abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221677458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:20 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Tuurlijk joh. Een kutsmoes is zo verzonnen.
Bewijs jij het tegendeel dan maar. Benieuwd met welke kutsmoes jij dan komt.
pi_221677504
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De auditu (mijn vrouw volgt het aandachtig): op de lichamen van de kinderen zou wel DNA aangetroffen zijn van de man, niet van de vrouw. Ze had pillen geslikt waar ze eerder extra instabiel van zou zijn geworden en waardoor ze andere medicatie had gekregen. Haar man had die meegekregen om te vernietigen. Enz. enz.
Bron van dit bericht? Toch niet feestboek of tictoc mag ik hopen?
pi_221677527
Amerika :')

Jury :')
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:43:53 #104
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221677538
Ook weer iemand die doet wat de stem in haar hoofd zegt :N je hoeft er niet naar te luisteren he? Je kunt gewoon je eigen plan trekken en tegen die stem zeggen dat 'ie het maar lekker moet bekijken. Ook kun je groffer mentaal geschut inzetten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221677564
-

[ Bericht 100% gewijzigd door probeer op 28-08-2026 17:48:51 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_221677570
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook weer iemand die doet wat de stem in haar hoofd zegt :N je hoeft er niet naar te luisteren he? Je kunt gewoon je eigen plan trekken en tegen die stem zeggen dat 'ie het maar lekker moet bekijken. Ook kun je groffer mentaal geschut inzetten.
En wat zeggen de stemmen in jouw hoofd, waar je niet naar luistert?
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:51:59 #107
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221677583
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 17:49 schreef probeer het volgende:

[..]
En wat zeggen de stemmen in jouw hoofd, waar je niet naar luistert?
In het verleden dat Jeroen een kloon van mij heeft en deze seksueel misbruikt (kontneukt) en dat ik hem moet vermoorden, later was het mijn ex die zei dat ik haar moest verkrachten _O- ik heb die stem zo keihard beledigd, uitgelachen en ben daar zo dominant mee omgegaan dat ik tegenwoordig alleen nog maar hoor dat ze dachten dat ik me wel zou schamen, dat ik mijn excuses wel zou komen aanbieden en dat ik fatsoenlijke gesprekjes met vrouwen moet aanknopen, omdat er meer kapers op de kust zijn. De stem houdt zich redelijk gedeisd tegenwoordig, maar dat vereist wel dat je zelf de controle pakt.
pi_221677780
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
In het verleden dat Jeroen een kloon van mij heeft en deze seksueel misbruikt (kontneukt) en dat ik hem moet vermoorden, later was het mijn ex die zei dat ik haar moest verkrachten _O- ik heb die stem zo keihard beledigd, uitgelachen en ben daar zo dominant mee omgegaan dat ik tegenwoordig alleen nog maar hoor dat ze dachten dat ik me wel zou schamen, dat ik mijn excuses wel zou komen aanbieden en dat ik fatsoenlijke gesprekjes met vrouwen moet aanknopen, omdat er meer kapers op de kust zijn. De stem houdt zich redelijk gedeisd tegenwoordig, maar dat vereist wel dat je zelf de controle pakt.
Ehh .. not sure if serious ..

Allereerst, mocht je dit menen; ik heb er veel respect voor dat je de controle afgedwongen hebt over die stem(men?) die je soms in je hoofd hoort/hoorde. Daar mag je oprecht trots op zijn.

Maar ik schrik wel een beetje van je reactie. Ik hoor namelijk te allen tijde maar één stem in mijn hoofd; de mijne. En sure, die stem kan prima 'een ander perspectief (of emotie) vertegenwoordigen', of enige kritiek op mijn gedrag/woorden/gedachten hebben oid. Ook ik heb regelmatig interne discussies/dialogen/tegenstrijdigheden. Maar het is altijd míjn stem. Altijd een stem waarmee ik me identificeer. Het is iig nooit de stem van een ander *. En als ik me dan voor probeer te stellen hoe het is om wel andermans stem te denken te horen die zegt dat ik bepaalde dingen moet doen, dan vind ik dat eerlijkgezegd een erg beangstigende gedachte.

En daardoor maak ik me een beetje zorgen om je na het lezen van je reactie. Niet dat ik twijfel aan je vermogen om die stem(men) de baas te blijven. Maar meer dat ik het zwaar kut vind dat je daar überhaupt mee worstelt/worstelde, en ik het je gun dat je daar zo min mogelijk moeite mee hebt.

Ja, eh, oprecht heel fijn voor je dat ze zich gedeisd houden. Zeer knap gedaan én aan het doen.

* Ik kan me natuurlijk prima andermans stem inbeelden, bv als in 'na 30 jaar hoor ik het mijn oma nog steeds letterlijk zo zeggen', of zelfs dat wanneer je je iemands mening voorstelt, je dat dan in diens stem doet; 'mijn goede vriend X zou waarschijnlijk zeggen ...'. Maar dat valt imo allemaal voornamelijk onder ofwel herinnering, ofwel inbeeldingsvermogen. Ik zou iig geen enkele seconde denken dat dat écht andermans stem is.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 28-08-2026 18:35:28 ]
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:35:28 #109
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221677852
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:23 schreef probeer het volgende:

[..]
Ehh .. not sure if serious ..

Allereerst, mocht je dit menen; ik heb er veel respect voor dat je de controle afgedwongen hebt over die stem(men?) die je soms in je hoofd hoort/hoorde. Daar mag je oprecht trots op zijn.

Maar ik schrik wel een beetje van je reactie. Ik hoor namelijk te allen tijde maar één stem in mijn hoofd; de mijne. En sure, die stem kan prima 'een ander perspectief (of emotie) vertegenwoordigen', of enige kritiek op mijn gedrag/woorden/gedachten hebben oid. Ook ik heb regelmatig interne discussies/dialogen/tegenstrijdigheden. Maar het is altijd míjn stem. Altijd een stem waarmee ik me identificeer. Het is iig nooit de stem van een ander *. En als ik me dan voor probeer te stellen hoe het is om wel andermans stem te denken te horen, dan vind ik dat eerlijkgezegd een beangstigende gedachte.

En daardoor maak ik me een beetje zorgen om je na het lezen van je reactie. Niet dat ik twijfel aan je vermogen om die stem(men) de baas te blijven. Maar meer dat ik het zwaar kut vind dat je daar überhaupt mee worstelt/worstelde, en ik het je gun dat je daar zo min mogelijk moeite mee hebt.

Ja, eh, oprecht heel fijn voor je dat ze zich gedeisd houden. Zeer knap gedaan én aan het doen.

* Ik kan me natuurlijk prima andermans stem inbeelden, bv als in 'na 30 jaar hoor ik het mijn oma nog steeds letterlijk zo zeggen', of zelfs dat wanneer je je iemands mening voorstelt, je dat dan in diens stem doet; 'mijn goede vriend X zou waarschijnlijk zeggen ...'. Maar dat valt imo allemaal voornamelijk onder ofwel herinnering, ofwel inbeeldingsvermogen. Ik zou iig geen enkele seconde denken dat dat écht andermans stem is.
Bloedserieus en bedankt voor het compliment. Komt een beetje bij het opvliegerige karakter en de grote smoel, daar is mijn stem (of stemmen) nog het hardst de dupe van.
Ik ben er ook zeker van dat het niet mijn stem is, want ik heb tegenwoordig een vrij beperkte woordenschat en de stem gebruikt vaak woorden die ik zelden gebruik of zelfs nooit gebruikt heb. Ook komt het niet voort uit herinneringen, aangezien die zaken niet eerder zijn voorgevallen. Inbeeldingsvermogen zou nog kunnen, toch zit je dan weer met het gebruik van woorden die je zelf totaal niet zou gebruiken en al helemaal niet in die context.

Ik heb juist meer te doen met mensen die hier blijkbaar niet de baas over kunnen zijn en dus zo ver kunnen gaan om dingen te doen die ze zelf nooit op eigen houtje zouden hebben ondernomen. Dan projecteer ik mijn situatie soms iets te makkelijk en vind ik dat die mensen dat ook maar moeten kunnen. Het is ook niet eenvoudig geweest om dit de baas te worden, want de stem is zeer vernuftig en allesbehalve dom. Op reguliere argumenten win ik het zelden en dan moet ik naar andere methoden grijpen. Heb ooit, toen ik op de fiets van Maarssen naar Utrecht reed voor de coffeeshop, zo'n vervelende encounter gehad (weet niet eens meer waar het over ging) dat ik die gehele rit keihard in mijn hoofd een klein stukje van Satisfaction op repeat ging zetten. Dat maakte veel indruk op de stem en toen wist hij hoelaat het was.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:39:13 #110
38824 crew  Droopie
pi_221677871
twitter

Hier trouwens een, geverifeerd, verslag van het slotpleidooi van de aanklager.
Hell To The Liars
pi_221677876
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:17 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
En die honderden vrouwen in roze voor de rechtbank die sympathiseerden met Lindsay. Hoe verklaar je die.
Idem dito.
pi_221677979
Jammer dat ze niet naar de mannenstem luisterde toen die zei dat ze zelfmoord moest plegen.
pi_221678006
Buiten alles om, het is toch gewoon achterlijk wat die Amerikanen aan medicatie wegslikken…
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_the_Clancy_children

Ik staat daar vaker van te kijken, ook hoe gewoon dat dat daar is.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 19:22:11 #114
441859 crew  Lenny77
pi_221678180
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Oke dus jij stelt nu dat het wel meevalt puur omdat er ook heel veel mensen niet gedoneerd hebben, bijzondere take. Wmb is deze discussie met deze stellingname wel over.
62.000.000 clicks in 1 maand om te kijken hoe je je vrouw kan drogeren en misbruiken.

Zijn nu ook alle mannen misbruikers? Manosphere engerds?
Of toch niet omdat er ook heel veel mannen niet op geklikt hebben?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221678221
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:39 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Hier trouwens een, geverifeerd, verslag van het slotpleidooi van de aanklager.
Die ogen... Echt een psychopaat.
pi_221678236
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
Gedaan :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221678242
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Buiten alles om, het is toch gewoon achterlijk wat die Amerikanen aan medicatie wegslikken…
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_the_Clancy_children

Ik staat daar vaker van te kijken, ook hoe gewoon dat dat daar is.
Alles voor de centen.

De lobby van big pharma gaat daar door tot op het niveau van individuele huisarts/kliniek waarbij die arts/kliniek via een omweg geld krijgt als ze vooral medicatie voorschrijft van hun merkje ondanks dat het hartstikke verboden is.

Je krijgt die medicatie ook lang niet altijd omdat het werkt. Uit studie bleek dat 30% van de antibiotica die ze voorschrijven in de VS voor virale infecties zoals een verkoudheid zijn (antibiotica werkt alleen voor bacteriële infecties). Ondanks dat ons zorgstelsel verre van perfect is ben ik erg dankbaar voor als ik zulke dingen lees.
pi_221678298
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 19:28 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Alles voor de centen.

De lobby van big pharma gaat daar door tot op het niveau van individuele huisarts/kliniek waarbij die arts/kliniek via een omweg geld krijgt als ze vooral medicatie voorschrijft van hun merkje ondanks dat het hartstikke verboden is.

Je krijgt die medicatie ook lang niet altijd omdat het werkt. Uit studie bleek dat 30% van de antibiotica die ze voorschrijven in de VS voor virale infecties zoals een verkoudheid zijn (antibiotica werkt alleen voor bacteriële infecties). Ondanks dat ons zorgstelsel verre van perfect is ben ik erg dankbaar voor als ik zulke dingen lees.
En die vrouwen uit de OP demonstreren niet tegen die giftige cocktails die de vrouw kreeg maar vinden dat normaal? Tenminste zo begrijp ik het nu.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 19:37:11 #119
38824 crew  Droopie
pi_221678315
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 19:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
62.000.000 clicks in 1 maand om te kijken hoe je je vrouw kan drogeren en misbruiken.

Zijn nu ook alle mannen misbruikers? Manosphere engerds?
Of toch niet omdat er ook heel veel mannen niet op geklikt hebben?
dat klopt volgens mij niet he..

Die site bevatte blijkbaar ook een hoekje met mannen die hun vrouwen drogeerde.

Het totale bezoek aan die site was 62.000.000, waarvan honderduizenden (ook niet unieke) clicks voor mannen die hun of vrouwen drogeerden.

Bron:CNN
Hell To The Liars
pi_221678525
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 19:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En die vrouwen uit de OP demonstreren niet tegen die giftige cocktails die de vrouw kreeg maar vinden dat normaal? Tenminste zo begrijp ik het nu.
Van wat ik van de zaak begrijp zijn er 2 rechtszaken waarvan de berichtgeving nogal door elkaar loopt. De meeste berichten gaan over de strafrechtelijke zaak tegen Lindsey voor het vermoorden van haar kinderen.

Lindsey en haar man hebben echter ook een civiele rechtszaak aangespannen tegen haar behandelaars. Ze zijn van mening dat zij nooit de juiste zorg heeft gekregen ondanks vele pogingen om dat wel te krijgen en daarom houden ze de behandelaars verantwoordelijk voor de dood van hun kinderen. Het is bij die civiele rechtszaak dat ze veel steun krijgt van andere vrouwen uit de VS die zich in haar situatie kunnen identificeren.

Ongeveer half miljoen vrouwen in de VS krijgen jaarlijks last van zwangerschapdepressie en daarvan is een subgroep van iets van 5000-10000 vrouwen die al zwaardere mentale problematiek hadden, Lindsey is bipolair en viel ook in die groep. Vooral andere vrouwen in die groep identificeren zich sterk met haar omdat ook die vergelijkbare (gebrekkige) zorg kregen en zoiets hebben van dat had ook ik kunnen zijn. Dus dat deel van de vrouwen is wel specifiek gericht op de zorg/medicatie.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:04:34 #121
5428 crew  miss_sly
pi_221678534
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 19:37 schreef Droopie het volgende:

[..]
dat klopt volgens mij niet he..

Die site bevatte blijkbaar ook een hoekje met mannen die hun vrouwen drogeerde.

Het totale bezoek aan die site was 62.000.000, waarvan honderduizenden (ook niet unieke) clicks voor mannen die hun of vrouwen drogeerden.

Bron:CNN
Oh, dat is echt veel minder erg, inderdaad. Maar enkele honderdduizenden en niet uniek. Kunnen er dus ook maar 60.000 zijn en dan is er niets aan het handje.
Maar ruim 30.000 vrouwen (kunnen ook mannen tussen zitten lijkt me) die geld doneren voor de ouders van een verdachte in een grote moordzaak, dat kan echt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221678792
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 20:03 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Van wat ik van de zaak begrijp zijn er 2 rechtszaken waarvan de berichtgeving nogal door elkaar loopt. De meeste berichten gaan over de strafrechtelijke zaak tegen Lindsey voor het vermoorden van haar kinderen.

Lindsey en haar man hebben echter ook een civiele rechtszaak aangespannen tegen haar behandelaars. Ze zijn van mening dat zij nooit de juiste zorg heeft gekregen ondanks vele pogingen om dat wel te krijgen en daarom houden ze de behandelaars verantwoordelijk voor de dood van hun kinderen. Het is bij die civiele rechtszaak dat ze veel steun krijgt van andere vrouwen uit de VS die zich in haar situatie kunnen identificeren.

Ongeveer half miljoen vrouwen in de VS krijgen jaarlijks last van zwangerschapdepressie en daarvan is een subgroep van iets van 5000-10000 vrouwen die al zwaardere mentale problematiek hadden, Lindsey is bipolair en viel ook in die groep. Vooral andere vrouwen in die groep identificeren zich sterk met haar omdat ook die vergelijkbare (gebrekkige) zorg kregen en zoiets hebben van dat had ook ik kunnen zijn. Dus dat deel van de vrouwen is wel specifiek gericht op de zorg/medicatie.
Kijk dit is al veel duidelijker, dank je.

Er zijn in Nederland en België ook een aantal zaken waarin deze materie speelt. Moeilijke cases.
pi_221678812
Baas buiten eigen buik.
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:46:23 #124
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221678849
Dit hele gedoe is wel krankzinnig.

De gofundme die die al een miljoen heeft gehaald.
Al die tiktok filmpjes van vrouwen huilend met kind op de armen met 'Same, Lindsay' en met honderdduizenden likes
Die vrouwen die buiten de gevangenis staan en allemaal Lindsay steunen....

Totaal krankzinnige wereld! 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door Zoddie op 28-08-2026 20:56:27 ]
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:48:24 #125
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221678858
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 20:46 schreef Zoddie het volgende:
Dit hele gedoe is wel krankzinnig.

De gofundme die die al een miljoen heeft gehaald.
Al die tiktok filmpjes van vrouwen huilend met kind op de armen met 'Same, Lindsay'.
Die vrouwen die buiten de gevangenis staan en allemaal Lindsay steunen en met honderdduizenden likes....

Totaal krankzinnige wereld! 8)7
Same?

Liever niet zeg.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')