Je hebt blijkbaar de beelden uit Duitsland niet echt meegekregen dit weekendquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er in andere landen nou ook vaak van dit soort incidenten?
En dan bedoel in niet Bulgarije of Servië maar de serieuzere voetballanden zoals Engeland, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Scandinavië, Zwitserland etc
19 punten halen gaat nog lastig worden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Cambuur is net zo slecht als Heracles vorig seizoen. En dan ben je heel slecht.
Ik moet altijd wel lachen om mensen die denken dat het in Nederland zo’n (niet bestaand) probleem is.quote:
Welke plek heb jij Cambuur staan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
19 punten halen gaat nog lastig worden.
20 extreemrechtste tokkies bij geweld demonstraties (terecht) veroordelen, maar dit bij Feyenoord altijd goedpraten blijft wel een leuke rubriek.quote:
Wel bijzonder dat ze zo makkeijk promoveerden. Was de KKD dan zo slecht?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
19 punten halen gaat nog lastig worden.
17 maar alleen omdat ik dacht dat Telstar helemaal in zou zakken, ik had er al 0 vertrouwen in. De selectie is ook gewoon slechter dan vorig seizoen.quote:
Die ziet Ado wel in de Eredivisie blijven (lol)quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik 18.
Op advies van maxi.
Kijk naar ADO en Willem 2 en je hebt uw antwoord.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze zo makkeijk promoveerden. Was de KKD dan zo slecht?
Ik praat weinig goed, iemand vroeg of dit in andere landen ook voorkomt waaronder Duitsland waar dit weekend nog 40-45 agenten in het ziekenhuis terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
20 extreemrechtste tokkies bij geweld demonstraties (terecht) veroordelen, maar dit bij Feyenoord altijd goedpraten blijft wel een leuke rubriek.
Willem 2 en Cambuur zijn een pak minder dus dat is vrij realistisch inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die ziet Ado wel in de Eredivisie blijven (lol)
In Duitsland wel alleen nog in lagere divisies toch? Waren wel knotsgekke beelden trouwens.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik praat weinig goed, iemand vroeg of dit in andere landen ook voorkomt waaronder Duitsland waar dit weekend nog 40-45 agenten in het ziekenhuis terecht zijn gekomen.
Nu snap ik dat Heracles zelfs in de KKD weer goed lijkt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk naar ADO en Willem 2 en je hebt uw antwoord.
Ja ik las het net, niet verwacht. Leuk voor die jongen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nu snap ik dat Heracles zelfs in de KKD weer goed lijkt.
Steuer speelt trouwens bij Newcastle gewoon basis, ter info voor u.
Kan hoor, niks van gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
In Duitsland wel alleen nog in lagere divisies toch? Waren wel knotsgekke beelden trouwens.
Gelukkig spelen VVV en FC Emmen volgende week op dit tijdstip. Hebben we een goed alternatief.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
Het niveau van de tweede helft is vrij bedroevend.
De trotse KOPLOPER. Die trainer is trouwens een enorme tokkie, met zijn rare kapsel. (@Caland)quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig spelen VVV en FC Emmen volgende week op dit tijdstip. Hebben we een goed alternatief.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:01 schreef CR7 het volgende:
Als Feyenoord nog een goeie linksbuiten haalt zijn ze met afstand de grootste titelkandidaat.
Hoop dat er vanuit Feyenoord vanavond nog wat sterkere woorden komen zodat je beter kan slapen.quote:
We zullen alle medewerking verlenen aan politie, justitie en KNVB om ervoor te zorgen dat deze mensen nooit meer in een stadion komen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |