Je doet aannames op basis van mijn antwoord op die ad hominem.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik maak jou helemaal nergens voor uit, ik vraag je wat jou nog positief gestemd maakt aan dit alles. Zelfs Schoof komt nu meer capabel over dan Jetten.
Dan doe je nu het beste eraan ons bij te vallen in ons gezamenlijk klaagzang tegen de prutser Robbie AI Jetten en zijn kabinet wat gewoon ronduit kut aan het presteren is.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet aannames op basis van mijn antwoord op die ad hominem.
Rot toch op man met dat kinderachtige gedoequote:Op vrijdag 18 september 2026 11:18 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dan doe je nu het beste eraan ons bij te vallen in ons gezamenlijk klaagzang tegen de prutser Robbie AI Jetten en zijn kabinet wat gewoon ronduit kut aan het presteren is.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rot toch op man met dat kinderachtige gedoe
Lijkt wel alsof jullie een stel 14-jarigen zijn.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je wordt voor helemaal niks uitgemaakt. Je partij faalt keer op keer en als dat benoemd wordt voel jij je persoonlijk in je kuif gepikt.
Dat is echt iets anders.
Je gedraagt je zelf kinderachtig.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rot toch op man met dat kinderachtige gedoe
Lijkt wel alsof jullie een stel 14-jarigen zijn.
Pas maar op, mijnheer kan alleen uitdelen niet ontvangen, dankzij hem vorig weekend een ban, en dat was niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je gedraagt je zelf kinderachtig.
Gepikeerd dat je partij slecht presteert en niet bij machte de kritiek te weerleggen en dus ga je verongelijkt anderen aanvallen.
Ik krijg een beetje Ad Melkert vibes hierbij.
Echt? Wie is hier dan de 14 jarige zou je zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pas maar op, mijnheer kan alleen uitdelen niet ontvangen, dankzij hem vorig weekend een ban, en dat was niet de eerste keer.
De enige rechtse partij demoniseren???quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je ziet hier de stuiptrekkingen van een D66 stemmer die het niet kan verkroppen dat zijn premier volledig incapabel blijkt te zijn, en dus op zoek gaat naar een zondebok. Als je deze mensen moet geloven zit de VVD nog net niet achter 1940-1945, zo hard demoniseren ze de enige rechtse partij in de coalitie.
Hij lijkt er behoorlijk emotioneel in te zitten ja.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pas maar op, mijnheer kan alleen uitdelen niet ontvangen, dankzij hem vorig weekend een ban, en dat was niet de eerste keer.
Tjah, die groep kun je dus al niet meer uitknijpen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
6 op de tien mensen ontvangt meer geld aan toeslagen dan dat ze netto bijdragen
Bekijk deze YouTube-video
Als in die groep mensen zitten die minder zijn gaan werken vanwege die toeslagen, kun je die prima verder uitknijpen. Door de toeslagen te verlagen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, die groep kun je dus al niet meer uitknijpen.
Ja, of je zorgt dat de werkgevers wat meer betalen zodat parttimers geen toeslag nodig hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als in die groep mensen zitten die minder zijn gaan werken vanwege die toeslagen, kun je die prima verder uitknijpen. Door de toeslagen te verlagen.
Werkenden zouden pas recht moeten hebben op toeslagen als ze 36 uren of meer per week werken. Zo sluit je de toeslagparttimers uit.
Als je te weinig verdiend als parttimer, zou je meer uren moeten gaan werken. En niet dat deel van de rekening bij de samenleving neerleggen. Dat is namelijk bij veel mensen het probleem: meer werken loont niet omdat ze dn hun toeslagen kwijt raken. Dat maakt het een perverse prikkel om minder te werken.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, of je zorgt dat de werkgevers wat meer betalen zodat parttimers geen toeslag nodig hebben.
Hier zit wel een kern van waarheid in. Tegelijkertijd moeten mensen ook mantelzorgen voor hun gebrekkige ouders etc.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je te weinig verdiend als parttimer, zou je meer uren moeten gaan werken. En niet dat deel van de rekening bij de samenleving neerleggen. Dat is namelijk bij veel mensen het probleem: meer werken loont niet omdat ze dn hun toeslagen kwijt raken. Dat maakt het een perverse prikkel om minder te werken.
Dan sluiten we af.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:07 schreef kree het volgende:
ik heb niet alles gevolgd. maar ik zie het niet gebeuren weer met dit minderheidskabinet.
nouja heb jij nog onwijze hoop dan? Ik zie fragmenten he, geef ik toe want volg niet alles live van die beschouwingen.quote:
Mee eens hoor. Het hele toeslagenstelsel vind ik sowieso een gedrocht. Maar door er heel resoluut een urenminimum aan vast te plakken benadeel je ook mensen die niet gewoon een dagje vrij willen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je te weinig verdiend als parttimer, zou je meer uren moeten gaan werken. En niet dat deel van de rekening bij de samenleving neerleggen. Dat is namelijk bij veel mensen het probleem: meer werken loont niet omdat ze dn hun toeslagen kwijt raken. Dat maakt het een perverse prikkel om minder te werken.
ik hoorde Jetten verkondigen dat men weer gezellige bejaardenhuizen zou gaan bouwen op vragen van Bikkerquote:Op vrijdag 18 september 2026 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in. Tegelijkertijd moeten mensen ook mantelzorgen voor hun gebrekkige ouders etc.
DE arbeidsaftrek moet fors omhoog , niet met 250 euro maar met 2000 euro op jaarbasisquote:Op vrijdag 18 september 2026 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Het hele toeslagenstelsel vind ik sowieso een gedrocht. Maar door er heel resoluut een urenminimum aan vast te plakken benadeel je ook mensen die niet gewoon een dagje vrij willen.
Dan wordt het al heel complex.
Als je part time werkt en te weinig verdient moet je meer uren gaan werken.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, of je zorgt dat de werkgevers wat meer betalen zodat parttimers geen toeslag nodig hebben.
mijn kinderen werken parttime omdat de kinderopvang zo duur isquote:Op vrijdag 18 september 2026 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je part time werkt en te weinig verdient moet je meer uren gaan werken.
Zeker waar. En dat zou dan weer een valide reden moeten zijn om minder te gaan werken.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in. Tegelijkertijd moeten mensen ook mantelzorgen voor hun gebrekkige ouders etc.
Misschien kan opa af en toe oppassen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn kinderen werken patrtime omdat de kinderopvang zo duur is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |