AZ is tweede seizoenshelft vaak echt mokerslecht.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aad300 zei vanochtend nog in Goedemorgen Eredivisie dat ze een veel te krappe selectie hebben en ik vaar blind op de mening van Aad. #gm #bakkie
Ik geef AZ tot januari.
Klopt. Maar ik mag toch hopen dat Bosz de puzzelstukjes wel in elkaar laat vallen als het plaatje compleet is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ligt niet zozeer sec aan de verdediging. Staat gewoon totaal verkeerd. Ook op het middenveld.
In dat geval wordt AZ kampioen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aad300 zei vanochtend nog in Goedemorgen Eredivisie dat ze een veel te krappe selectie hebben en ik vaar blind op de mening van Aad. #gm #bakkie
Ik geef AZ tot januari.
4-1quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat voetbal van PSV is echt 6e klasse, maar dan op hoger niveau. Wel ultiem genot voor de neutrale kijker.
Het loopt de zogenaamde concurrentie weer dun door de broek lees ik…quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat voetbal van PSV is echt 6e klasse, maar dan op hoger niveau. Wel ultiem genot voor de neutrale kijker.
Hebben gespeeld tegen ADO en Utrecht die er allebei weinig van bakken, dus inderdaad vertekend.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:47 schreef Coco het volgende:
We kunnen rustig stellen dat Groningen er niets van kan.
Pepi heeft de memo gekregenquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
WE gaan ze nu sparen. Staan nog bij ze in het krijt.
En Feyenoord dan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:03 schreef William_Papadin het volgende:
PSV kampioen 2026/2027 dus.
Gefeliciteerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |