Nee want hij schoot zijn eigen naam in een muur.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Misschien was die gozer die alles lekt, in dienst bij Netflix, en heeft hij 2 weken early view, dus al toegang tot de Netflix content en daar leaks uit gemaakt...
Holy shitquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Misschien was die gozer die alles lekt, in dienst bij Netflix, en heeft hij 2 weken early view, dus al toegang tot de Netflix content en daar leaks uit gemaakt...
Nee dan zou dat er wel bijstaanquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
netflix app op je telefoon en daarop kijken ????quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:27 schreef vosss het volgende:
Ik snap standaard van het menu van netflix al geen klote, maar nu net vanavond moet ik het doen met een iptv kastje.
Hoe de hell ga ik daar dit live op kunnen kijken? Ik vrees van helemaal niey.
Of op de Xbox/PS5, of via de browser.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
netflix app op je telefoon en daarop kijken ????
Ik heb geen netflix natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
netflix app op je telefoon en daarop kijken ????
oh geen kennis met netflix?quote:
Raar kastje.... tegenwoordig hebk je een smart tvquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kijk het vanavond of morgen wel op YouTube.
Heb geen Netflix, en ook geen raar kastje.
Vosss had het over dat ie het via een iptv kastje moest doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Raar kastje.... tegenwoordig hebk je een smart tv
Dat had ik dan gemist.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee want hij schoot zijn eigen naam in een muur.
Iptv is niet live, duurt paar uur minimaal voor nf content sat het erop staat.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vosss had het over dat ie het via een iptv kastje moest doen.
Heb er 3 hier die staan te verstoffenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vosss had het over dat ie het via een iptv kastje moest doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |