Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
2 bijna 4quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:17 schreef Scottie16 het volgende:
Hoe oud is die Delano eigenlijk?
Kind van 2
Dat geloof ik gelijk maar of het Nederlands is vraag ik me af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zei Zeef nu: Ik kan hele lange woorden verzinnen?
Zoutmijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:42 schreef Scottie16 het volgende:
Sayf een peper en zoutstel geven🤣🤣🤣🤣
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
De beste grap in die peper/zout-scene stond op het aanrecht
[ afbeelding ]
Dat is hip en irritant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:46 schreef spapaars het volgende:
Waarom verlengen ze die laatste lettergrepen?
Is het 1 grote toneelkomedie van een stelletje amateurs?
Is ze vast Selectief doofquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Fab heeft nu net zelf gezegd dat ze doof is.
Het ging hier eerder over het feit of ze een gehoorapparaat droeg en nu zei ze dat Zeef zoveel herrie maakte dat zelfs zij het hoorde terwijl ze doof is.quote:
Ik vond haar in die serie al vervelend.quote:
Jepquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:03 schreef schetterklep het volgende:
Hoorde ik Jordy in het begin nou zeggen dat hij goed kon darten?
Maandagquote:
Niet morgen om 19:00 al klaar zitten he? Nog 3 nachtjes slapenquote:
Heerlijk als iemand zo'n zelfvertrouwen heeft. Hij heeft iets aandoenlijks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wil iemand me helpen herinneren dat ik maandag oordopjes klaarleg?
Allemachtig zeg.
Daar denken mijn oren anders over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk als iemand zo'n zelfvertrouwen heeft. Hij heeft iets aandoenlijks.
Ik koop zijn cd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar denken mijn oren anders over.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geluids-update voor je alarm?
Goed planquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geluids-update voor je alarm?
Schortje voor in de keuken. Peper en zout stelletje 🤣quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:02 schreef Soury het volgende:
Ik ga een merchandise lijn opzetten, Sayf t'shirts, koffie mokken, make-up, shampoo, cd's, boeken zelfhulp in bange dagen, kerst ornamenten, onderzetters. Robert Kleinoot en Mercedes eat your heart out.
Peper en zout stelquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schortje voor in de keuken. Peper en zout stelletje 🤣
Moeten ze wel eerst nog bij de laatste drie komen. Daar zijn ze nog lang niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:04 schreef spapaars het volgende:
Gaat nog wat worden, wie mogen naar Carré?
Met een vriendengroep hebben we eens afgesproken om allemaal een peper en zoutstelletje te geven. Ik geloof dat het er in totaal iets van 13 waren. Het bruidspaar wist zich geen houding te geven, lol.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Peper en zout stelDat is een goeie Hahaha
Bekijk deze YouTube-video
Blasfemie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar in die serie al vervelend.
Nee hoor geen koningshuis leden meer.quote:
Dan start deel twee van die Hanslers waarschijnlijk ook weer. Daarom moesten we verplicht naar de herhalingen zitten kijken op zaterdag en paste dbg daar bljjkbaar niet meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:20 schreef Chanel5 het volgende:
Gelukkig vanaf ma 31 aug weer om half 8 tot half 9 en zaterdag een halfuurtje vanaf half 8.
Terug naar normaal
Had het over de serie, niet het Britse koningshuis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor geen koningshuis leden meer.
Oh Suits vond ik wel tof, maar niet door Meghan maar door hemquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Had het over de serie, niet het Britse koningshuis.
Ben ik helemaal niet blij mee eigenlijk. Weer een stuk korter dus door de week. Jammer. Wel blij met een half uurtje op zaterdag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:20 schreef Chanel5 het volgende:
Gelukkig vanaf ma 31 aug weer om half 8 tot half 9 en zaterdag een halfuurtje vanaf half 8.
Terug naar normaal
nah maakt weinig uit ... 1 reclame blok minderquote:Op zondag 23 augustus 2026 01:12 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ben ik helemaal niet blij mee eigenlijk. Weer een stuk korter dus door de week. Jammer. Wel blij met een half uurtje op zaterdag.
Ja, was veel reclame en het half uurtje langer was eigenlijk 10 minutenquote:Op zondag 23 augustus 2026 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
nah maakt weinig uit ... 1 reclame blok minder
Nee. Toen het nog een uur duurde hadden we 2 blokken reclame en de afgelopen maanden nog steeds 2 blokken reclame. Wel kwam er de laatste maanden meteen na afloop van de Bondgenoten nog een blok reclame, maar dat maakt niet uit natuurlijk. Dan zap je toch al weg naar een andere zender.quote:Op zondag 23 augustus 2026 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
nah maakt weinig uit ... 1 reclame blok minder
Nou, die is wel wakker hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
Spapaars heeft 3 dagen gewacht en is nu in slaap gevallen.
Wel laat hoorquote:
Die zit al weken niet lekker daar, vind het zelfs een beetje zielig.quote:
Das uitslapenquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanochtend 7.00 ging die wekker.
Die is niet achterlijk.quote:
Ja die heeft er niet zo'n behoefte aan ook, dat valse duo ziet dat anders. Valentijne is hun target, dat die er wel behoefte aan heeft boeit ze niet.quote:
Of gruwelijk jaloers, kan ook hè?quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:14 schreef schetterklep het volgende:
Wat een volk zeg, zo bekrompen en iets moeten vinden omdat de een de ander iets geeft
Veel leger kunnen de hoofden van sommigen daar ook nietquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:22 schreef StephanL het volgende:
Dit is het leger![]()
Zijn ze al lang niet meer maar goed
Vind hem een lieverdquote:
Dat gun ik hem ookquote:
Tis wel ietwat karma dat Valentijne nu de gebeten hond isquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vind het een hele prestatie dat ze in deze groep een paar mensen hebben gecast die nóg vervelender dan Valentijne zijn.
Niet? Dat kan. De tijd zal het lerenquote:
Vond het de vorige keer enorm tegenvallenquote:
Die is ‘maar’ marechausseequote:Op maandag 24 augustus 2026 20:35 schreef schetterklep het volgende:
Nou, Ian kan mooi laten zien hoe goed hij dit kan
Hier zitten wat meer lapzwansen tussen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond het de vorige keer enorm tegenvallen
En als ze iets fout doen moet alles opnieuw lolquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel te laat, 5 uur had leuker geweest
Morgen weer hierquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel te laat, 5 uur had leuker geweest
Dan ben ik nog aan het werkquote:
En voor Fabulala, elke fout 30 push-upsquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als ze iets fout doen moet alles opnieuw lol
Bregje, leuke meid!quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:41 schreef LionHeart het volgende:
Geen idee hoe ze heet, maar knap dat ze de leiding pakt.
Ik geef jou een like en meteen begint ze te janken. Das wel jammer.quote:
Hoort er bijquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geef jou een like en meteen begint ze te janken. Das wel jammer.
Vind dit wel leuk. En dan vooral als een het niet goed doet ze alle kasten leegtrekken en iedereen het opnieuw moet doenquote:
Veranderd in een domme-hihihi-grijnsquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:46 schreef greysbones het volgende:
Waar is de grote bek van Fabelulu nu
Zou het zonder spiekbriefje niet geweten hebben.quote:
Is nu nog zo hoor. Kleinzoon heeft net zo opleiding gehadquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeeee krijg nu allemaal verhalen over kameroudste zijn en alles wat moest ....jaren geleden
Dat is het enige leuke, vooral als deelnemers dan gefrustreerd raken. Maar voor de rest is het allemaal wat langdradig.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit wel leuk. En dan vooral als een het niet goed doet ze alle kasten leegtrekken en iedereen het opnieuw moet doen
Ja dat wordt lachen. Hoop ik.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke, vooral als deelnemers dan gefrustreerd raken. Maar voor de rest is het allemaal wat langdradig.
Ik voorzie een huilende Milan en Delanoquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke, vooral als deelnemers dan gefrustreerd raken. Maar voor de rest is het allemaal wat langdradig.
Dat hij het twee keer moet benoemen is wel stom, Fabu of niet.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:07 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Sws is alles de schuld van Fabu
De beroemde druppel, er is werk aan de winkel.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Dit gaat het breekpunt worden voor Valentijne.
Heeft echt een heel oud hoofd voor iemand van midden twintig. Die is 80 als hij zijn 50ste verjaardag viert.quote:
Hij benadrukt wel heel erg dat hij uit de goedheid van zijn hart die dingen doet. En dat hij heel erg aardig is enzo. ik krijg er jeuk van.quote:
Dan ga ik net in bed.quote:
Zo jammer dat er niemand was die dat ook gewoon even zei tegen die twee kneuzen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:07 schreef LionHeart het volgende:
Kan natuurlijk ook nooit in een kwartier. Alles om tv te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je haalt volgens mij “je laten kleineren” en militaire discipline een beetje door elkaar. Dat strakke commanderen, handen uit de zakken, alles netjes en direct luisteren heeft in het leger juist een functie: mensen leren om onder stress als één team te handelen, afspraken automatisch na te komen en niet bij ieder bevel eerst een discussie te voeren. In dat beroep kan dit het verschil zijn tussen leven en dood.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 01:49 schreef dbgfan het volgende:
Dat leger gedoe, ik kan daar helemaal niet tegen. Als die vent tegen mij zou zeggen 'handen uit de zakken' dan zou ik zeggen 'dat bepaal ik zelf wel'. Ik heb me niet opgegeven voor het leger. Ik zit niet op school. Die drill idioten konden van mij de boom in. Dan maar -50 punten, maar ik liet mij niet commanderen. En dan die dreigementen dat er gevolgen zijn als je iets niet doet. Nou, kom maar op dan. Ik ben in principe tegen dat zonder vragen bevelen opvolgen enz enz... Als de gevolgen me niet aan staan vroeg ik mijn 24 uur aan. Klaar. Weg met die engnekken.
Die gasten doen enorm neerbuigend tegen iedereen in die loods. Hoezo was er echt niemand die dat niet pikt? Ze hebben anders ook altijd zo'n grote bek. Zal wel zijn omdat ze hun bondje niet willen afvallen.
Dit hebben ze vorig jaar trouwens ook een keer gehad. Toen moest ook alles heel netjes zijn. Die kerels waren nog niet weg of het was alweer een puinzooi overal. Totaal zinloos dat gedrill.
Dat alles brandschoon moet zijn slaat ook nergens op. Is helemaal niet beter voor de gezondheid. Als niet alles brandschoon is bouw je weerstand op. Dat heb je nodig. Dit worden 2 of 3 hele saaie, klote afleveringen. Zijn dit trouwens de twee zelfde losers als vorige keer?
En dan dat voorstukje van morgen. Een aantal deelnemers met pijn in hun lichaam en in tranen. Ik kan daar kwaad om worden. Ze hebben zich niet voor het leger opgegeven. Wat een achterlijke jureerbare opdracht. Wat zou het prachtig zijn als ten minste 1 bondje naar voren zou stappen en zou zeggen: bekijk het maar. Wij doen niet meer mee aan deze onzin.Dan maar -50
Je kunt wel iets tegen het leger hebben, maar het is en blijft gewoon een opdracht en die tracht je zo goed mogelijk te doen. Als je een opdracht krijgt waarbij je een bal in een doel moet trappen dan kun je toch ook niet zeggen ik houd niet van voetbal en doe niet mee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 01:49 schreef dbgfan het volgende:
Dat leger gedoe, ik kan daar helemaal niet tegen. Als die vent tegen mij zou zeggen 'handen uit de zakken' dan zou ik zeggen 'dat bepaal ik zelf wel'. Ik heb me niet opgegeven voor het leger. Ik zit niet op school. Die drill idioten konden van mij de boom in. Dan maar -50 punten, maar ik liet mij niet commanderen. En dan die dreigementen dat er gevolgen zijn als je iets niet doet. Nou, kom maar op dan. Ik ben in principe tegen dat zonder vragen bevelen opvolgen enz enz... Als de gevolgen me niet aan staan vroeg ik mijn 24 uur aan. Klaar. Weg met die engnekken.
Die gasten doen enorm neerbuigend tegen iedereen in die loods. Hoezo was er echt niemand die dat niet pikt? Ze hebben anders ook altijd zo'n grote bek. Zal wel zijn omdat ze hun bondje niet willen afvallen.![]()
Dit hebben ze vorig jaar trouwens ook een keer gehad. Toen moest ook alles heel netjes zijn. Die kerels waren nog niet weg of het was alweer een puinzooi overal. Totaal zinloos dat gedrill.
Dat alles brandschoon moet zijn slaat ook nergens op. Is helemaal niet beter voor de gezondheid. Als niet alles brandschoon is bouw je weerstand op. Dat heb je nodig. Dit worden 2 of 3 hele saaie, klote afleveringen. Zijn dit trouwens de twee zelfde losers als vorige keer?
En dan dat voorstukje van morgen. Een aantal deelnemers met pijn in hun lichaam en in tranen. Ik kan daar kwaad om worden. Ze hebben zich niet voor het leger opgegeven. Wat een achterlijke jureerbare opdracht. Wat zou het prachtig zijn als ten minste 1 bondje naar voren zou stappen en zou zeggen: bekijk het maar. Wij doen niet meer mee aan deze onzin.Dan maar -50
Tuurlijk wel, dit is gewoon geen leuke groep dankzij een paar. Ook de reden dat Roma weg wilde die was dat niet gewend. Beetje reuring is leuk maar er lopen er nu een paar rond die niet helemaal goed in hun bovenkamer zijn en expres de boel op scherp zetten. Die vertrekken ook ooit weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zijn er hier nog mensen die gaan stemmen op de bondgenoten voor de televesierring? Ik gun het Jan heel erg om hem te winnen, maar de bewoners die er een pestshow van maken niet. Ik ga er niet op stemmen. Net weer een filmpje gezien van Milan en Ricardo met een grote waffel tegen Lisanne.
Daar neem ik wel even de moeite voor denk ik, maar om op het programma zelf te stemmen vind ik nu wel lastig, ik gun een sukkel zoals Milan het niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:13 schreef Soury het volgende:
En je kan ook op Jan stemmen in de presentator catagorie.
Dit gaat die ring ook niet winnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar neem ik wel even de moeite voor denk ik, maar om op het programma zelf te stemmen vind ik nu wel lastig, ik gun een sukkel zoals Milan het niet.
Weet ook niet of zo'n nominatie veel zegt, ik zie Tim Hofman, Soundos en Rutger Castricum er ook tussen staan..quote:
Het boeit me eigenlijk ook nooit en ook nooit gestemd. Maar ik vind Jan dit echt heel goed doen, leeft mee en weet exact wat er speelt, zegt ook af en toe aardige sneertjes tussen neus en lippen door. Ik gun het hem gewoon, beetje kers op de taart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet ook niet of zo'n nominatie veel zegt, ik zie Tim Hofman, Soundos en Rutger Castricum er ook tussen staan..
Nee, maar wel ermee pochen en waarschijnlijk is er dan een live verbinding met de loods en ik zie hem al zitten alsof hij persoonlijk de ring heeft gewonnen.quote:
Ik heb wel op Jan gestemt, niet op de bondgenotenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dit is gewoon geen leuke groep dankzij een paar. Ook de reden dat Roma weg wilde die was dat niet gewend. Beetje reuring is leuk maar er lopen er nu een paar rond die niet helemaal goed in hun bovenkamer zijn en expres de boel op scherp zetten. Die vertrekken ook ooit weer.
En je kan ook op Jan stemmen in de presentator catagorie.
Zeker! Helemaal in vergelijking met Mark, als die uitlegt merk ik pas tijdens het spel dat ik (delen van) de uitleg gemist heb. Weet dan wel al wat ik in de winkel moet halen de dag eropquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk ook nooit en ook nooit gestemd. Maar ik vind Jan dit echt heel goed doen, leeft mee en weet exact wat er speelt, zegt ook af en toe aardige sneertjes tussen neus en lippen door. Ik gun het hem gewoon, beetje kers op de taart.
Wat er nu zit is wel erg triest. Ik heb alles gezien maar zusje Bolk was een schatje vergeleken met Fabie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk het nog niet heel lang en vond het in het begin wel leuk, maar ik overweeg ermee te stoppen vanwege de nare sfeer en vooral veel zure mensen in die loods. Het pestgedrag trek ik ook slecht.
Zusje Bolk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat er nu zit is wel erg triest. Ik heb alles gezien maar zusje Bolk was een schatje vergeleken met Fabie.
Zus van Amanda Balk (gouden kooi)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |