1x een Turks nieuwsbericht een like gegeven en nu is de halve Twitter pagina Turks nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:53 schreef LXIV het volgende:
Op twitter zie ik dit ook telkens voorbij komen
Nee ook in andere media natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
1x een Turks nieuwsbericht een like gegeven en nu is de halve Twitter pagina Turks nieuws.
Halve?quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:16 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wollah je halve kont staat open
media fungeren als een controlerende macht om de overheid en andere machthebbers scherp te houden.quote:
Volgens mij vind je hier hele collecties van als je een huiszoeking doet bij Erdoganquote:
Zout op met je achterlijke topics Johquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij vind je hier hele collecties van als je een huiszoeking doet bij Erdogan
Denken dat er nog mensen op X zittenquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Om in gesprek te blijven met mensen, nieuws volgen etc.
Nog meer dan genoeg, en die belanden dan vaak in een gevaarlijke bubbel. Met die mensen moet je in gesprek blijven.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Denken dat er nog mensen op X zitten
Daarom reageren er hier nog mensen op jouw postsquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog meer dan genoeg, en die belanden dan vaak in een gevaarlijke bubbel. Met die mensen moet je in gesprek blijven.
Ja, die kunnen nog altijd naar mijn politiek schuiven indd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daarom reageren er hier nog mensen op jouw posts
Echt gebruiken ook? Ik heb lang geleden een account aangemaakt, snapte er geen reet van en heb er nooit meer naar gekekenquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:30 schreef Mikeytt het volgende:
https://fingerspitz.nl/bl(...)tieken-in-nederland/
2,8 miljoen nederlandse gebruikers nog
Wat is het alternatief? Niet op X komen en gewoon niet in gesprek blijven met honderdduizenden mensen die in gevaarlijke communities blijven?quote:
1,4 miljoen daarvan gebruiken het dagelijks zie ik.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt gebruiken ook? Ik heb lang geleden een account aangemaakt, snapte er geen reet van en heb er nooit meer naar gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |