Dat leger gedoe, ik kan daar helemaal niet tegen. Als die vent tegen mij zou zeggen 'handen uit de zakken' dan zou ik zeggen 'dat bepaal ik zelf wel'. Ik heb me niet opgegeven voor het leger. Ik zit niet op school. Die drill idioten konden van mij de boom in. Dan maar -50 punten, maar ik liet mij niet commanderen. En dan die dreigementen dat er gevolgen zijn als je iets niet doet. Nou, kom maar op dan. Ik ben in principe tegen dat zonder vragen bevelen opvolgen enz enz... Als de gevolgen me niet aan staan vroeg ik mijn 24 uur aan. Klaar. Weg met die engnekken.
Die gasten doen enorm neerbuigend tegen iedereen in die loods. Hoezo was er echt niemand die dat niet pikt? Ze hebben anders ook altijd zo'n grote bek. Zal wel zijn omdat ze hun bondje niet willen afvallen.
Dit hebben ze vorig jaar trouwens ook een keer gehad. Toen moest ook alles heel netjes zijn. Die kerels waren nog niet weg of het was alweer een puinzooi overal. Totaal zinloos dat gedrill.
Dat alles brandschoon moet zijn slaat ook nergens op. Is helemaal niet beter voor de gezondheid. Als niet alles brandschoon is bouw je weerstand op. Dat heb je nodig. Dit worden 2 of 3 hele saaie, klote afleveringen. Zijn dit trouwens de twee zelfde losers als vorige keer?
En dan dat voorstukje van morgen. Een aantal deelnemers met pijn in hun lichaam en in tranen. Ik kan daar kwaad om worden. Ze hebben zich niet voor het leger opgegeven. Wat een achterlijke jureerbare opdracht. Wat zou het prachtig zijn als ten minste 1 bondje naar voren zou stappen en zou zeggen: bekijk het maar. Wij doen niet meer mee aan deze onzin.Dan maar -50
[ Bericht 7% gewijzigd door dbgfan op 25-08-2026 02:15:02 ]