abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 september 2026 @ 11:15:02 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221812667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik maak jou helemaal nergens voor uit, ik vraag je wat jou nog positief gestemd maakt aan dit alles. Zelfs Schoof komt nu meer capabel over dan Jetten.
Je doet aannames op basis van mijn antwoord op die ad hominem.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221812787
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je doet aannames op basis van mijn antwoord op die ad hominem.
Dan doe je nu het beste eraan ons bij te vallen in ons gezamenlijk klaagzang tegen de prutser Robbie AI Jetten en zijn kabinet wat gewoon ronduit kut aan het presteren is.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 september 2026 @ 11:20:38 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221812842
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:18 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dan doe je nu het beste eraan ons bij te vallen in ons gezamenlijk klaagzang tegen de prutser Robbie AI Jetten en zijn kabinet wat gewoon ronduit kut aan het presteren is.
Rot toch op man met dat kinderachtige gedoe :')

Lijkt wel alsof jullie een stel 14-jarigen zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221812891
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je wordt voor helemaal niks uitgemaakt. Je partij faalt keer op keer en als dat benoemd wordt voel jij je persoonlijk in je kuif gepikt.

Dat is echt iets anders.
pi_221812992
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je gedraagt je zelf kinderachtig.

Gepikeerd dat je partij slecht presteert en niet bij machte de kritiek te weerleggen en dus ga je verongelijkt anderen aanvallen.

Ik krijg een beetje Ad Melkert vibes hierbij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221813082
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je gedraagt je zelf kinderachtig.

Gepikeerd dat je partij slecht presteert en niet bij machte de kritiek te weerleggen en dus ga je verongelijkt anderen aanvallen.

Ik krijg een beetje Ad Melkert vibes hierbij.
Pas maar op, mijnheer kan alleen uitdelen niet ontvangen, dankzij hem vorig weekend een ban, en dat was niet de eerste keer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221813134
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
Pas maar op, mijnheer kan alleen uitdelen niet ontvangen, dankzij hem vorig weekend een ban, en dat was niet de eerste keer.
Echt? Wie is hier dan de 14 jarige zou je zeggen.
pi_221813159
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je ziet hier de stuiptrekkingen van een D66 stemmer die het niet kan verkroppen dat zijn premier volledig incapabel blijkt te zijn, en dus op zoek gaat naar een zondebok. Als je deze mensen moet geloven zit de VVD nog net niet achter 1940-1945, zo hard demoniseren ze de enige rechtse partij in de coalitie.
De enige rechtse partij demoniseren??? |:(
Kijk naar de overgrote problemen die we nu hebben:
1 Asiel VVD laat deze mensen 3 jaar in een AZC zitten, had ze meteen laten werken waardoor ze zich niet kunnen vervelen, kunnen bijdragen aan hun huisvesting (azc) en tegelijkertijd integreren

2Asiel VVD sluit AZC na Syriers waardoor je nu met ondercapaciteit zit en verschikkelijk duur tijdelijke en/of spoedopvang moet doen. Niet investeren in de IND waardoor achterstanden worden opgelopen en er zelfs dwangsommen betaald moet worden.

3 Woningnood VVD verkoop de halve voorraad sociale huurwoningen aan buitenlanders onder de motto de woningmarkt is af

4 Woningnood VVD sluit bejaarden- en verzorgingshuizen, nu is er geen enkele doorstroom en zitten ouderen in veel te grote woningen

Werk VVD slogan voor de hardwerkende Nedelander terwijl ze hier niets voor doen echter alleen opkomen voor grootkapitaal.

Dus JA de VVD is degene die Nederland een puinhoop heeft laten worden.
pi_221813166
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hij lijkt er behoorlijk emotioneel in te zitten ja.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 18 september 2026 @ 12:15:00 #285
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221813399
6 op de tien mensen ontvangt meer geld aan toeslagen dan dat ze netto bijdragen
Bekijk deze YouTube-video
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
  vrijdag 18 september 2026 @ 12:26:26 #286
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221813460
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
6 op de tien mensen ontvangt meer geld aan toeslagen dan dat ze netto bijdragen
Bekijk deze YouTube-video
Tjah, die groep kun je dus al niet meer uitknijpen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221813554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tjah, die groep kun je dus al niet meer uitknijpen.
Als in die groep mensen zitten die minder zijn gaan werken vanwege die toeslagen, kun je die prima verder uitknijpen. Door de toeslagen te verlagen.
Werkenden zouden pas recht moeten hebben op toeslagen als ze 36 uren of meer per week werken. Zo sluit je de toeslagparttimers uit.
  vrijdag 18 september 2026 @ 12:58:31 #288
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221813634
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 12:51 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Als in die groep mensen zitten die minder zijn gaan werken vanwege die toeslagen, kun je die prima verder uitknijpen. Door de toeslagen te verlagen.
Werkenden zouden pas recht moeten hebben op toeslagen als ze 36 uren of meer per week werken. Zo sluit je de toeslagparttimers uit.
Ja, of je zorgt dat de werkgevers wat meer betalen zodat parttimers geen toeslag nodig hebben.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221813684
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, of je zorgt dat de werkgevers wat meer betalen zodat parttimers geen toeslag nodig hebben.
Als je te weinig verdiend als parttimer, zou je meer uren moeten gaan werken. En niet dat deel van de rekening bij de samenleving neerleggen. Dat is namelijk bij veel mensen het probleem: meer werken loont niet omdat ze dn hun toeslagen kwijt raken. Dat maakt het een perverse prikkel om minder te werken.
pi_221813700
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 13:01 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Als je te weinig verdiend als parttimer, zou je meer uren moeten gaan werken. En niet dat deel van de rekening bij de samenleving neerleggen. Dat is namelijk bij veel mensen het probleem: meer werken loont niet omdat ze dn hun toeslagen kwijt raken. Dat maakt het een perverse prikkel om minder te werken.
Hier zit wel een kern van waarheid in. Tegelijkertijd moeten mensen ook mantelzorgen voor hun gebrekkige ouders etc.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221813725
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 11:07 schreef kree het volgende:
ik heb niet alles gevolgd. maar ik zie het niet gebeuren weer met dit minderheidskabinet.
Dan sluiten we af.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221813733
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2026 13:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Dan sluiten we af.
nouja heb jij nog onwijze hoop dan? Ik zie fragmenten he, geef ik toe want volg niet alles live van die beschouwingen.

Maar wat ik zag, dat zag er niet zo uit alsof dit wel ff zou lukken?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 18 september 2026 @ 13:12:00 #293
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221813734
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 13:01 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Mee eens hoor. Het hele toeslagenstelsel vind ik sowieso een gedrocht. Maar door er heel resoluut een urenminimum aan vast te plakken benadeel je ook mensen die niet gewoon een dagje vrij willen.

Dan wordt het al heel complex.
  vrijdag 18 september 2026 @ 13:12:42 #294
323876 michaelmoore
pi_221813736
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2026 13:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in. Tegelijkertijd moeten mensen ook mantelzorgen voor hun gebrekkige ouders etc.
ik hoorde Jetten verkondigen dat men weer gezellige bejaardenhuizen zou gaan bouwen op vragen van Bikker

Ook zodat er dan weer meer huurwoningen zouden leeg komen

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Mee eens hoor. Het hele toeslagenstelsel vind ik sowieso een gedrocht. Maar door er heel resoluut een urenminimum aan vast te plakken benadeel je ook mensen die niet gewoon een dagje vrij willen.

Dan wordt het al heel complex.
DE arbeidsaftrek moet fors omhoog , niet met 250 euro maar met 2000 euro op jaarbasis
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221813751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als je part time werkt en te weinig verdient moet je meer uren gaan werken.
pi_221813754
ik vond een opmerking die ik zag in een fragmentje van wilders. 20 miljard naar wind energie enzo.....

En wat ie er over zei ook, ik denk. naja mss kun je dat beter ff besteden ipv liefste kindje van de EU weer te zijn......

en ja laat ik maar niet eens ingaan op asielzoekers. en denk eigenlijk persoonlijk dat hij gelijk heeft hoor hiermee

Dat ze het uitzoeken vanuit Afrika. we gaan naar NL alles geregeld, niet dus tegen ofzo Perce. maar we moeten wel van het imago af dat we hier in de hemel zijn in NL en alles geregeld en gratis etc.

tuurlijk promoten ze dat in Afrika. zou ook naar NL gaan als ik die verhalen zo zou horen.
  vrijdag 18 september 2026 @ 13:16:13 #297
323876 michaelmoore
pi_221813756
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als je part time werkt en te weinig verdient moet je meer uren gaan werken.
mijn kinderen werken parttime omdat de kinderopvang zo duur is
pi_221813757
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2026 13:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker waar. En dat zou dan weer een valide reden moeten zijn om minder te gaan werken.
Wat de toeslagen in mijn optiek pervers maakt is de automatische toekenning. Beter zou het zijn als iemand pas in aanmerking komt na het aantonen dat toeslagen nodig zijn, zoals bijvoorbeeld moeten mantelzorgen. Dat is gewoon zwaar in combinatie met een fulltime baan.
Maar minder werken omdat lekker vrije tijd? Ja, prima. Maar dan wel op je eigen kosten. Wil je meer geld, ga je maar meer uren maken. Werk je fulltime en kom je nog niet uit? Dan kun je toeslagen aanvragen, net als mensen die noodgedwongen in een uitkering zitten
pi_221813761
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 13:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mijn kinderen werken patrtime omdat de kinderopvang zo duur is
Misschien kan opa af en toe oppassen.
pi_221813763
het hele idee dat vluchtelingen. "echte vluchtelingen zijn". dat is voor 80% al niet meer van de orde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')