Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
ja heb ik ook op staanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.538.nl/radio/(...)g-bij-de-bondgenoten
Kan alleen maar hou je bek roepen.quote:
die is echt van vega tofu girl(no offence) naar mean bitch gegaanquote:
En de intonatie en alquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
Is dat besmettelijk die houding en bekken van Fabelulu?
Soort van mond en klauwzeer maar dan XLquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
Eerste slachtoffer was Valentijnequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
Dat is heel wat anders, ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ergens mag ik hem eerlijk gezegd wel
Je hebt gelijk, sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders, ik ook.
Oh, geen probleem, was op geen enkele manier bedoelt als iets waarop sorry gezegd hoefde worden.quote:
beverquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:35 schreef spapaars het volgende:
Grote fan op radio: Een Wever
[ afbeelding ]
Hoop het niet, al zou dat wel verklaren waarom ik zo'n geel eendenbandje van m'n vriendin kreegquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
Ik heb met hem te doen met drie van die valse wijven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ergens mag ik hem eerlijk gezegd wel
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop het niet, al zou dat wel verklaren waarom ik zo'n geel eendenbandje van m'n vriendin kreeg
Ja ze kan niet zonder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:38 schreef Scottie16 het volgende:
Fabienne heeft weer een slachtoffer gevonden.
Types als Fabiënne leven van het zoeken van slachtoffers. Heel dat kanaaltje met haar zus draait hierop. Walgelijk volk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:38 schreef Scottie16 het volgende:
Fabienne heeft weer een slachtoffer gevonden.
Maar zonder Fab was het nog saaier🤣
vaalserberg riep ik hier en was goed maar de schrijfster wist ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:59 schreef LionHeart het volgende:
Vaalserberg of Saskia Noort. Er zit ook wel wat verschil in het niveau van de vragen.
En ze hebben haar toch ook niet expres blokken gegeven?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Nou in deze viel het wel moeilijk het spel te beinvloeden hoor Julia. Mevrouw ik wist het.
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:07 schreef greysbones het volgende:
er zit voor 50k nep aan die tafel en die durven een ander nep te noemen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
Bregje staat te luiteren volgens mij.
Ik gun haar heel veel legoblokjes waar ze 's nachts op stapt als ze wakker wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:09 schreef greysbones het volgende:
en dan met die vieze nep bek erbij
foei wat een lef heb je dan
Dat is ze ook, maar geloof niet dat het een vooropgezet toneelspel is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:12 schreef Soury het volgende:
Nou is Brechtje ook wel een jankerd hoor. Tering zeg.
Ja, we zullen zien wat daar de oorzaak van is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:12 schreef LionHeart het volgende:
Blijft wel vaag dat ze volgende week zo ineens gaat opstappen.
Nee maar dan ben je daar niet helemaal op je plek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat is ze ook, maar geloof niet dat het een vooropgezet toneelspel is.
Ik vond haar leuk, nu niet meer en nu blijf ik daar bij. Geen karakter dus, ik had goeie hoop toen Fabi haar in een bondje vroeg. Ze zei toen eerlijk nee want we liggen elkaar niet zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:19 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd hoe Simone zonder Fabienne is.
Die is inderdaad zo snel overgelopen naar de Fabelulu kantquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk, nu niet meer en nu blijf ik daar bij. Geen karakter dus, ik had goeie hoop toen Fabi haar in een bondje vroeg. Ze zei toen eerlijk nee want we liggen elkaar niet zo.
Uiteindelijk komt er bij iedereen een innerlijke Billy uit Utopia naar boven....quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk, nu niet meer en nu blijf ik daar bij. Geen karakter dus, ik had goeie hoop toen Fabi haar in een bondje vroeg. Ze zei toen eerlijk nee want we liggen elkaar niet zo.
Mee eens. Hoop dat Kimberley zich niet laat meeslepen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had in het begin ook meteen met iedereen ruzie en was het excuus toch ook adhd en dat ze altijd zo verkeerd begrepen werd. Dat zou kunnen maar kennelijk nooit wat tips en trucs gekregen om daar anders mee om te gaan om te voorkomen. En dan haakt ze met de meest vervelende aan om zichzelf in ieder geval voor de kijker als een ontzettend nare heks te presenterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb me vergist in haar idd. Ze was in het begin wel gelijk lastig met vega eten en toen toch maar niet. Ik begin ook Mila wel een beetje te snappen. Mila werd weggezet als de nare vrouw die vlees in het eten deed maar er zal ongetwijfeld veel en veel meer met mevrouw Simone aan de hand geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ze had in het begin ook meteen met iedereen ruzie en was het excuus toch ook adhd en dat ze altijd zo verkeerd begrepen werd. Dat zou kunnen maar kennelijk nooit wat tips en trucs gekregen om daar anders mee om te gaan om te voorkomen. En dan haakt ze met de meest vervelende aan om zichzelf in ieder geval voor de kijker als een ontzettend nare heks te presenteren
OMGquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was me weer een aflevering Ricardo die van Mallegosia meer zendtijd moet krijgen van de FEBO. Daar hebben we nu het resultaat van gezien, hij heeft ineens tekst en een script dus.
Gewoon weer haar ouwe zelf net als Valentijne opeens heel schappelijk deed tegen anderen. Fabiene is een gore stoker die anderen tegen elkaar opzet en er dan bij staat te lachen als het ruzie wordt. Dat wicht staat uren voor de spiegel en probeert er zo sexy mogelijk uit te zien, maar ja, met een verrot karakter komt dat niet helemaal uit de verf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:19 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd hoe Simone zonder Fabienne is.
Op het tiktok-account van dbg zelf?quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:36 schreef schetterklep het volgende:
Ok, ik zal niet spoileren maar dbg zit in hun eigen kanaal op tiktok al een opmerkelijk iets weg t geven. Is via een stukje uitzending met 538 met Jan in het huis. Niet gaan kijken als je het niet wil weten![]()
![]()
Ze zijn toch ook 3 uur live geweest?quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:36 schreef schetterklep het volgende:
Ok, ik zal niet spoileren maar dbg zit in hun eigen kanaal op tiktok al een opmerkelijk iets weg t geven. Is via een stukje uitzending met 538 met Jan in het huis. Niet gaan kijken als je het niet wil weten![]()
![]()
Oh geen idee , ik dacht van wel. Maar het was in een live uitzending van 538 blijkbaar. Misschien moest er daarom iets geroepen worden. Ik werd er zelf door overvallen terwijl ik zat te kijken, dacht dat ze zelf nooit zo open waren wat dingen betreft.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Op het tiktok-account van dbg zelf?
Edit: oh, kanaal? Dat is niet hun reguliere feed?
Ja maar nu moesten er zowel kijkers als luisteraars aangetrokken worden; het werd vooraf al ook als 'scoop' aangekondigd. Alles voor de televiezier-ring-promo tourquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Oh geen idee , ik dacht van wel. Maar het was in een live uitzending van 538 blijkbaar. Misschien moest er daarom iets geroepen worden. Ik werd er zelf door overvallen terwijl ik zat te kijken, dacht dat ze zelf nooit zo open waren wat dingen betreft.
Was vannacht al meteen de lul, keek nog even op X voor totaal iets anders. Had de finale ook nog niet verwacht. Dus tot zover weer de poging om zo lang mogelijk spoilervrij te blijven.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:27 schreef greysbones het volgende:
tip
de finale is al gespeeld
wil je de uitslag niet weten
blijf weg van SM
(net op tijd weg kunnen klikken )
Tiktok en X stikt het momenteel van de spoliersquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was vannacht al meteen de lul, keek nog even op X voor totaal iets anders. Had de finale ook nog niet verwacht. Dus tot zover weer de poging om zo lang mogelijk spoilervrij te blijven.
quote:
Het is toch dieptriest dat je weg moet blijven van sociale media omdat een onverlaat de uitslag aan het rondbazuinen is. Dat moet toch een keer stoppen. Ik kom al bijna een half jaar niet meer op sociale media vanwege deze berichten en, eerlijk is eerlijk, ook omdat ik het niet zo leuk meer vind.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:27 schreef greysbones het volgende:
tip
de finale is al gespeeld
wil je de uitslag niet weten
blijf weg van SM
(net op tijd weg kunnen klikken )
Wat een lui ook hè.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:19 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Eerst nog even vechten met zwervers op een bankje dadelijk zie ik
Ik zou het midden van het midden doen, dus 3m45. Als je dat kunt uittellenquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
je kunt het best in het midden gokken, dus 2.5 minuut
Vorige keer deed ze het wel goed, maar goed... Ik weet ook nog een Noah die eerste werd bij een raptekst en meteen dacht dat ie ook een volkmuziekje kon schrijvenquote:
ja slaat ook nergens opquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Lullig, Gieren krijgen maar voor 3 personen punten.
Als je vrijwillig vertrekt weet je dat je je bondje benadeeld, maar toch.quote:
daarvoor krijgen ze al -100quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je vrijwillig vertrekt weet je dat je je bondje benadeeld, maar toch.
Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
je vinger aflikken en dan aan de krant
het is een schande
hoe durft Sayf
Ze blijven gestraft worden voor iets waar ze eigenlijk niks aan kunnen doen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarvoor krijgen ze al -100
en dat naar andere dingen door te trekken...
ik zou de hele dag achter haar aan gaan lopenquote:
Met 'n spaans rietjequote:Op maandag 31 augustus 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou de hele dag achter haar aan gaan lopen
en alles wat ze doet wat ietwat afwijken
keihard
Gadverdamme roepen
aah ze moeten nog te horen krijgen hoe popi Sayf isquote:
Je strijd voor een plek, moet dat al met een persoon minder doen(kennis, kracht noem maar) en dan krijg je ook nog minder punten, het klopt niet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:44 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze blijven gestraft worden voor iets waar ze eigenlijk niks aan kunnen doen.
scheelt dat er al 2 weg zijnquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:58 schreef Soury het volgende:
Wesley weg, hoop op een bergje nieuwe. Maar dat zal wel weer met 16 zijn.
Van mij mogen ze.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:59 schreef LionHeart het volgende:
Heh, nu is het weer Ricardo naaien.
Die zijn waarschijnlijk 'n beetje masochistischquote:Op maandag 31 augustus 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zouden mensen met Delano in een bondje willen?
Ja jeetje dat gezeur erover schiet ook niet op.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heb net tijdens reklame koffie gehaald, is er alweer reklame
Halen? of zetten?quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heb net tijdens reklame koffie gehaald, is er alweer reklame
Uitgepoept door een Chevet kat?quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moest de bonen eerst nog plukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze spelen voor zichzelf.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:25 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben er al vijf, kan er best een vanaf
Ja drie tegen 5 en dan stemmen. Niet over nagedacht.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Julia: "Dit is toch 1 grote grap"
Ben het met haar eens.
Soms zijn er van dat soort dingen die in de redactie vergadering lijken te kloppen maar ze even geen rekening houden dat er een bondje van 3 tegenover een bondje van 5 komt te staan. Knullig idd, net als de punten die ze verdienen. Niet ok.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
De bondjes laten kiezen welke van de twee first en last personen door mocht, sloeg nergens op. Natuurlijk gaat Ricardo dan door met 4-2. Eerlijk was geweest om Sayf en Ricardo nog een ronde te laten spelen waarbij ze bijvoorbeeld na elkaar vijf producten van laag naar hoog moeten inschatten (terwijl de tegenstander een blinddoek en koptelefoon op heeft). Vervolgens is degene met de minste fouten dan door.
Erg dom idd, en logische uitkomst. Ik denk dat dit komt omdat ze niet erop gerekend hadden dat er nog maar 8 kandidaten in deze ronde zouden zitten. Denk dat ze even vergeten waren dat er een bondje met 3 was en dus uitigingen van 5+5=10 kandidaten. En daarom moeten ze nu 2 rondes inbouwen waarbij er maar 1 afvallen zodat ze dan na 2 rondes weer op 6 uitkomen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zijn er van dat soort dingen die in de redactie vergadering lijken te kloppen maar ze even geen rekening houden dat er een bondje van 3 tegenover een bondje van 5 komt te staan. Knullig idd, net als de punten die ze verdienen. Niet ok.
Je moet ook niet met Diederik en Valentijne in een bondje gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2026 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zijn er van dat soort dingen die in de redactie vergadering lijken te kloppen maar ze even geen rekening houden dat er een bondje van 3 tegenover een bondje van 5 komt te staan. Knullig idd, net als de punten die ze verdienen. Niet ok.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je moet ook niet met Diederik en Valentijne in een bondje gaan.
Ze heeft wel een beetje zo'n gezicht van zichzelf, dochter lijk erg op haar.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bij moedersaïf zitten de nietjes volgens mij te strak achter haar oren
Zo te horen is Milan niet de man zoals wij hem zien, en valt hij best goed daar.quote:
ik denk dat milan wat extra gesprekjes heeft gehad afgelopen maandquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te horen is Milan niet de man zoals wij hem zien, en valt hij best goed daar.
knijpquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mabel is schathemeltje rijk dankzij haar man
Bedrijf Ayden nietquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mabel is schathemeltje rijk dankzij haar man
\\volgens Quote : 575 miljoen euroquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha Mabel is ontieglijk rijk achtergelaten door haar man, prima aandelen had hij voor haar. ehhh 450 miljoen??
Dat denk ik niet want dat doen ze niet op die manier daar, net als Mila weten ze iemand wel weg te zetten. En gister zij iemand ook dat Milan humor heeft en dat heb ik ook nog niet één keer gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat milan wat extra gesprekjes heeft gehad afgelopen maand
bij de FEBO achter
mwahquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want dat doen ze niet op die manier daar, net als Mila weten ze iemand wel weg te zetten. En gister zij iemand ook dat Milan humor heeft en dat heb ik ook nog niet één keer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |