Over Duitsland maak ik me geen zorgen ,quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 07:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duitsland heeft een beheersbare cq omkeerbare financiële situatie. Bovendien.
Beschikt men over innovatiekracht om mooie producten te ontwikkelen.
Dieter Schwarz is onlangs begonnen met ai 😏quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Bekijk de DAX eens en gooi dat door eender welke AI om het op innovatiekracht te ranken. Ik kan de uitkomsten wel voorspellen.
Via de fax?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dieter Schwarz is onlangs begonnen met ai 😏
https://en.wikipedia.org/wiki/Dieter_Schwarzquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dieter Schwarz is onlangs begonnen met ai 😏
quote:De rijkste man van Duitsland neemt het op tegen Big Tech.
Nicolas Martin 11 juli 2026
Supermarktmiljardair Dieter Schwarz investeert miljarden in zijn cloudbedrijf Schwarz Digits om de concurrentie aan te gaan met Google, Microsoft en Amazon.
Onder schat de fax niet.quote:
Dat hij daar even directeur was is eeuwen geleden. En dat word je niet vanwege inhoud maar door politiek. Maar hoe lang roept hij al wel niet dat de euro op klappen staat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Je komt niet op die positie bij de DNB als er geen snars van begrijpt hè. Het monetair beleid van DNB is overigens sowieso vrij uniek geweest in de wereld, ondanks de schijnbare c/p van de Bundesbank. Kan je het mee oneens zijn, maar diskwalificeert iemand niet in kennis.
Er zijn zat degelijke macro-economen. Kies er gewoon eentje die zich niet in radicale kringen begeeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Noem er eens een? En dan het liefst niet een van de vele gratisbierverkopers die ons landje rijk is.
Die zijn toch wel vaker wat traag van begrip?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:31 schreef nostra het volgende:
Binnen de beslissingsmakers van de VVD heerst behoorlijk wat onvrede over Heinen inmiddels. Beetje laat, dat dan weer wel.
Hier gaan we niet uitkomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat hij daar even directeur was is eeuwen geleden. En dat word je niet vanwege inhoud maar door politiek. Maar hoe lang roept hij al wel niet dat de euro op klappen staat?
En bij dat Misesclubje ga je ook niet als je de economische wereld nog een beetje begrijpt
ALS IK HEEL HARD SCHREEUW HOOR IK JE NIETquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die zijn toch wel vaker wat traag van begrip?
Onvrede over zijn onbegrensde optimisme of over zijn gebrek aan doorpakken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:31 schreef nostra het volgende:
Binnen de beslissingsmakers van de VVD heerst behoorlijk wat onvrede over Heinen inmiddels. Beetje laat, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:07 schreef probeer het volgende:
Peiling: Mona Keijzer dendert de Tweede Kamer in, Pro blijft de grootste
7 gepeilde zetels voor Mona.
Mooi, vecht elkaar daar maar lekker de tent uit op rechts.
Niets mogelijk over links, niets mogelijk over rechts. Bijzonder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:07 schreef probeer het volgende:
64 incl VVDquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
64 zetels rechts van de VVD!
Het enige dat inderdaad reeel zou zijn met zo'n uitslag is een middenkabinet met PRO, D66, VVD, CDA en JA21.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niets mogelijk over links, niets mogelijk over rechts. Bijzonder.
Laten we het erop houden dat rekenen nooit zo de specialiteit van rechts is. Ze hebben wel altijd kekke pakken en de haartjes zijn ook altijd mooi geknipt.quote:
19+9+7+7+3+1 ehmquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nogal ambigue handelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onvrede over zijn onbegrensde optimisme of over zijn gebrek aan doorpakken?
Zetels opgevuld met dit soort lui.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:07 schreef probeer het volgende:
Ik zie daar wel een stabiel kabinet in. In al die partijen die uit elkaars ex-leden bestaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kabinet Deltaquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:14 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik zie daar wel een stabiel kabinet in. In al die partijen die uit elkaars ex-leden bestaan
Dat verschil is te groot. PRO en VVD gaat al amper, PRO en JA21 gaat gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het enige dat inderdaad reeel zou zijn met zo'n uitslag is een middenkabinet met PRO, D66, VVD, CDA en JA21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |