.
Maar je bent weer erg "edgy" hoor, met je "democratie is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk!"
Mij niet gezien inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:10 schreef 007700 het volgende:
[..]
Kerel, waarom ga je daar niet wonen dan? [...]
Dergelijke fantasie kan ik nog wel waarderen. Ik heb destijds ook erg om Halbe gelachen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
En een fantast bovendien. Jij hij belt wel ff met putin.
Wat een ongelooflijke tactische fout om met de winst van AFD, nog steeds te kiezen voor de 'nazi-frame'.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:31 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Over niet escaleren gesproken, https://t.me/medvedev_telegram/659
Medvedev post vanochtend bovenstaand.
Zou bizar zijn als hij dit zou posten... Een oorlogsverklaring, zelfs als hij het doet.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:31 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Over niet escaleren gesproken, https://t.me/medvedev_telegram/659
Medvedev post vanochtend bovenstaand.
Het is gewoon een fake account met nota bene een hele andere boodschap. Zelfs die moeite hebben ze niet genomen. Vertaal het eensquote:Op woensdag 2 september 2026 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke tactische fout om met de winst van AFD, nog steeds te kiezen voor de 'nazi-frame'.
Ook Rusland zit met het boomer-probleem dat niet meegaat met de tijd.
Fake account gast wat lul jij?quote:Op woensdag 2 september 2026 14:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon een fake account met nota bene een hele andere boodschap. Zelfs die moeite hebben ze niet genomen. Vertaal het eens
https://t.me/medvedev_telegram/659quote:Op woensdag 2 september 2026 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fake account gast wat lul jij?
Is geen fake account.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon een fake account met nota bene een hele andere boodschap. Zelfs die moeite hebben ze niet genomen. Vertaal het eens
Duidelijk dat jij z'n oeuvre niet kent.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:36 schreef LXIV het volgende:
Een oorlogsverklaring, zelfs als hij het doet.
quote:Берлин предъявил России обвинения в недоказанной атаке на аэропорт Лейпцига. С учётом неонацистского, яро русофобского курса нынешнего руководства Германии придуманная диверсия – самая слабая форма наказания за их грехи. Они заслуживают прямого удара по всем немецким производствам военной техники для бандеровской клики. А вполне вероятно, и по некоторым иным местам в Берлине.
И про угрозы безумного клоуна в отношении гражданской авиации в небе России. Глава государства уже определил их как заявку бандеровского режима на государственный терроризм. С террористами переговоров не ведут и отвечают на их действия встречным возмездием.
И ещё у всякого террора есть спонсоры. В данный момент это главы западных стран, прежде всего – европейских.
А они часто ездят в Киев поездом…
Ja dat is een of andere fout die je soms krijgt met telegram.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat over creditcards en stopcontacten als ik het vertaal..
Jawel. Daarom dat zelfsquote:Op woensdag 2 september 2026 14:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij z'n oeuvre niet kent.
Ik krijg gewoon dezelfde vertaling, hoor.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat over creditcards en stopcontacten als ik het vertaal..
Ik vertaal het met google. Dus dat is letterlijk de tekst die bij het bericht staat. Dat gaat over heel wat anders.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is een of andere fout die je soms krijgt met telegram.
Ok. Nu krijg ik deze tekst ook. Eerst echt een totaal ongerelateerde tekst. Dus icm de extremiteit ervan dacht ik dat er heel wat anders stond..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |