Het is niet jouw dag hé.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kampbewoner Menno zakt vanaf nu door de grond.
Met zijn balanced attack.
We kunnen niet allemaal tippen.quote:
Laten we wel wezen, het waren 2x jong teams.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:49 schreef DobbyDobby het volgende:
De Emmen hype dondert snel de afgrond in.
Arsenal speelt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht trouwens dat @:Zipportal klaar zit voor Jong AZ - Jong Utrecht en Jong PSV - Jong Ajax.
Was bij Ajax wel een enorm talent maar wilde (of zijn entourage) veel te vroeg naar het buut'nland.quote:
Zal wel zijn entourage zijn. Hoeveel van dit soort gasten lopen er rond op de Nederlandse velden. Grote talenten die kapot worden gemaakt door familie om even snel geld te harken zodat ze die nieuwe Mercedes kunnen kopen. Dit wordt ook niets.quote:Op woensdag 2 september 2026 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was bij Ajax wel een enorm talent maar wilde (of zijn entourage) veel te vroeg naar het buut'nland.
Jep, die is eigenlijk onvervangbaar op dit moment. Scoorde echt aan de lopende band sinds de winterstop. En dan sinds dit seizoen ook nog de aanvoerder.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:35 schreef Makamba_ het volgende:
Zandbergen is vertrokken. VVV moet nog maar even genieten van hun 4de plek.
Ouasim Bouy-god.quote:Op woensdag 2 september 2026 05:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel zijn entourage zijn. Hoeveel van dit soort gasten lopen er rond op de Nederlandse velden. Grote talenten die kapot worden gemaakt door familie om even snel geld te harken zodat ze die nieuwe Mercedes kunnen kopen. Dit wordt ook niets.
Iets anders voorbeeld maar toch, wie helpt me aan zijn naam:quote:Op woensdag 2 september 2026 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ouasim Bouy-god.
Juventus en dan eindigen bij PEC Zwolle.
Of Silvano Vos - vorig seizoen niets gespeeld
Mink Peeters die perse naar Real Madrid wou. Ging van RM Castilla naar Jong FC Volendam naar SV Lafnitz (wie?) Is nu gestopt en is jeugdtrainer bij PSV.
Grote talenten, hun entourage én het applausvolk dat er achter aanloopt. Het staat in mijn top-3 ergste voetbalziekten. Altijd dat gelul over 'het plan dat werd voorgeschoteld'.quote:Op woensdag 2 september 2026 05:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel zijn entourage zijn. Hoeveel van dit soort gasten lopen er rond op de Nederlandse velden. Grote talenten die kapot worden gemaakt door familie om even snel geld te harken zodat ze die nieuwe Mercedes kunnen kopen. Dit wordt ook niets.
Namen willen we.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Grote talenten, hun entourage én het applausvolk dat er achter aanloopt. Het staat in mijn top-3 ergste voetbalziekten. Altijd dat gelul over 'het plan dat werd voorgeschoteld'.
Je zal zelden horen: "Ik moet het snot voor mijn ogen werken om een kans te maken, iedere dag opnieuw". En als talenten op jonge leeftijd voor het grote geld kiezen, zijn er altijd weer jankende jeugdpedofielen die spelers al vanaf hun 14e op het schild hijsen. Wat een grote blunder heeft Ajax gemaakt!
En tien jaar later raken die jeugdspelers altijd weer in de vergetelheid. Ondertussen trekken de jeugdpedofielen verder naar de volgende jonge god die ze op kunnen hemelen en belasten met een oneerlijke druk.
Ik snap het ook wel. Je kan altijd nog terug en hebt vast wat extra geld.quote:Op woensdag 2 september 2026 05:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
fake supporterquote:Op donderdag 3 september 2026 09:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet aanwezig morgenavond @:Spockjuh_
Gelet op de vorm van beide teams kan dit pijnlijk gaan worden voor De Graafschap.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Helaas geen uitsupporters vanavond bij de Heracles - De Graafschap. Gister pas besluit genomen tot buscombi en dus een boycot.
Valt me nog mee in het kermisweekend.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch een half busje aan Volendam-supporters in Emmen.
Daar is het me wat te vroeg voor, er zijn wel vaker teams ingezakt. Maar ze maken tot nu toe een hele goede indruk, zeker.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heracles gaat echt met een straatlengte deze KKD winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |