Bewijs jij het tegendeel dan maar. Benieuwd met welke kutsmoes jij dan komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:20 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Een kutsmoes is zo verzonnen.
Bron van dit bericht? Toch niet feestboek of tictoc mag ik hopen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De auditu (mijn vrouw volgt het aandachtig): op de lichamen van de kinderen zou wel DNA aangetroffen zijn van de man, niet van de vrouw. Ze had pillen geslikt waar ze eerder extra instabiel van zou zijn geworden en waardoor ze andere medicatie had gekregen. Haar man had die meegekregen om te vernietigen. Enz. enz.
En wat zeggen de stemmen in jouw hoofd, waar je niet naar luistert?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook weer iemand die doet wat de stem in haar hoofd zegtje hoeft er niet naar te luisteren he? Je kunt gewoon je eigen plan trekken en tegen die stem zeggen dat 'ie het maar lekker moet bekijken. Ook kun je groffer mentaal geschut inzetten.
In het verleden dat Jeroen een kloon van mij heeft en deze seksueel misbruikt (kontneukt) en dat ik hem moet vermoorden, later was het mijn ex die zei dat ik haar moest verkrachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:49 schreef probeer het volgende:
[..]
En wat zeggen de stemmen in jouw hoofd, waar je niet naar luistert?
Ehh .. not sure if serious ..quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In het verleden dat Jeroen een kloon van mij heeft en deze seksueel misbruikt (kontneukt) en dat ik hem moet vermoorden, later was het mijn ex die zei dat ik haar moest verkrachtenik heb die stem zo keihard beledigd, uitgelachen en ben daar zo dominant mee omgegaan dat ik tegenwoordig alleen nog maar hoor dat ze dachten dat ik me wel zou schamen, dat ik mijn excuses wel zou komen aanbieden en dat ik fatsoenlijke gesprekjes met vrouwen moet aanknopen, omdat er meer kapers op de kust zijn. De stem houdt zich redelijk gedeisd tegenwoordig, maar dat vereist wel dat je zelf de controle pakt.
Bloedserieus en bedankt voor het compliment. Komt een beetje bij het opvliegerige karakter en de grote smoel, daar is mijn stem (of stemmen) nog het hardst de dupe van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ehh .. not sure if serious ..
Allereerst, mocht je dit menen; ik heb er veel respect voor dat je de controle afgedwongen hebt over die stem(men?) die je soms in je hoofd hoort/hoorde. Daar mag je oprecht trots op zijn.
Maar ik schrik wel een beetje van je reactie. Ik hoor namelijk te allen tijde maar één stem in mijn hoofd; de mijne. En sure, die stem kan prima 'een ander perspectief (of emotie) vertegenwoordigen', of enige kritiek op mijn gedrag/woorden/gedachten hebben oid. Ook ik heb regelmatig interne discussies/dialogen/tegenstrijdigheden. Maar het is altijd míjn stem. Altijd een stem waarmee ik me identificeer. Het is iig nooit de stem van een ander *. En als ik me dan voor probeer te stellen hoe het is om wel andermans stem te denken te horen, dan vind ik dat eerlijkgezegd een beangstigende gedachte.
En daardoor maak ik me een beetje zorgen om je na het lezen van je reactie. Niet dat ik twijfel aan je vermogen om die stem(men) de baas te blijven. Maar meer dat ik het zwaar kut vind dat je daar überhaupt mee worstelt/worstelde, en ik het je gun dat je daar zo min mogelijk moeite mee hebt.
Ja, eh, oprecht heel fijn voor je dat ze zich gedeisd houden. Zeer knap gedaan én aan het doen.
* Ik kan me natuurlijk prima andermans stem inbeelden, bv als in 'na 30 jaar hoor ik het mijn oma nog steeds letterlijk zo zeggen', of zelfs dat wanneer je je iemands mening voorstelt, je dat dan in diens stem doet; 'mijn goede vriend X zou waarschijnlijk zeggen ...'. Maar dat valt imo allemaal voornamelijk onder ofwel herinnering, ofwel inbeeldingsvermogen. Ik zou iig geen enkele seconde denken dat dat écht andermans stem is.
Idem dito.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:17 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
En die honderden vrouwen in roze voor de rechtbank die sympathiseerden met Lindsay. Hoe verklaar je die.
62.000.000 clicks in 1 maand om te kijken hoe je je vrouw kan drogeren en misbruiken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke dus jij stelt nu dat het wel meevalt puur omdat er ook heel veel mensen niet gedoneerd hebben, bijzondere take. Wmb is deze discussie met deze stellingname wel over.
Die ogen... Echt een psychopaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:39 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Hier trouwens een, geverifeerd, verslag van het slotpleidooi van de aanklager.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And it's only the giving
That makes you
What you are
Alles voor de centen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Buiten alles om, het is toch gewoon achterlijk wat die Amerikanen aan medicatie wegslikken…
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_the_Clancy_children
Ik staat daar vaker van te kijken, ook hoe gewoon dat dat daar is.
En die vrouwen uit de OP demonstreren niet tegen die giftige cocktails die de vrouw kreeg maar vinden dat normaal? Tenminste zo begrijp ik het nu.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Alles voor de centen.
De lobby van big pharma gaat daar door tot op het niveau van individuele huisarts/kliniek waarbij die arts/kliniek via een omweg geld krijgt als ze vooral medicatie voorschrijft van hun merkje ondanks dat het hartstikke verboden is.
Je krijgt die medicatie ook lang niet altijd omdat het werkt. Uit studie bleek dat 30% van de antibiotica die ze voorschrijven in de VS voor virale infecties zoals een verkoudheid zijn (antibiotica werkt alleen voor bacteriële infecties). Ondanks dat ons zorgstelsel verre van perfect is ben ik erg dankbaar voor als ik zulke dingen lees.
dat klopt volgens mij niet he..quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
62.000.000 clicks in 1 maand om te kijken hoe je je vrouw kan drogeren en misbruiken.
Zijn nu ook alle mannen misbruikers? Manosphere engerds?
Of toch niet omdat er ook heel veel mannen niet op geklikt hebben?
Van wat ik van de zaak begrijp zijn er 2 rechtszaken waarvan de berichtgeving nogal door elkaar loopt. De meeste berichten gaan over de strafrechtelijke zaak tegen Lindsey voor het vermoorden van haar kinderen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En die vrouwen uit de OP demonstreren niet tegen die giftige cocktails die de vrouw kreeg maar vinden dat normaal? Tenminste zo begrijp ik het nu.
Oh, dat is echt veel minder erg, inderdaad. Maar enkele honderdduizenden en niet uniek. Kunnen er dus ook maar 60.000 zijn en dan is er niets aan het handje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat klopt volgens mij niet he..
Die site bevatte blijkbaar ook een hoekje met mannen die hun vrouwen drogeerde.
Het totale bezoek aan die site was 62.000.000, waarvan honderduizenden (ook niet unieke) clicks voor mannen die hun of vrouwen drogeerden.
Bron:CNN
Kijk dit is al veel duidelijker, dank je.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Van wat ik van de zaak begrijp zijn er 2 rechtszaken waarvan de berichtgeving nogal door elkaar loopt. De meeste berichten gaan over de strafrechtelijke zaak tegen Lindsey voor het vermoorden van haar kinderen.
Lindsey en haar man hebben echter ook een civiele rechtszaak aangespannen tegen haar behandelaars. Ze zijn van mening dat zij nooit de juiste zorg heeft gekregen ondanks vele pogingen om dat wel te krijgen en daarom houden ze de behandelaars verantwoordelijk voor de dood van hun kinderen. Het is bij die civiele rechtszaak dat ze veel steun krijgt van andere vrouwen uit de VS die zich in haar situatie kunnen identificeren.
Ongeveer half miljoen vrouwen in de VS krijgen jaarlijks last van zwangerschapdepressie en daarvan is een subgroep van iets van 5000-10000 vrouwen die al zwaardere mentale problematiek hadden, Lindsey is bipolair en viel ook in die groep. Vooral andere vrouwen in die groep identificeren zich sterk met haar omdat ook die vergelijkbare (gebrekkige) zorg kregen en zoiets hebben van dat had ook ik kunnen zijn. Dus dat deel van de vrouwen is wel specifiek gericht op de zorg/medicatie.
Same?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:46 schreef Zoddie het volgende:
Dit hele gedoe is wel krankzinnig.
De gofundme die die al een miljoen heeft gehaald.
Al die tiktok filmpjes van vrouwen huilend met kind op de armen met 'Same, Lindsay'.
Die vrouwen die buiten de gevangenis staan en allemaal Lindsay steunen en met honderdduizenden likes....
Totaal krankzinnige wereld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |