Wat hebben die ineens veranderd deze zomer? Tis niet dat Jonker een wonderdokter isquote:
We hebben echt een verdediging van 3x niks. Vorig jaar al 100 tegendoelpunten. Tis om te janken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
BANNISSSS. Den Bosch wordt in eigen huis kapoet gemaakt.
Geen idee haha, die gaan dit ook niet volhouden natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat hebben die ineens veranderd deze zomer? Tis niet dat Jonker een wonderdokter is
De kenners maakten van deze teek toen al gehakt.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze bij Volendam nou echt niks beters lopen dan een inmiddels 35-jarige Veerman?
Ik had al boete gedaan een paar weken terug.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kenners maakten van deze teek toen al gehakt.
Ik zal je er niet verder mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had al boete gedaan een paar weken terug.
Als je hem maar hebt deze rondequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer dat ik deze week op Scorito voor Djoli als captain ben gegaan ipv Veerman. #liefdagboek.
Een diamant?quote:
Daar kan ik al bijna de handdoek in de ring gooien. Beste 2 scores van de eerste 4 speelrondes gaat mij niet redden, niks blijft niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer dat ik deze week op Scorito voor Djoli als captain ben gegaan ipv Veerman. #liefdagboek.
Dankzij de strijders uit Eindhoven. Kedegedeng.quote:
Elke keer als ik dat liedje hoor denk ik aan die uitmuntende reet van Shakira.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In Venlo draaien ze maar gewoon Dai Dai vlak voor de aftrap.
Mooie gevoelens komen los.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat liedje hoor denk ik aan die uitmuntende reet van Shakira.
Topliedje!
Het is niet jouw dag hé.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kampbewoner Menno zakt vanaf nu door de grond.
Met zijn balanced attack.
We kunnen niet allemaal tippen.quote:
Laten we wel wezen, het waren 2x jong teams.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:49 schreef DobbyDobby het volgende:
De Emmen hype dondert snel de afgrond in.
Arsenal speelt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht trouwens dat @:Zipportal klaar zit voor Jong AZ - Jong Utrecht en Jong PSV - Jong Ajax.
Was bij Ajax wel een enorm talent maar wilde (of zijn entourage) veel te vroeg naar het buut'nland.quote:
Zal wel zijn entourage zijn. Hoeveel van dit soort gasten lopen er rond op de Nederlandse velden. Grote talenten die kapot worden gemaakt door familie om even snel geld te harken zodat ze die nieuwe Mercedes kunnen kopen. Dit wordt ook niets.quote:Op woensdag 2 september 2026 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was bij Ajax wel een enorm talent maar wilde (of zijn entourage) veel te vroeg naar het buut'nland.
Jep, die is eigenlijk onvervangbaar op dit moment. Scoorde echt aan de lopende band sinds de winterstop. En dan sinds dit seizoen ook nog de aanvoerder.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:35 schreef Makamba_ het volgende:
Zandbergen is vertrokken. VVV moet nog maar even genieten van hun 4de plek.
Ouasim Bouy-god.quote:Op woensdag 2 september 2026 05:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel zijn entourage zijn. Hoeveel van dit soort gasten lopen er rond op de Nederlandse velden. Grote talenten die kapot worden gemaakt door familie om even snel geld te harken zodat ze die nieuwe Mercedes kunnen kopen. Dit wordt ook niets.
Iets anders voorbeeld maar toch, wie helpt me aan zijn naam:quote:Op woensdag 2 september 2026 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ouasim Bouy-god.
Juventus en dan eindigen bij PEC Zwolle.
Of Silvano Vos - vorig seizoen niets gespeeld
Mink Peeters die perse naar Real Madrid wou. Ging van RM Castilla naar Jong FC Volendam naar SV Lafnitz (wie?) Is nu gestopt en is jeugdtrainer bij PSV.
Grote talenten, hun entourage én het applausvolk dat er achter aanloopt. Het staat in mijn top-3 ergste voetbalziekten. Altijd dat gelul over 'het plan dat werd voorgeschoteld'.quote:Op woensdag 2 september 2026 05:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel zijn entourage zijn. Hoeveel van dit soort gasten lopen er rond op de Nederlandse velden. Grote talenten die kapot worden gemaakt door familie om even snel geld te harken zodat ze die nieuwe Mercedes kunnen kopen. Dit wordt ook niets.
Namen willen we.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Grote talenten, hun entourage én het applausvolk dat er achter aanloopt. Het staat in mijn top-3 ergste voetbalziekten. Altijd dat gelul over 'het plan dat werd voorgeschoteld'.
Je zal zelden horen: "Ik moet het snot voor mijn ogen werken om een kans te maken, iedere dag opnieuw". En als talenten op jonge leeftijd voor het grote geld kiezen, zijn er altijd weer jankende jeugdpedofielen die spelers al vanaf hun 14e op het schild hijsen. Wat een grote blunder heeft Ajax gemaakt!
En tien jaar later raken die jeugdspelers altijd weer in de vergetelheid. Ondertussen trekken de jeugdpedofielen verder naar de volgende jonge god die ze op kunnen hemelen en belasten met een oneerlijke druk.
Ik snap het ook wel. Je kan altijd nog terug en hebt vast wat extra geld.quote:Op woensdag 2 september 2026 05:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
fake supporterquote:Op donderdag 3 september 2026 09:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet aanwezig morgenavond @:Spockjuh_
Gelet op de vorm van beide teams kan dit pijnlijk gaan worden voor De Graafschap.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Helaas geen uitsupporters vanavond bij de Heracles - De Graafschap. Gister pas besluit genomen tot buscombi en dus een boycot.
Valt me nog mee in het kermisweekend.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch een half busje aan Volendam-supporters in Emmen.
Daar is het me wat te vroeg voor, er zijn wel vaker teams ingezakt. Maar ze maken tot nu toe een hele goede indruk, zeker.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heracles gaat echt met een straatlengte deze KKD winnen.
Van ongemotiveerde zak hooi Rio Hillen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Het lelijke NAC met een mooie eigen goal.
Zwartrijden mag onder Kabinet Jetten 1 @RamboDirkquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ter Apel-Hooligans/terroristen
quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelet op de vorm van beide teams kan dit pijnlijk gaan worden voor De Graafschap.
Trainer eruit? Die bakken er echt helemaal niets van. Volendam idem trouwens,quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Het lelijke NAC met een mooie eigen goal.
Hmm, schema mee. Een trainer die 'iets' van voetbal begrijpt. Paar degelijke spelers als Daneels erbij. Dan kan je iets vaker van niets iets maken.quote:Op zondag 6 september 2026 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft MVV ineens leuke spelers of zo?
Begreep dat er ook ander beleid is sinds kort. Dus spelers langer aan de club binden en minder huren.quote:Op zondag 6 september 2026 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hmm, schema mee. Een trainer die 'iets' van voetbal begrijpt. Paar degelijke spelers als Daneels erbij. Dan kan je iets vaker van niets iets maken.
Geen spectaculaire onderliggende cijfers. Maar alles achter Heracles lijkt momenteel een beetje open te liggen.
Ja dat opbouwen van achter schiet niet op - maar de selectie is wel kwalitatief een stuk minder dan die Kuikt hadquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
6-1 tegen een uit vorm zijnde Volendam.
3-6 tegen Jong Az.
Dordrecht gaat Kuijt straks echt nog missen
Roda blijven halve Duitsers, he.quote:Op maandag 7 september 2026 12:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
12-1-2020 Roda-MVV 2-2, 90. Alberg 1-2, 90+2. Ugbo 2-2
4-9-2022 MVV-Roda 1-1, 90+1. Venema 1-1
26-11-2023: Roda-MVV 1-0, 90+3. Daneels 1-0
21-9-2024: Roda-MVV 1-0, 90+2. Dzepar 1-0
6-9-2026: MVV-Roda 1-1, 90+2. Sleegers 1-1
MVV tuint er constant in in de derby.
Was bij Cambuur helemaal niets meer (en nooit fit) dus ik hoop dat hij er nog wat van kan maken.quote:Op donderdag 10 september 2026 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hilterman naar Vitesse, jawel!
Kkd stijl, zeker in combinatie met een jong team wordt dit 9-6 of een verrassende 0-1.quote:Op vrijdag 11 september 2026 18:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heracles thuis tegen Jong AZ, dat wordt weer een 4-0, 5-0 of 6-0 incoming.
Hoeveel gaat hij er vanavond maken?quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit in de zetel voor een nieuwe N'Djoligod show.
Minimaal 2.quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat hij er vanavond maken?
Lopen op schema.quote:Op vrijdag 11 september 2026 18:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kkd stijl, zeker in combinatie met een jong team wordt dit 9-6 of een verrassende 0-1.
Meteen weer afscheid nemen van babbelaar Kruys.quote:Op vrijdag 11 september 2026 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
Thuis verliezen van Jong Utrecht. NAC mag zichzelf opheffen.
Geen idee wat je tegen Kruys kan hebben eigenlijk. Eerste wedstrijd verliezen bij Nac als trainer schijnt ook een traditie te zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Meteen weer afscheid nemen van babbelaar Kruys.
Lijkt erger dan vd Vaartquote:Op vrijdag 11 september 2026 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Tolu is langs geweest. @:3rr0r
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |