En dit is NWS omdat?quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
"Terwijl ze op het strand lag, voelde de vrouw ongemak in haar bikini en voelde ze de behoefte om deze recht te zetten."
Hij had het net zo goed zelf ook gewoon in ONZ ofzo kunnen openen.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:58 schreef marc0871 het volgende:
Ik zie hier niks van twitter.
En ook als ik de link uit het bericht haal, kom ik meestal niet waar het bericht over gaat.
En dan nog is het eerste of je de app wil installeren.
Want die had ik niet, heb ik niet en zal ik nooit hebben.Oei. Je mist wel erg veel dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met je cookies te maken?🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
Waarom open je het dan in NWS.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien meer voor SHO
quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat het een nieuwsplatform is en dit zo snel het eerste is dat in me op kwam.
quote:De pols van popcultuur & entertainment.
Die lamlul zit ook precies waar hij moet zitten. Al was met een molensteen om z'n nek op de bodem van de Maas wellicht een nog betere plek.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:16 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wollah je halve kont staat open
100% eens!quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke meid. Jammer van de tattoos.
is dit het twitter account van het AD?quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
"Terwijl ze op het strand lag, voelde de vrouw ongemak in haar bikini en voelde ze de behoefte om deze recht te zetten."
Hoezo jammer van de tattoos?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke meid. Jammer van de tattoos.
De Turkse tak van het ADquote:Op dinsdag 1 september 2026 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dit het twitter account van het AD?
Weten we waar die man nu is dan?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Die lamlul zit ook precies waar hij moet zitten. Al was met een molensteen om z'n nek op de bodem van de Maas wellicht een nog betere plek.
Wat is er mis met mijn koekjes?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oei. Je mist wel erg veel dan.
Niet met je cookies te maken?
Ik houd niet zo van zandkoekjes.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn koekjes?
[ afbeelding ]
Die zit in de bajes.quote:
Penitentiaire Inrichting Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh, wel gewoon naar verwachting dus
Daar hoef ik toch niet mee te zitten?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van zandkoekjes.behalve als er wat chocolade doorheen zit.
Zulke:
[ afbeelding ]
Whut, die is wel flink veranderd dan qua uiterlijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 13:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Penitentiaire Inrichting Rotterdam.
Dat is de tramschutter van Utrecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |