Lekker graven godnondeju.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Puntzak friet met mega veel mayo![]()
Frietje watervalquote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker graven godnondeju.
Deze man weetquote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
Friet moet altijd in een puntzak
Graag oorlog met uitjes bedankt alvast
Stel dat je een puntzak friet kan kopen in gta 6
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben
quote:
Ff kijken hoorquote:
Hij zegt toch ook vanavond, simpele? 21u uur is 'vanavond'.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:15 schreef incel het volgende:
[..]
Komt pas om 9 uur en eerst in netflix, pas vanaf 3 uur 's morgens op youtube etc.
[ afbeelding ]
Ik ga meestal om 20:59 al naar bedquote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:20 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook vanavond, simpele? 21u uur is 'vanavond'.
Hoe gaat het daar?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
ja zou het wel fijn vinden als dat net zo gaat als bij het elden ring topic wb spoilers
Je kan het bedrijf kut vinden en de beslissingen van het management, er werken gewoon hardwerkende developers aan dit spel die al 5/6 jaar+ teringhard aan dit spel werken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:40 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ff kijken hoor
- Spel is 15 jaar oud
- Nooit nieuw singleplayer content
- Alleen maar GTA Online shit om meer shark cards te verkopen
- Dingen alleen maar duurder maken
- Uitstellen en uitstellen en uitstellen
- Keiharde C&D en rechtzaken tegen FiveM op de PC, hetgeen wat GTA juist echt leuk en vet maken
- Juridisch achter modders aangaan met rechtszaken en intimidatie aan de deur
- Eerst alles 2 jaar eerder op console uitbrengen en later pas op PC waardoor je hele eerste experience verneukt wordt door slechte kwaliteit
Oh ja en ik ben fout want Rockstar is altijd zo goed en heilig he?![]()
Nee sorry, kan me niet echt heel slecht voelen. Hoop dat die gast het spel lekt waardoor Rockstar gedwongen wordt om het spel alsnog in November al op de PC uit te brengen.
En for the record: Heb GTA4 en GTA5 gewoon voor de PC en XBOX360 gekocht
Ja dat is zielig, maar diezelfde medewerkers worden keihard uitgebuit door Rockstar zelf ook he.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan het bedrijf kut vinden en de beslissingen van het management, er werken gewoon hardwerkende developers aan dit spel die al 5/6 jaar+ teringhard aan dit spel werken.
Al die shit waar jij over praat boeit MIJ niet niet want ze brengen elke x een top singleplayer game uit waar andere devs niet aan kunnen tippen.
Zal mij echt gestolen worden dat ze op online hebben gefocust en FiveM hebben gekocht. Het gaat mij om de singleplayer games die ze maken en die stellen gewoon niet teleur.
toen de game gereleased werd alles wat mensen ontdekten in spoilers, maar bijvoorbeeld screenshots van je gear en zo niet; ging daar erg goed en was fijn want elden ring is juist leuk om zelf te ontdekken, daar heb je in begin bijvoorbeeld niet de hele map beschikbaar.quote:
quote:Captured entirely from in-game footage on PlayStation 5, this extended look at the next Grand Theft Auto showcases the biggest, most immersive evolution of the series yet.
Nee want hij schoot zijn eigen naam in een muur.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Misschien was die gozer die alles lekt, in dienst bij Netflix, en heeft hij 2 weken early view, dus al toegang tot de Netflix content en daar leaks uit gemaakt...
Holy shitquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Misschien was die gozer die alles lekt, in dienst bij Netflix, en heeft hij 2 weken early view, dus al toegang tot de Netflix content en daar leaks uit gemaakt...
Nee dan zou dat er wel bijstaanquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
netflix app op je telefoon en daarop kijken ????quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:27 schreef vosss het volgende:
Ik snap standaard van het menu van netflix al geen klote, maar nu net vanavond moet ik het doen met een iptv kastje.
Hoe de hell ga ik daar dit live op kunnen kijken? Ik vrees van helemaal niey.
Of op de Xbox/PS5, of via de browser.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
netflix app op je telefoon en daarop kijken ????
Ik heb geen netflix natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
netflix app op je telefoon en daarop kijken ????
oh geen kennis met netflix?quote:
Raar kastje.... tegenwoordig hebk je een smart tvquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kijk het vanavond of morgen wel op YouTube.
Heb geen Netflix, en ook geen raar kastje.
Vosss had het over dat ie het via een iptv kastje moest doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Raar kastje.... tegenwoordig hebk je een smart tv
Dat had ik dan gemist.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee want hij schoot zijn eigen naam in een muur.
Iptv is niet live, duurt paar uur minimaal voor nf content sat het erop staat.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vosss had het over dat ie het via een iptv kastje moest doen.
Heb er 3 hier die staan te verstoffenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vosss had het over dat ie het via een iptv kastje moest doen.
https://allestoringen.nl/storing/netflix/quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
lmao knew it gelijk storing nu
refreshenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:06 schreef exile79 het volgende:
Waar moet je hem aanzetten? Ik kan op het plaatje alleen maar melding aan of uit zetten
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:02 schreef Rnie het volgende:
Geen netflix en nu? livestreams? kom maar door met die warez.
Jamaar komop, ze weten toch dat hier honderdmiljoenmiljard mensen tegelijk naar willen kijken?!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
lmao knew it gelijk storing nu
Potver, dit is wel nice.quote:
Stoor me er zelfs een beetje aanquote:
hm ja dat had ik ook, heel klein beetje irritantquote:
ja dat gaat wel leuk wordenquote:
Fps is laag. Wordt flink upscalen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat gaat wel leuk worden
Wat? De extended look?quote:
PC moet nog ff wachten. Dat doe ik dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PC MASTER RACE.
Gaming is dood.
mja ben ik wel gewend met ps ondertussenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Fps is laag. Wordt flink upscalen.
Waar?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. 26 minuten en 49 seconden speelduur.
Ach ja, zoals zippy zei.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mja ben ik wel gewend met ps ondertussen
ja nouja God ookquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja, zoals zippy zei.
Gaming is dood.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:32 schreef spickel het volgende:
Echt prachtig, alleen die stem van Jason.... Dat gaat wel echt een ergerpunt worden, alsof hij een hete tosti in de bek heeft hangen de hele tijd.
toch wel bijzonder dat hier al 4 mensen zich eraan storen, je zou denken dat ze hier wel beter werk van hadden gemaakt qua casting danquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:32 schreef spickel het volgende:
Echt prachtig, alleen die stem van Jason.... Dat gaat wel echt een ergerpunt worden, alsof hij een hete tosti in de bek heeft hangen de hele tijd.
vond die natuur ook wel vetquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Booohhhh dit ziet er wel machtig uit hoor.
Met name de nacht gameplay was sfeervol.
Zou daar niet te hard op rekenen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:00 schreef MisterFox het volgende:
Zag er mooi uit! Tot volgend jaar als de prijzen een stuk lager liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |