abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221676722
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar als deze vrouwen of hun steunbetuiging willen uiten vanwege ppd/mental gezondheid of haar onschuldig achten, staan ze dus geen van allen "radicaal achter een kindermoordenaar" en keuren ook niet "massaal kindermoord goed" zoals her en der wordt gesteld.
Hoe zou jij reageren als mannen massaal steun zouden betuigen aan een pedofiele kindermoordenaar om "aandacht te vragen voor seksuele stoornissen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221676729
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Hoe zou jij reageren als mannen massaal steun zouden betuigen aan een pedofiele kindermoordenaar om "aandacht te vragen voor seksuele stoornissen?
Een zo totaal debiel voorbeeld, dat ik er geen antwoord op ga geven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221676730
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is volstrekt normaal dat er dna van een vader wordt aangetroffen op de lichamen van zijn kleine kinderen die hij verzorgt en in zijn huis wonen. Ik hoop toch dat niemand serieus denkt dat de vader schuld heeft. Dat is een regelrechte complottheorie en een tamelijk krankzinnige als je het mij vraagt.
Het vreemde is natuurlijk dat er geen DNA van haar is aangetroffen.

Nergens heb ik gezegd dat die vader het heeft gedaan. Ik heb helemaal geen idee. Ook mijn vrouw zegt het niet. Ze vindt het alleen een interessante zaak en volgt die.

Ik heb destijds de Deventer moordzaak gevolgd omdat ik het wel interessant vond. Geloof mij, ik heb geen moment gedacht: net goed dat Mevr. Wittenberg is vermoord.

Het hele idee dat feministen het normaal vinden om kinderen te vermoorden, dat is pas bespottelijk. Een enkele gek, sure. Maar feministen zijn gewoon mensen die vinden dat mannen en vrouwen gelijke rechten behoren te hebben. Niet echt een radicale opvatting.
pi_221676746
Hoe zouden mensen reageren als mannen massaal Chris Jude zouden gaan ondersteunen bij zijn rechtszaak onder het mom van: we zien allemaal weleens een jonge meid fietsen die we de broek van het lichaam willen trekken om haar daarna over de motorkap van een auto te gooien en te nemen.

Het zou dagen over niks anders gaan. Manosphere, toxic masculinity, mannenprobleem. De dubbele standaard is werkelijk ongekend.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221676756
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een zo totaal debiel voorbeeld, dat ik er geen antwoord op ga geven.
Oke, maar als een vrouw met een stoornis haar kinderen vermoord dan is het niet debiel om steun te geven en verdedig je het zelfs. Helder. Dan weten we hoe jij de dubbele standaard hanteert.
pi_221676778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nergens heb ik gezegd dat die vader het heeft gedaan. Ik heb helemaal geen idee. Ook mijn vrouw zegt het niet. Ze vindt het alleen een interessante zaak en volgt die.

Ik heb destijds de Deventer moordzaak gevolgd omdat ik het wel interessant vond. Geloof mij, ik heb geen moment gedacht: net goed dat Mevr. Wittenberg is vermoord.

Het hele idee dat feministen het normaal vinden om kinderen te vermoorden, dat is pas bespottelijk. Een enkele gek, sure. Maar feministen zijn gewoon mensen die vinden dat mannen en vrouwen gelijke rechten behoren te hebben. Niet echt een radicale opvatting.
Die vrouw was hun moeder, woonde met hen in een huis en verzorgde hen. Daar is geen enkele twijfel over. Dan kan daar maar 1 conclusie uit volgen: blijkbaar kun je heel close met iemand samenleven zonder dna achter te laten pp die persoon.

Waarom het aanweze dna van de man er dan bij wordt gehaald is volstrekt onduidelijk (niet echt natuurlijk, dat is om hem verdacht te maken), want dat er dna van een vader op een kind zit is volstrekt normaal.
pi_221676782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe zouden mensen reageren als mannen massaal Chris Jude zouden gaan ondersteunen bij zijn rechtszaak onder het mom van: we zien allemaal weleens een jonge meid fietsen die we de broek van het lichaam willen trekken om haar daarna over de motorkap van een auto te gooien en te nemen.

Het zou dagen over niks anders gaan. Manosphere, toxic masculinity, mannenprobleem. De dubbele standaard is werkelijk ongekend.
Nou, stel nou dat hij in de weken daarvoor meermaals zichzelf heeft willen laten opnemen, maar steeds buiten werd geschopt en dat hij een psychose kreeg en daardoor handelde zoals hij heeft gehandeld, dan kan ik mij best voorstellen dat er mensen zijn die dan toch meer schuld leggen bij degenen die hem de straat op hebben geschopt.

Ik weet er te weinig van, maar van wat ik begrijp kan een psychose ertoe leiden dat je iets doet wat je niet gewild hebt. Kan ook een reden zijn om geen straf te krijgen wegens ontoerekeningsvatbaar.

Dat is niet echt heel nieuw.
pi_221676794
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Die vrouw was hun moeder, woonde met hen in een huis en verzorgde hen. Daar is geen enkele twijfel over. Dan kan daar maar 1 conclusie uit volgen: blijkbaar kun je heel close met iemand samenleven zonder dna achter te laten pp die persoon.

Waarom het aanweze dna van de man er dan bij wordt gehaald is volstrekt onduidelijk (niet echt natuurlijk, dat is om hem verdacht te maken), want dat er dna van een vader op een kind zit is volstrekt normaal.
Na verwurging geen sporen?

Dat lijkt mij toch heel bijzonder.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 16:04:20 #59
38824 crew  Droopie
pi_221676804
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar als deze vrouwen of hun steunbetuiging willen uiten vanwege ppd/mental gezondheid of haar onschuldig achten, staan ze dus geen van allen "radicaal achter een kindermoordenaar" en keuren ook niet "massaal kindermoord goed" zoals her en der wordt gesteld.
Misschien ben in simpel, maar mensen die kinderen mishandelen of vermoorden, sleutel weggooien en nooit meer loslaten in de maatschappij.

Mocht een rechter verzachtende omstandigheden zien, kan altijd.
Maar snap wel dat er een x aantal mannen zijn die hun vrouw/ partner aan de kant zetten, misschien beetje rigoreus :'), omdat ze die vrouwen publiekelijk steunen.
Hell To The Liars
pi_221676813
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Oke, maar als een vrouw met een stoornis haar kinderen vermoord dan is het niet debiel om steun te geven en verdedig je het zelfs. Helder. Dan weten we hoe jij de dubbele standaard hanteert.
Die vrouw wordt niet massaal verdedigd ondanks dat ze haar kinderen zou hebben vermoord. Er wordt steun uitgesproken aan vrouwen (dus eventueel als dat van toepassing is ook deze vrouw) die geen adequate zorg en behandeling heeft gehad voor een ppd.

Ik verdedig deze vrouw niet. Ik verdedig wel het proces, het onderzoek, en de roep van vrouwen om ppd en mental health serieuzer te nemen zodat dit soort vreselijke dingen in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Maar die optie is hier kennelijk niet. Je verdedigt het feit dat ze haar kinderen heeft vermoord, of je veroordeelt haar omdat ze haar kinderen heeft vermoord. Nuance, nog nooit van gehoord.
pi_221676820
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:04 schreef Droopie het volgende:

[..]
Misschien ben in simpel, maar mensen die kinderen mishandelen of vermoorden, sleutel weggooien en nooit meer loslaten in de maatschappij.

Mocht een rechter verzachtende omstandigheden zien, kan altijd.
Maar snap wel dat er een x aantal mannen zijn die hun vrouw/ partner aan de kant zetten, misschien beetje rigoreus :'), omdat ze die vrouwen publiekelijk steunen.
Nogmaals: ze steunen die vrouw helemaal niet massaal. Ze steunen de oproep dat er meer aandacht en zorg moet zijn voor ppd/mental healthissues.

Wat is dit doorgeslagen zwart-wit denken in hemelsnaam. Ik kan daar echt niets mee.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 16:07:56 #62
38824 crew  Droopie
pi_221676826
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Grok AI

Haar DNA is wel aangetroffen — alleen geen bruikbare vingerafdrukken.

Op de fitnessbanden waarmee de kinderen zijn gewurgd zaten DNA-mengsels. Daarin zat DNA van de kinderen, van Patrick én van Lindsay. Omdat het gezinsvoorwerpen zijn die iedereen heeft vastgehouden, en omdat ze familie van elkaar zijn, is dat mengsel lastig te duiden. Beide partijen in het proces hebben afgesproken dat Lindsays DNA op de banden zat.

Wat er niet op zat: bruikbare vingerafdrukken. Niet op de banden en niet op het mes waarmee ze zichzelf sneed. Rubberen, rekkelijke banden geven vaak geen nette afdruk. Dat wordt online vaak verward met “geen DNA”.

Buiten, op de gevel/dakpannen onder het raam waar ze uit sprong, zat DNA dat wél duidelijk alleen van Lindsay was.

Kortom: DNA van haar is er. Vingerafdrukken niet. En in deze zaak is dat minder belangrijk dan het lijkt, omdat zij zelf niet ontkent dat zij het heeft gedaan. De strijd gaat over of ze toerekeningsvatbaar was.

Dus tsja, we kunnen die man verdacht gaan maken , maar is het redelijk en rechtvaardig?
Ik vind van niet, maar sommige mensen op social media wel.
Hell To The Liars
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 16:08:10 #63
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221676831
Heel raar dat ze zo'n moordenaar massaal steunen, ook een flink aantal die de man verdenkt. :') Zag het op Reddit al voorbijkomen van de week.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221676838
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:28 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik zag in een r&p topic dat mensen door bleven drammen om dit in het topic te bespreken.

Knip en plak van de frontpage, met bron vermelding erbij.

Misschien had ik een disclaimer erbij moeten zetten.
Misschien is het een idee om de TT te veranderen.
"Aantal vrouwen in de VS ondersteunen kindermoordenaar."
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221676839
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die vrouw wordt niet massaal verdedigd ondanks dat ze haar kinderen zou hebben vermoord. Er wordt steun uitgesproken aan vrouwen (dus eventueel als dat van toepassing is ook deze vrouw) die geen adequate zorg en behandeling heeft gehad voor een ppd.

Ik verdedig deze vrouw niet. Ik verdedig wel het proces, het onderzoek, en de roep van vrouwen om ppd en mental health serieuzer te nemen zodat dit soort vreselijke dingen in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Maar die optie is hier kennelijk niet. Je verdedigt het feit dat ze haar kinderen heeft vermoord, of je veroordeelt haar omdat ze haar kinderen heeft vermoord. Nuance, nog nooit van gehoord.
PPD is naar mijn mening totale onzin in haar zaak. Ze was totaal bij zinnen toen ze haar kinderen vermoordde. Waarom ik dit denk, ze wachtte namelijk tot haar man van huis was voordat ze het deed. Met voorbedachte rade dus.
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 16:09:28 #66
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221676842
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nogmaals: ze steunen die vrouw helemaal niet massaal. Ze steunen de oproep dat er meer aandacht en zorg moet zijn voor ppd/mental healthissues.

Wat is dit doorgeslagen zwart-wit denken in hemelsnaam. Ik kan daar echt niets mee.
Er is letterlijk een miljoen dollar voor haar ingezameld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 16:12:22 #67
38824 crew  Droopie
pi_221676857
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:09 schreef OllieA het volgende:

[..]
Misschien is het een idee om de TT te veranderen.
"Aantal vrouwen in de VS ondersteunen kindermoordenaar."
Gedaan :)
Hell To The Liars
pi_221676881
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, stel nou dat hij in de weken daarvoor meermaals zichzelf heeft willen laten opnemen, maar steeds buiten werd geschopt en dat hij een psychose kreeg en daardoor handelde zoals hij heeft gehandeld, dan kan ik mij best voorstellen dat er mensen zijn die dan toch meer schuld leggen bij degenen die hem de straat op hebben geschopt.

Ik weet er te weinig van, maar van wat ik begrijp kan een psychose ertoe leiden dat je iets doet wat je niet gewild hebt. Kan ook een reden zijn om geen straf te krijgen wegens ontoerekeningsvatbaar.

Dat is niet echt heel nieuw.
Ja zou ik begrip voor op kunnen brengen. Maar deze radicale feministen leggen de schuld bij haar man. Hij zou haar aan haar lot hebben overgelaten met de kinderen en daardoor haar psychose hebben veroorzaakt.

Het gaat niet meer om de waarheid het gaat om de schuld bij haar man leggen en haar als slachtoffer afschilderen omdat in hun hoofd als een vrouw zoiets doet, dan moet dat we de schuld van een man zijn.
pi_221676889
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:15 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Ik denk dat je dit onderschat. Dat er honderden (CBS news) vrouwen in roze voor de rechtbank sympathiseerden met Lindsay, is absoluut het gevolg van het feminisme en de feminisering van onze westerse maatschappij.
En zijn de miljoenen vrouwen die niet voor de rechtbank sympathiseerden met Lindsay, dan ook het gevolg van het feminisme?
"Pools are perfect for holding water"
pi_221676894
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat er massaal geld is ingezameld.
pi_221676901
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
Gedaan :)
Nouja zeg.
pi_221676904
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Er is letterlijk een miljoen dollar voor haar ingezameld.
Om haar te laten weten hoe goed ze het vinden dat ze haar kinderen vermoord heeft?

Even opzoeken leert dat dat geld niet is ingezameld voor de juridische verdediging, maar voor de woon-, reis- en verblijfskosten van de ouders.
pi_221676911
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Na verwurging geen sporen?

Dat lijkt mij toch heel bijzonder.
Omdat het niet klopt. Zoals Droopie al uiteen heeft gezet was er dna én sporen. Je uitgabgspunt is niet correct.
pi_221676912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ah, vandaar dat er massaal geld is ingezameld.
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Om haar te laten weten hoe goed ze het vinden dat ze haar kinderen vermoord heeft?

Even opzoeken leert dat dat geld niet is ingezameld voor de juridische verdediging, maar voor de woon-, reis- en verblijfskosten van de ouders.
pi_221676913
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:28 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik zag in een r&p topic dat mensen door bleven drammen om dit in het topic te bespreken.

Knip en plak van de frontpage, met bron vermelding erbij.

Misschien had ik een disclaimer erbij moeten zetten.
Misschien dien je wat kritischer te zijn tov de poster op de FP

Wellicht je eens realiseren dat Danny nog nooit iets positiefs over feministen of feminisme gepost heeft, en je dan afvragen of hij in deze wel helemaal objectief kan zijn. Of dat hij toch gewoon weer wat ragebait-altright videos heeft gekeken tussen het posten van fotos van halfnaakte jonge vrouwen door.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')