Dat was idd ook geel en een directe vrije trap.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Net als met die rode kaart van Veerman
WETEN JULLIE NOG
Ohja, toen was iedereen in het PSV-topic zo boos om die schorsing.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
WETEN JULLIE NOG
Daarom zeg ik ook dat het overdreven is maar volgens de regels strafschop. Alleen volgens diezelfde regels mocht dit ook rood zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
WETEN JULLIE NOG
Huilen!quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Eigen doelpunt nodig en een pingel. KNBB.
Akkoord kameraadquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het overdreven is maar volgens de regels strafschop. Alleen volgens diezelfde regels mocht dit ook rood zijn.
Neequote:Op zondag 23 augustus 2026 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie goed geslapen?
Ach welnee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het overdreven is maar volgens de regels strafschop. Alleen volgens diezelfde regels mocht dit ook rood zijn.
Lijkt me geen concurrent voor de tweede plek met dit voetbal neequote:Op zondag 23 augustus 2026 15:15 schreef CR7 het volgende:
Van PSV hebben we dit seizoen niet zoveel te duchten denk ik.
Dat vind ik hier ook, maar doe je dat op het middenveld dan krijg je het wel. Dus waarom nu niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach welnee.
Het was toen geen rood. Net zoals vorige week met Ajax niet en hier nu niet.
Wij feliciteren AZ alvast met het kampioenschap.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me geen concurrent voor de tweede plek met dit voetbal nee
Half oktoberquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:23 schreef Coco het volgende:
Wanneer dendert de AZ trein weer in het ravijn?
Het was tegen AZ gewoon fout. Punt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vind ik hier ook, maar doe je dat op het middenveld dan krijg je het wel. Dus waarom nu niet.
De eeuwige slaap in dit geval.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
VAR Rob Dieperink ligt weer te slapen.
Aad300 zei vanochtend nog in Goedemorgen Eredivisie dat ze een veel te krappe selectie hebben en ik vaar blind op de mening van Aad. #gm #bakkiequote:Op zondag 23 augustus 2026 15:23 schreef Coco het volgende:
Wanneer dendert de AZ trein weer in het ravijn?
Klopt, maar die krijgen er nog twee verdedigers bij die nu op de bank zitten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:23 schreef fetX het volgende:
PSV geeft nog wel veel weg hoor. Groningen had er zo 3 kunnen maken.
Ligt niet zozeer sec aan de verdediging. Staat gewoon totaal verkeerd. Ook op het middenveld.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt, maar die krijgen er nog twee verdedigers bij die nu op de bank zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |