Clubs die Vd Looi aanstellen zou je preventief moeten saneren.quote:Op vrijdag 18 september 2026 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
''Rug rechten , Mentaliteit, Kan je ermee omgaan of niet''
Looiedx666
Het is mij echt een raadsel waarom Dordt nu ineens vrijdagavond om 21:00 start. Oranje speelt donderdagavond, dit is toch niet gedaan met het oog op…Turkije-Frankrijk of Armenië-Letland zou je zeggen.quote:
Jong Oranje speelt om 18:30.quote:Op maandag 21 september 2026 14:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het is mij echt een raadsel waarom Dordt nu ineens vrijdagavond om 21:00 start. Oranje speelt donderdagavond, dit is toch niet gedaan met het oog op…Turkije-Frankrijk of Armenië-Letland zou je zeggen.
Maargoed: uur langer voorpret
Schakelkanaaltje nu zaterdag?quote:
Gegokt en verloren. Al zie ik de Graafschap de pleeoffs nog wel halen.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mark Diemers gaat maar degradatievoetbal spelen met De Graafschap.
Hebben tegen de betere ploegen nog niks gepresteerd. Almere, Heracles en Roda verloren, RKC gelijk. Play-offs zitten er wel in maar meer echt niet.quote:
Veerhontje met de 1-0.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
De waarheid is gezegd van de week bij Volendam
Looiaids
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |