Dat lees ik wel vaker, zijn ze zo inflexibel? Braaf het draaiboek uitvoeren..quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wel positief dat de Russen dezelfde fouten blijven maken.
Godverdomme.quote:
Wat is nu je vraag lieve man. Ik zie hem even niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Niet uitsluitend, joh! Dit soort reacties snap ik dus echt nooit he. Gast, wat zeg je nou? Wat wil je beweren? Niet álle Russen zijn fout? Dat snapt echt iedereen. Wat probeer je goed te praten?
'Hitler heeft ook goede dingen gedaan met z'n auto's en snelwegen en het was een liefhebbende echtgenoot'
Ik zie 4 vraagtekens, zie jij die in jouw browser niet? Een vraagteken geeft altijd aan dat het een vraag is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 02:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is nu je vraag lieve man. Ik zie hem even niet.
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 03:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ze jagen er ook bewust op dat is het ergste. Nooit in mijn leven zal ik vergeten wat russen zijn. Elke mogelijkheid die ik krijg om een rus het leven slechter, zo slecht mogelijk, te maken zal ik pakken.
Zelfde kaliber als IS, Osama, Assad e.d. Pure terreur, jezidis afslachten, markten bombarderen, vliegtuigen in torens jagen, Kiev bestoken, alles om maar onschuldige burgers te vermoorden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 03:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ze jagen er ook bewust op dat is het ergste. Nooit in mijn leven zal ik vergeten wat russen zijn. Elke mogelijkheid die ik krijg om een rus het leven slechter, zo slecht mogelijk, te maken zal ik pakken.
Het enige wat Baudet goed kan inschatten is wat de verhouding Keta, speed en coke moet zijn om in een prettige roes te blijven. Maar ook dat gaat nogal eens fout.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom ad hominem?
Ik denk wel dat Baudet de situatie beter kan inschatten dan een Boekesteijn of Salemon.
Baudet of Brevik , wat is het verschilquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 07:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het enige wat Baudet goed kan inschatten is wat de verhouding Keta, speed en coke moet zijn om in een prettige roes te blijven. Maar ook dat gaat nogal eens fout.
Na een Russische invasie in het Egyptische resort in Hurghada waar ik de afgelopen twee weken zat. Totaal mee eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 03:19 schreef TwenteFC het volgende:
Of je nou als Nederlander of Rus bent en naar een Egyptisch resort gaat, dan ben je gewoon af.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Na een Russische invasie in het Egyptische resort in Hurghada waar ik de afgelopen twee weken zat. Totaal mee eens.
Zelfs mijn dochter van 14 had echt van: "wtf is dit voor volk dan?".
Schijnbaar was het resort Rus vrij tijdens het hoogseizoen..
Dit zijn ook de Russen die nog te weinig last hebben van de oorlog. Naja geen last.. de vakantie vieren ze liever in Hurghada dan de Krim
Waarom zou ik het tegendeel moeten bewijzen? Ik wil je namelijk best geloven dat Poetin prima op de hoogte is, ik vraag alleen om een voorbeeld dat jij zegt te hebben na jouw onderzoek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, meerdere wel.
Heb jij ze dan voor het tegendeel?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of je nou als Nederlander of Rus bent en naar een Egyptisch resort gaat, dan ben je gewoon af.
Jup en vooral niet fouten maken. Een van de hoofdreden waarom Tsjernobyl boem deed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat lees ik wel vaker, zijn ze zo inflexibel? Braaf het draaiboek uitvoeren..
een ontwerpfoutquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:38 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Jup en vooral niet fouten maken. Een van de hoofdreden waarom Tsjernobyl boem deed.
quote:AI-overzicht
De hoofdreden waarom de kerncentrale van Tsjernobyl ontplofte, was een fataal ontwerpfout in de RBMK-reactor in combinatie met menselijke fouten tijdens een test.
Toen de operators tijdens een test op de noodknop (AZ-5) drukten om de reactor stil te leggen, zorgde het specifieke ontwerp van de regelstaven voor het tegenovergestelde effect.
De regelstaven hadden namelijk grafietpunten. In plaats van de reactie direct te doven, verdreef het grafiet het koelwater en liet de nucleaire reactie in een fractie van een seconde explosief toenemen.
Dit leidde tot een enorme stoompomp en de uiteindelijke verwoestende explosie.
quote:AI-overzicht
Soviet engineers believed an RBMK reactor could not explode because of fundamental design assumptions and national pride,
A combination of fatal flaws caused the 1986 disaster at Chernobyl.
Why They Believed It Could Not Explode
Flawed physics assumptions:
Designers assumed that if the cooling water boiled into steam, the loss of the water moderator would naturally slow down the nuclear reaction.
Wat jij vindt zal me een rotzorg zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als je Alex Jones serieus neemt, ben je niet serieus te nemen.
Dat wat
Zelfde stadje waar Russische beesten eerder los waren gegaan..........quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:34 schreef BennieButtfuck het volgende:
Russische luchtaanval op Boetsja, zeker 27 doden gemeld
Bij een grote Russische luchtaanval op een voorstad van Kyiv zijn volgens de Oekraïense autoriteiten zeker 27 mensen gedood. Tientallen inwoners van de stad Boetsja raakten gewond.
Volgens de gouverneur van de gelijknamige regio Boetsja worden 380 mensen uit het getroffen gebied geëvacueerd.
Ook Kyiv zelf werd getroffen door Russische raketten en drones, is te zien op foto's van internationale persbureaus. Het is niet duidelijk of en hoeveel slachtoffers er zijn.
https://nos.nl/artikel/26(...)eker-27-doden-gemeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |