https://allestoringen.nl/storing/netflix/quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
lmao knew it gelijk storing nu
refreshenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:06 schreef exile79 het volgende:
Waar moet je hem aanzetten? Ik kan op het plaatje alleen maar melding aan of uit zetten
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:02 schreef Rnie het volgende:
Geen netflix en nu? livestreams? kom maar door met die warez.
Jamaar komop, ze weten toch dat hier honderdmiljoenmiljard mensen tegelijk naar willen kijken?!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
lmao knew it gelijk storing nu
Potver, dit is wel nice.quote:
Stoor me er zelfs een beetje aanquote:
hm ja dat had ik ook, heel klein beetje irritantquote:
ja dat gaat wel leuk wordenquote:
Fps is laag. Wordt flink upscalen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat gaat wel leuk worden
Wat? De extended look?quote:
PC moet nog ff wachten. Dat doe ik dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PC MASTER RACE.
Gaming is dood.
mja ben ik wel gewend met ps ondertussenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Fps is laag. Wordt flink upscalen.
Waar?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. 26 minuten en 49 seconden speelduur.
Ach ja, zoals zippy zei.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mja ben ik wel gewend met ps ondertussen
ja nouja God ookquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja, zoals zippy zei.
Gaming is dood.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:32 schreef spickel het volgende:
Echt prachtig, alleen die stem van Jason.... Dat gaat wel echt een ergerpunt worden, alsof hij een hete tosti in de bek heeft hangen de hele tijd.
toch wel bijzonder dat hier al 4 mensen zich eraan storen, je zou denken dat ze hier wel beter werk van hadden gemaakt qua casting danquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:32 schreef spickel het volgende:
Echt prachtig, alleen die stem van Jason.... Dat gaat wel echt een ergerpunt worden, alsof hij een hete tosti in de bek heeft hangen de hele tijd.
vond die natuur ook wel vetquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Booohhhh dit ziet er wel machtig uit hoor.
Met name de nacht gameplay was sfeervol.
Zou daar niet te hard op rekenen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:00 schreef MisterFox het volgende:
Zag er mooi uit! Tot volgend jaar als de prijzen een stuk lager liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |