Oppassen, de uitstoot van F1 en Tata Steel kost je hersencellenquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:12 schreef fetX het volgende:
Ik was gisteren op Zandvoort. Prima zee aan untermenschen daar.
Die moderators hebben wel weer heel vervelende een tweetjes.quote:
Met of zonder muurligger?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ken users die bij deze TT kortsluiting krijgen.
Ik zet maar vast een muurtje op.
quote:
Dat was idd ook geel en een directe vrije trap.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Net als met die rode kaart van Veerman
WETEN JULLIE NOG
Ohja, toen was iedereen in het PSV-topic zo boos om die schorsing.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
WETEN JULLIE NOG
Daarom zeg ik ook dat het overdreven is maar volgens de regels strafschop. Alleen volgens diezelfde regels mocht dit ook rood zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
WETEN JULLIE NOG
Huilen!quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Eigen doelpunt nodig en een pingel. KNBB.
Akkoord kameraadquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het overdreven is maar volgens de regels strafschop. Alleen volgens diezelfde regels mocht dit ook rood zijn.
Neequote:Op zondag 23 augustus 2026 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie goed geslapen?
Ach welnee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het overdreven is maar volgens de regels strafschop. Alleen volgens diezelfde regels mocht dit ook rood zijn.
Lijkt me geen concurrent voor de tweede plek met dit voetbal neequote:Op zondag 23 augustus 2026 15:15 schreef CR7 het volgende:
Van PSV hebben we dit seizoen niet zoveel te duchten denk ik.
Dat vind ik hier ook, maar doe je dat op het middenveld dan krijg je het wel. Dus waarom nu niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach welnee.
Het was toen geen rood. Net zoals vorige week met Ajax niet en hier nu niet.
Wij feliciteren AZ alvast met het kampioenschap.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me geen concurrent voor de tweede plek met dit voetbal nee
Half oktoberquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:23 schreef Coco het volgende:
Wanneer dendert de AZ trein weer in het ravijn?
Het was tegen AZ gewoon fout. Punt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vind ik hier ook, maar doe je dat op het middenveld dan krijg je het wel. Dus waarom nu niet.
De eeuwige slaap in dit geval.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
VAR Rob Dieperink ligt weer te slapen.
Aad300 zei vanochtend nog in Goedemorgen Eredivisie dat ze een veel te krappe selectie hebben en ik vaar blind op de mening van Aad. #gm #bakkiequote:Op zondag 23 augustus 2026 15:23 schreef Coco het volgende:
Wanneer dendert de AZ trein weer in het ravijn?
Klopt, maar die krijgen er nog twee verdedigers bij die nu op de bank zitten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:23 schreef fetX het volgende:
PSV geeft nog wel veel weg hoor. Groningen had er zo 3 kunnen maken.
Ligt niet zozeer sec aan de verdediging. Staat gewoon totaal verkeerd. Ook op het middenveld.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt, maar die krijgen er nog twee verdedigers bij die nu op de bank zitten.
AZ is tweede seizoenshelft vaak echt mokerslecht.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aad300 zei vanochtend nog in Goedemorgen Eredivisie dat ze een veel te krappe selectie hebben en ik vaar blind op de mening van Aad. #gm #bakkie
Ik geef AZ tot januari.
Klopt. Maar ik mag toch hopen dat Bosz de puzzelstukjes wel in elkaar laat vallen als het plaatje compleet is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ligt niet zozeer sec aan de verdediging. Staat gewoon totaal verkeerd. Ook op het middenveld.
In dat geval wordt AZ kampioen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aad300 zei vanochtend nog in Goedemorgen Eredivisie dat ze een veel te krappe selectie hebben en ik vaar blind op de mening van Aad. #gm #bakkie
Ik geef AZ tot januari.
4-1quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat voetbal van PSV is echt 6e klasse, maar dan op hoger niveau. Wel ultiem genot voor de neutrale kijker.
Het loopt de zogenaamde concurrentie weer dun door de broek lees ik…quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat voetbal van PSV is echt 6e klasse, maar dan op hoger niveau. Wel ultiem genot voor de neutrale kijker.
Hebben gespeeld tegen ADO en Utrecht die er allebei weinig van bakken, dus inderdaad vertekend.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:47 schreef Coco het volgende:
We kunnen rustig stellen dat Groningen er niets van kan.
Pepi heeft de memo gekregenquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
WE gaan ze nu sparen. Staan nog bij ze in het krijt.
En Feyenoord dan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:03 schreef William_Papadin het volgende:
PSV kampioen 2026/2027 dus.
Gefeliciteerd
Wat puntjes aftrek maar eens.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Vuurwerk in een familievak schieten, het altijd domme Feyenoord publiek misdraagt zich wéér.
Ben je nog verrast na afgelopen week?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Vuurwerk in een familievak schieten, het altijd domme Feyenoord publiek misdraagt zich wéér.
Gebruik je verstand godverredomme!quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
De klaverjaskoning gaat zo weer kappen met deze shit krijsen.
Nee, en vorig seizoen was het ook al vaak bal helaas.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je nog verrast na afgelopen week?
Bom er op.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Feyenoord supporters moet je per definitie in een kooi stoppen
Een stuk of 40-45quote:
Bij Feyenoord toch niet zoals dit?quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, en vorig seizoen was het ook al vaak bal helaas.
Probleem is wel dat ook een deel gewoon een lekker wedstrijdje komt kijken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap niet dat ze ME hier niet in dat vak los laten. Laat ze maar rennen of de tyfus ingeslagen worden.
Ja, ik ben een Feijenoorder.
Bij Cambuur (uitvak). Sinds het nieuwe stadion is het drama.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Feyenoord toch niet zoals dit?
Laat de supportersgroepen maar eens schoon schip maken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Probleem is wel dat ook een deel gewoon een lekker wedstrijdje komt kijken.
Rotterdam Radicals zeker.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat de supportersgroepen maar eens schoon schip maken.
Dan tieft je die eruit. Geen overleg mee mee. Compleet buitensluiten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rotterdam Radicals zeker.
Vermoedelijk inmiddels halfdronken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
Burgemeester zit bij MAX, man man man.
ONZE Max lag alweer na één bocht in de grindbak. (lol)quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk inmiddels halfdronken.
En de KNVB zal wel weer met een flutstraf komen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Makkelijk 3 punten vandaagquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het rampseizoen van Cambuur duurt voort.
Nog even een paar jaar wachten en dan slaat die zijn tokkie pa de vernieling in.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ONZE Max lag alweer na één bocht in de grindbak. (lol)
10 nog welquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En de KNVB zal wel weer met een flutstraf komen.
Geef zo'n club eens een serieuze straf bij zulke massale acties. Gewoon maar eens beginnen met 10 wedstrijden geen supporters, uit en thuis. Bij een volgende overtreding een seizoen.
Belg Max. Weg ermee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
ONZE Max lag alweer na één bocht in de grindbak. (lol)
Of 15 of 20. Zal me jeuken, maar die flutstrafjes van een boete voor de club en 3 wedstrijden geen uitsupporters mee waarvan 2 voorwaardelijk doet ook niks.quote:
Valsspeler John lost dit op.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of 15 of 20. Zal me jeuken, maar die flutstrafjes van een boete voor de club en 3 wedstrijden geen uitsupporters mee waarvan 2 voorwaardelijk doet ook niks.
Geen idee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft zijn centen weer binnen met nieuw contract, boeit hem het wat.
Daar kun je vergif op innemen ja.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Die gaan verderop gewoon weer wat zooi aansteken
Het is gewoon echt slappe hap inderdaad en niet handelen uit pure angst.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Je kunt toch niet 'gewoon' verder met dit uitvak.
Welkom in Nederland. Land van rubberen ruggengraten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook bijzonder dat er na elk incident met vuurwerk de verwondering toeslaat
Dat krijg je als je beleid van niks hebt.
Volgens het Feyenoord topic valt het wel mee want er zijn zelden incidenten en Ajax doet het ook.quote:
Zal wel weer de-escalatie protocol zijn. Wat mij betreft waren we zonder Feyenoordfans doorgegaanquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig voetballen we nog met een vol uitvak.
Dank.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vandaag vergeef ik het iedereen die voor Cambuur juicht.
Volgens @Caland hoort dit bij de voetbalbeleving.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens het Feyenoord topic valt het wel mee want er zijn zelden incidenten en Ajax doet het ook.
I know, maar het is natuurlijk lachwekkend. Dan wachten we maar 3 uur.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal wel weer de-escalatie protocol zijn. Wat mij betreft waren we zonder Feyenoordfans doorgegaan
In Duitsland en Frankrijk kan het vooral bij de wat lagere clubs goed losgaan . En in Italië steken ze je gewoon kapot buiten het stadion.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er in andere landen nou ook vaak van dit soort incidenten?
En dan bedoel in niet Bulgarije of Servië maar de serieuzere voetballanden zoals Engeland, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Scandinavië, Zwitserland etc
Sinds wanneer fluiten we niet meer af bij een hoofdblessure?quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we de keeper nu niet overdreven veel beschermen, hier viel het allemaal wel mee.
Het blijft Feyenoord.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:43 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd of de spelers straks ook nog zo achterlijk zijn om dat uitvak te gaan bedanken
De nieuwe trainer straalt ook niets uitquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even los van dit incident is Cambuur ook wel echt slecht, dat hele team is gewoon niet eredivisiewaardig.
Volgende week moeten ze tegen Twente, dus dat worden de eerste 3 puntenquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even los van dit incident is Cambuur ook wel echt slecht, dat hele team is gewoon niet eredivisiewaardig.
Je hebt blijkbaar de beelden uit Duitsland niet echt meegekregen dit weekendquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er in andere landen nou ook vaak van dit soort incidenten?
En dan bedoel in niet Bulgarije of Servië maar de serieuzere voetballanden zoals Engeland, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Scandinavië, Zwitserland etc
19 punten halen gaat nog lastig worden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Cambuur is net zo slecht als Heracles vorig seizoen. En dan ben je heel slecht.
Ik moet altijd wel lachen om mensen die denken dat het in Nederland zo’n (niet bestaand) probleem is.quote:
Welke plek heb jij Cambuur staan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
19 punten halen gaat nog lastig worden.
20 extreemrechtste tokkies bij geweld demonstraties (terecht) veroordelen, maar dit bij Feyenoord altijd goedpraten blijft wel een leuke rubriek.quote:
Wel bijzonder dat ze zo makkeijk promoveerden. Was de KKD dan zo slecht?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
19 punten halen gaat nog lastig worden.
17 maar alleen omdat ik dacht dat Telstar helemaal in zou zakken, ik had er al 0 vertrouwen in. De selectie is ook gewoon slechter dan vorig seizoen.quote:
Die ziet Ado wel in de Eredivisie blijven (lol)quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik 18.
Op advies van maxi.
Kijk naar ADO en Willem 2 en je hebt uw antwoord.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze zo makkeijk promoveerden. Was de KKD dan zo slecht?
Ik praat weinig goed, iemand vroeg of dit in andere landen ook voorkomt waaronder Duitsland waar dit weekend nog 40-45 agenten in het ziekenhuis terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
20 extreemrechtste tokkies bij geweld demonstraties (terecht) veroordelen, maar dit bij Feyenoord altijd goedpraten blijft wel een leuke rubriek.
Willem 2 en Cambuur zijn een pak minder dus dat is vrij realistisch inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die ziet Ado wel in de Eredivisie blijven (lol)
In Duitsland wel alleen nog in lagere divisies toch? Waren wel knotsgekke beelden trouwens.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik praat weinig goed, iemand vroeg of dit in andere landen ook voorkomt waaronder Duitsland waar dit weekend nog 40-45 agenten in het ziekenhuis terecht zijn gekomen.
Nu snap ik dat Heracles zelfs in de KKD weer goed lijkt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk naar ADO en Willem 2 en je hebt uw antwoord.
Ja ik las het net, niet verwacht. Leuk voor die jongen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nu snap ik dat Heracles zelfs in de KKD weer goed lijkt.
Steuer speelt trouwens bij Newcastle gewoon basis, ter info voor u.
Kan hoor, niks van gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
In Duitsland wel alleen nog in lagere divisies toch? Waren wel knotsgekke beelden trouwens.
Gelukkig spelen VVV en FC Emmen volgende week op dit tijdstip. Hebben we een goed alternatief.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
Het niveau van de tweede helft is vrij bedroevend.
De trotse KOPLOPER. Die trainer is trouwens een enorme tokkie, met zijn rare kapsel. (@Caland)quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig spelen VVV en FC Emmen volgende week op dit tijdstip. Hebben we een goed alternatief.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:01 schreef CR7 het volgende:
Als Feyenoord nog een goeie linksbuiten haalt zijn ze met afstand de grootste titelkandidaat.
Hoop dat er vanuit Feyenoord vanavond nog wat sterkere woorden komen zodat je beter kan slapen.quote:
We zullen alle medewerking verlenen aan politie, justitie en KNVB om ervoor te zorgen dat deze mensen nooit meer in een stadion komen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |