Vond het de vorige keer enorm tegenvallenquote:
Die is ‘maar’ marechausseequote:Op maandag 24 augustus 2026 20:35 schreef schetterklep het volgende:
Nou, Ian kan mooi laten zien hoe goed hij dit kan
Hier zitten wat meer lapzwansen tussen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond het de vorige keer enorm tegenvallen
En als ze iets fout doen moet alles opnieuw lolquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel te laat, 5 uur had leuker geweest
Morgen weer hierquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel te laat, 5 uur had leuker geweest
Dan ben ik nog aan het werkquote:
En voor Fabulala, elke fout 30 push-upsquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als ze iets fout doen moet alles opnieuw lol
Bregje, leuke meid!quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:41 schreef LionHeart het volgende:
Geen idee hoe ze heet, maar knap dat ze de leiding pakt.
Ik geef jou een like en meteen begint ze te janken. Das wel jammer.quote:
Hoort er bijquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geef jou een like en meteen begint ze te janken. Das wel jammer.
Vind dit wel leuk. En dan vooral als een het niet goed doet ze alle kasten leegtrekken en iedereen het opnieuw moet doenquote:
Veranderd in een domme-hihihi-grijnsquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:46 schreef greysbones het volgende:
Waar is de grote bek van Fabelulu nu
Zou het zonder spiekbriefje niet geweten hebben.quote:
Is nu nog zo hoor. Kleinzoon heeft net zo opleiding gehadquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeeee krijg nu allemaal verhalen over kameroudste zijn en alles wat moest ....jaren geleden
Dat is het enige leuke, vooral als deelnemers dan gefrustreerd raken. Maar voor de rest is het allemaal wat langdradig.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit wel leuk. En dan vooral als een het niet goed doet ze alle kasten leegtrekken en iedereen het opnieuw moet doen
Ja dat wordt lachen. Hoop ik.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke, vooral als deelnemers dan gefrustreerd raken. Maar voor de rest is het allemaal wat langdradig.
Ik voorzie een huilende Milan en Delanoquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke, vooral als deelnemers dan gefrustreerd raken. Maar voor de rest is het allemaal wat langdradig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |