Was vannacht al meteen de lul, keek nog even op X voor totaal iets anders. Had de finale ook nog niet verwacht. Dus tot zover weer de poging om zo lang mogelijk spoilervrij te blijven.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:27 schreef greysbones het volgende:
tip
de finale is al gespeeld
wil je de uitslag niet weten
blijf weg van SM
(net op tijd weg kunnen klikken )
Tiktok en X stikt het momenteel van de spoliersquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was vannacht al meteen de lul, keek nog even op X voor totaal iets anders. Had de finale ook nog niet verwacht. Dus tot zover weer de poging om zo lang mogelijk spoilervrij te blijven.
quote:
Het is toch dieptriest dat je weg moet blijven van sociale media omdat een onverlaat de uitslag aan het rondbazuinen is. Dat moet toch een keer stoppen. Ik kom al bijna een half jaar niet meer op sociale media vanwege deze berichten en, eerlijk is eerlijk, ook omdat ik het niet zo leuk meer vind.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:27 schreef greysbones het volgende:
tip
de finale is al gespeeld
wil je de uitslag niet weten
blijf weg van SM
(net op tijd weg kunnen klikken )
Wat een lui ook hè.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:19 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Eerst nog even vechten met zwervers op een bankje dadelijk zie ik
Ik zou het midden van het midden doen, dus 3m45. Als je dat kunt uittellenquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
je kunt het best in het midden gokken, dus 2.5 minuut
Vorige keer deed ze het wel goed, maar goed... Ik weet ook nog een Noah die eerste werd bij een raptekst en meteen dacht dat ie ook een volkmuziekje kon schrijvenquote:
ja slaat ook nergens opquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Lullig, Gieren krijgen maar voor 3 personen punten.
Als je vrijwillig vertrekt weet je dat je je bondje benadeeld, maar toch.quote:
daarvoor krijgen ze al -100quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je vrijwillig vertrekt weet je dat je je bondje benadeeld, maar toch.
Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
je vinger aflikken en dan aan de krant
het is een schande
hoe durft Sayf
Ze blijven gestraft worden voor iets waar ze eigenlijk niks aan kunnen doen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarvoor krijgen ze al -100
en dat naar andere dingen door te trekken...
ik zou de hele dag achter haar aan gaan lopenquote:
Met 'n spaans rietjequote:Op maandag 31 augustus 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou de hele dag achter haar aan gaan lopen
en alles wat ze doet wat ietwat afwijken
keihard
Gadverdamme roepen
aah ze moeten nog te horen krijgen hoe popi Sayf isquote:
Je strijd voor een plek, moet dat al met een persoon minder doen(kennis, kracht noem maar) en dan krijg je ook nog minder punten, het klopt niet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:44 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze blijven gestraft worden voor iets waar ze eigenlijk niks aan kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |