Ja. Als mijn belastinggeld niet meer die kant op gaat, zou ik me er vrij weinig mee bezig houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat de primaire reden waarom tegen de Oekrainse zaak bent?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb een script die automatisch alle reacties van het delete. Maar ik zie dan op de index 200 reacties in het topic en in het topic zelf maar 120 als ik hem open. Dan weet ik alweer genoeg.
Wat maakt dat betrouwbaar? Poetin brak eerder met de Minsk-akoorden en het Boedapest memorandum.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:03 schreef Mikeytt het volgende:
Vredesakkoord kan dat volledig indekken.
"Onjuist" vanuit Oekraïens geallieerde bronnen ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:07 schreef 007700 het volgende:
[..]
Met een nadrukkelijke kanttekening hierbij, dat jouw bronnen meerdere keren als onjuist zijn aangetoond. Maarja je moet wel wat doen voor die roebels natuurlijk
Oekraine kan alleen naar de onderhandelingstafel toe als ze wat te bieden hebben en dat hebben ze in mijn beleving niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor, Oekraïne kan gewoon serieus naar de onderhandelingstafel.
[..]
Ja, en? Doen alsof de Donbas en de Krim ooit teruggewonnen worden is lariekoek. De oorlog is al jaren gaande met tig doden als gevolg. Met resultaat dat je iedere week weer een paar honderd meter winst boekt welke ergens anders weer verloren gaat.
[..]
Vredesakkoord kan dat volledig indekken. Oekraïeners die naar Oekraïne willen, kunnen die kant op. De grote pro-Russische bevolking lokaal kan dan blijven.
Neenee, ik weet nog goed dat ik maar eens besloot je bronnen te controleren, je hier op wees, en dat die post uiteindelijk veranderd was. Maarja als je zoveel onzin post dan hou je het overzicht natuurlijk ook niet meer. Dat is helaas de keerzijde van het zijn van een trollquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Onjuist" vanuit Oekraïens geallieerde bronnen ja.
Heb medelijden met je, als mod kan je het niet gebruiken want je hebt te dealen met die gekquote:
Kan niet van de tijgers rug af. En heel Europa lijd eronder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oekraine kan alleen naar de onderhandelingstafel toe als ze wat te bieden hebben en dat hebben ze in mijn beleving niet.
In mijn beleving zal je altijd naar een onderhandelingstafel moeten met iets van dreiging "als jij en ik niet tot overeenstemming komen dan ....."
Vredesakkoorden, daar dringen de EU en VS toch al, beetje matig, op aan. Maar die kunnen ook niet dreigen met geweld, want ze gaan nooit boots on the ground doen.
Zal je zeggen, en tot een paar jaar geleden had ik wel een bepaald respect voor Putin, naar aanleiding van zijn biografie.
Op het moment dat Putin een soort vrede tekent, lees hij verliest zijn speciale operatie, kan ie nergens meer heen.. Dan gaan de oude Russische krachten weer opspelen en gaan havikken azen op zijn positie.
In mijn beleving is dat een van de weinige redenen dat Putin deze oorlog niet wilt stoppen.
Oke, kan 🥲.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. Als mijn belastinggeld niet meer die kant op gaat, zou ik me er vrij weinig mee bezig houden.
Ik ben anti-oorlog, en dit is gewoon een onzinnige machtsoorlog tussen de Russische bourgeoisie aan de ene kant, en de NATO, Europa en Oekraïense bourgeoisie aan de andere kant, en de enige slachtoffers zijn de burgers.
Zelensky en de parlementsleden zullen het niet erg vinden, want hun eigen levens staan niet op het spel aan het front.
Totaal andere situatie natuurlijk, die Russen gaan echt niet ineens een lagere levenstijl accepteren. In tegen stelling tot de Noord Koreanse bevolking hebben de Russen wel weet hoe het in het westen is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Noord en Zuid Korea zijn er allebei ook niet mee akkoord natuurlijk. Dat is het hele ding.
Kuch lijden, het is duur ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kan niet van de tijgers rug af. En heel Europa lijd eronder.
Zou dit moeten stickyen bovenaan dit topicquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb medelijden met je, als mod kan je het niet gebruiken want je hebt te dealen met die gek
Maar anders:
https://violentmonkey.github.io/
https://pastebin.com/5wYguePy
De Donbas, De Krim en garanties om geen NATO lidmaatschap aan te vragen en neutrale status. Er is genoeg wat er geboden kan worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oekraine kan alleen naar de onderhandelingstafel toe als ze wat te bieden hebben en dat hebben ze in mijn beleving niet.
Dan loopt de eindeloze oorlog voort. Een einde van de oorlog is een winst voor alle partijen.quote:In mijn beleving zal je altijd naar een onderhandelingstafel moeten met iets van dreiging "als jij en ik niet tot overeenstemming komen dan ....."
Dat zie ik niet zo. De VS profiteert financieel vrij veel van de oorlog. De EU had allang daadwerkelijke stappen kunnen ondernemen om daadwerkelijke sancties in te voeren, welke steeds door o.a. België en Italië wordt geblokkeerd.quote:Vredesakkoorden, daar dringen de EU en VS toch al, beetje matig, op aan. Maar die kunnen ook niet dreigen met geweld, want ze gaan nooit boots on the ground doen.
Nee hoor, met een vredesakkoord zal Rusland ook winst inzien door de extra land.quote:Zal je zeggen, en tot een paar jaar geleden had ik wel een bepaald respect voor Putin, naar aanleiding van zijn biografie.
Op het moment dat Putin een soort vrede tekent, lees hij verliest zijn speciale operatie, kan ie nergens meer heen.. Dan gaan de oude Russische krachten weer opspelen en gaan havikken azen op zijn positie.
In mijn beleving is dat een van de weinige redenen dat Putin deze oorlog niet wilt stoppen.
Anti oorlog zijn maar wel Stalin en Mao ophemelen.... En je wilde me droge ogen beweren dat Zelensky niet dagelijks in angst leeft voor een Russische aanslag op zijn persoon? Serieus? Hoe fucking naiëf ben je dan zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. Als mijn belastinggeld niet meer die kant op gaat, zou ik me er vrij weinig mee bezig houden.
Ik ben anti-oorlog, en dit is gewoon een onzinnige machtsoorlog tussen de Russische bourgeoisie aan de ene kant, en de NATO, Europa en Oekraïense bourgeoisie aan de andere kant, en de enige slachtoffers zijn de burgers.
Zelensky en de parlementsleden zullen het niet erg vinden, want hun eigen levens staan niet op het spel aan het front.
Nou ja, niet zoals Oekraïne lijdt uiteraard. Verkeerde woordkeuze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kuch lijden, het is duur ja.
Maar wij lijden er niet echt onder he, we eten nog steeds vis uit rusland en gebruiken russisch gas.
Users ; seperated, tussen ""?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb medelijden met je, als mod kan je het niet gebruiken want je hebt te dealen met die gek
Maar anders:
https://violentmonkey.github.io/
https://pastebin.com/5wYguePy
Ik ben wel blij dat de Nederlandse regering voor overgave tekende i.p.v. de bevolking uitgeroeid zien worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oke, kan 🥲.
Blij dat de Amerikanen en Canadezen in 1944 er niet zo over dachten.
Kon een array zijn sowieso kon de code wel strakker. Maar heb hem snel door AI in elkaar laten flansen.quote:
Zo bedoelde ik het ook niet. Maar als het niet op het nieuws was geweest hadden we er niets van gemerkt, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou ja, niet zoals Oekraïne lijdt uiteraard. Verkeerde woordkeuze.
Anti-oorlog is niet hetzelfde als "ik voer nooit oorlog"quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:16 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Anti oorlog zijn maar wel Stalin en Mao ophemelen.... En je wilde me droge ogen beweren dat Zelensky niet dagelijks in angst leeft voor een Russische aanslag op zijn persoon? Serieus? Hoe fucking naiëf ben je dan zeg.
Maar goed dat zijn al die "Ik ben tegen Oorlog" lui. Totaal buiten de realiteit.
Daar is het voor he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:18 schreef TwenteFC het volgende:
Maar heb hem snel door AI in elkaar laten flansen.
Ah zolang de oorlog maar jouw ziekelijke sprookje verdedigen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Anti-oorlog is niet hetzelfde als "ik voer nooit oorlog"
Had ik meteen AI op zijn minst een code review laten uitvoeren om zijn eigen werk ff te checken.quote:
Kuch, ze waren in ieder geval lekker op weg met het uitroeien van onze bevolkingquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat de Nederlandse regering voor overgave tekende i.p.v. de bevolking uitgeroeid zien worden.
Verder ook een andere situatie. Deze landen voegde zich in de oorlog. Dat doen de EU en de VS nu niet direct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |