Zou hij al dat negatieve commentaar van de kijkers niet aankunnen? Vandaag de dag accepteert niemand dat vrouwen op zo´n manier als die van die geweldige kunstenaar behandeld-vernederd worden. Man denkt dat hij God is en niemand die aan hem tippen kan. Gelukkig maar, lekker alleen blijven met je oneindige horizon. Vooral als je vind dat een 40-jarige vrouw al te oud is voor je. Vieze ouwe kerel.quote:
Top, dank je voor de aanvulling!quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:57 schreef Masspa het volgende:
Dan geef ik graag even de credits:
Gemaakt door Jasper Schilder, @:sarcasper op Instagram. (Schrijft oa ook voor De Speld). Hij maakt ieder seizoen Tinderprofielen van de kandidaten, en post sowieso veel B&B content. Maakt samen met Marcel Bamberg (instanaam weet ik even niet uit mijn hoofd maar is makkelijk te vinden) ook video's met green screens waarbij ze zelf bij de kandidaten op date zijn. Beide echt heel leuk om te volgen!
Tineke de Nooy. Dát is waar ik steeds niet op kom idd!quote:Op maandag 24 augustus 2026 01:43 schreef freaky40 het volgende:
Ben afleveringen aan het inhalen. Zit nu op die van woensdag waarin Wadi vertrokken is bij Timothy, de zoon van Gordon en Joling als ze kinderen zouden baren, en een dag eerder op dinsdag is Sjaak afhaak real en ook buiten de deur gezet door Iris. Die Ton is wel een spraakmakende eerste deelnemer bij Marielle die een soort Tineke de Nooij look-a-like is toen ze nog iets jonger was, beetje dat geaffecteerd praten en de attitude erbij maakt het helemaal af. Maar Ton is een soort oudere Limburgse broer van Gordon vind ik. Die spreuken op zijn t-shirts en de uitleg die hij hier bij gaf waren plaatsvervangend erg awkward.
Grappig dat ook de strijd Amsterdam/Rotterdam gevoerd wordt tussen de 2 heren bij Eline Tony en Menno. Team Tony uiteraard ❌❌❌. Eens zien hoe ver die komt bij die chick op Aruba.
Thomas heeft Paula de deur gewezen en is nu weer alleen met onzekere en ietwat autistische Mexx.
Caroline heeft een stadsgenoot als nieuwe date, de Rottuuuurrdammurr, Gilberto die er meer uit ziet als Jan Boskamp en de naam Gilberto niet echt vind passen bij het type vent. Meneer wil niet met Arie in 1 slaapkamer slapen want stel je voor die puisten in het gezicht van Arie barsten spontaan open in het gezicht van Gil...nee dat wil je niet. Daarom pakt hij maar een hotelletje voor de time being.
Ik denk ook dat hij wel door heeft dat hij bijna alleen maar kritiek krijgt op de socials... daar heeft ie geen zin an!quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:07 schreef Chea49 het volgende:
Zou hij al dat negatieve commentaar van de kijkers niet aankunnen? Vandaag de dag accepteert niemand dat vrouwen op zo´n manier als die van die geweldige kunstenaar behandeld-vernederd worden. Man denkt dat hij God is en niemand die aan hem tippen kan. Gelukkig maar, lekker alleen blijven met je oneindige horizon. Vooral als je vind dat een 40-jarige vrouw al te oud is voor je. Vieze ouwe kerel.![]()
Hij kan zijn goedlopende B&B natuurlijk niet zomaar in de steek laten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel jammer zijn, maar hij zou de eerste niet zijn.
Die Tijs van vorig seizoen ging er toch ook niet zitten? Net zo'n hork, alleen is Fred (met zijn dommige eerlijkheid) nog een graadje erger.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij wel door heeft dat hij bijna alleen maar kritiek krijgt op de socials... daar heeft ie geen zin an!
Geeft ook meteen aan wat voor kerel het is.
Thijzzzzquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die Tijs van vorig seizoen ging er toch ook niet zitten? Net zo'n hork, alleen is Fred (met zijn dommige eerlijkheid) nog een graadje erger.
Vind het wel meevallen hoe de vrouwen bij Fred op hem reageren. Zelf sist en blaast hij meer. Maar, jammer dat hij er niet bij is. Dat zeker.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:11 schreef kibo het volgende:
[..]
Jammer, had me al verheugd op een studio vol sissende en blazende vrouwen
Bron:quote:Nederlands stel nam B&B van Timothy op Ibiza over.
Weekblad Story bracht onlangs een verhaal waardoor Timothy uit B&B Vol Liefde niet lekker uit de verf komt. Het verhaal draait om twee partijen die zeggen dat ze financieel zijn benadeeld door Timothy. Een Nederlandse vrouw, die in het verhaal K. wordt genoemd, boekte in 2018 een verblijf in Timothy’s B&B op Ibiza. Ze betaalde alvast 700 euro en zou er van 3 tot en met 12 september verblijven.
Kort daarna werd de B&B overgenomen door een Nederlands echtpaar. Toen K. contact met hen opnam, bleken de nieuwe eigenaren niets van haar boeking te weten. Haar accommodatie was inmiddels opnieuw verhuurd. Volgens K. reageerde Timothy vervolgens niet meer en kreeg ze haar 700 euro niet terug. “Ik heb daarna contact met Timothy geprobeerd te zoeken, maar dat is niet gelukt en zodoende was ik mijn geld kwijt”, vertelt ze aan Story. Dat Timothy in B&B Vol Liefde zijn luxe leven laat zien, maakt het voor haar extra pijnlijk: “En als ik hem dan nu zie pronken met zijn kaviaar en champagne…”
Huurachterstand waar niemand iets van wist.
Ook de nieuwe eigenaren voelen zich door Timothy benadeeld. Zij wilden zijn B&B overnemen en zeggen dat Timothy hen overtuigde om de naam van de vrouw alvast op het huurcontract te laten zetten. Volgens hem zou dat de latere overname makkelijker maken. Nadat het echtpaar een groot bedrag voor de overname had betaald, zou Timothy zijn afspraken niet meer zijn nagekomen. “We kregen geen reacties meer op onze mails en apps”, vertelt het echtpaar.
Doordat hun naam al op het huurcontract stond, werd het echtpaar vervolgens ook verantwoordelijk gehouden voor een huurschuld die volgens hen van Timothy was. Uiteindelijk betaalden ze de helft van die vermeende schuld. “Mijn man en ik hebben te snel toegehapt. We waren te enthousiast en zijn in de gladde praatjes van Timothy gestonken. Dat heeft ons slapeloze nachten bezorgd”, zegt J.
Timothy ontkent beschuldigingen.
Toen Story contact opnam met Timothy voor wederhoor, ontkende hij de beschuldigingen. Hij zegt dat hij de bestaande reserveringen correct heeft doorgegeven en dat alle betalingen met de nieuwe eigenaren zijn verrekend. Ook ontkent hij dat hij een huurschuld had. Volgens Timothy kwamen de nieuwe eigenaren vooral in de problemen door een huurverhoging en doordat zij besloten de B&B op een andere manier te runnen.
een echte draadstaal coupequote:Op maandag 24 augustus 2026 21:19 schreef Pisces het volgende:
Dat kapsel bij die man bij Iris is wel echt vreselijk.
Hij mag wel zeggen dat hij haar niet ziet zitten maar als zij zegt dat zij hem ook niet zo ziet zitten nouuuuuu dat kan hij dus niet hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
Fred zijn ogen spuwen vuur als Ellen een kleine opmerking maakt over zijn desinteresse.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |