abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 20:16:36 #51
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221615347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik kan mij een tijd herinneren dat Nederland nog legendarische journalisten hadden.
H.J.A. Hofland, Bibeb, Ischa Meijer, Gerard van Westerloo, Renate Rubinstein, Piet Grijs, Martin van Amerongen, Jan Blokker, W.L. Brugsma, Herman Wigbold, Geert-Jan Laan en Rien Robijns, Feike Salverda, Elma Verhey, Gerard van Westerloo, Wim Klinkenberg, Hans Knoop en Willem Oltmans.

Zulke kwaliteit moet je tegenwoordig met een lantarentje zoeken.
Die waren iig gedegen. Kunnen een hoop riool persratten wat van leren.
- vmi voor intimi -
  donderdag 20 augustus 2026 @ 20:16:53 #52
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221615354
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:08 schreef Masberum het volgende:

[..]
Zo typerend, motieven zijn belangrijker dan feiten voor sommige mensen
Dat noem je op de man spelen en de bron vergiftigen. Geliefd intstrument onder totalitair denkenden medemensen voor wie ideologie belangrijker is dan waarheid.
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 20:17:29 #53
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221615359
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:08 schreef Masberum het volgende:

[..]
Zo typerend, motieven zijn belangrijker dan feiten voor sommige mensen
Je verwacht het niet...
- vmi voor intimi -
  donderdag 20 augustus 2026 @ 20:33:00 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221615520
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat noem je op de man spelen en de bron vergiftigen. Geliefd intstrument onder totalitair denkenden medemensen voor wie ideologie belangrijker is dan waarheid.
Hoe durf je te betwijfelen dat de ideologie niet de waarheid is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221615836
quote:
Voorstanders wijzen erop dat Arday jarenlang het mikpunt is geweest van felle persoonlijke aanvallen en benadrukken dat zijn werk over ongelijkheid en inclusie veel betekenis heeft gehad.
En deze mensen zouden wat mij betreft ook wel wat onder de loep genomen mogen worden.
pi_221615837
twitter

Klinkt als het begin van een slechte grap maar het is echter de clownworld waarin we tegenwoordig leven.
pi_221616890
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Klinkt als het begin van een slechte grap maar het is echter de clownworld waarin we tegenwoordig leven.
Clowns world inderdaad. Waarom zou ik me überhaupt druk maken om klimaatverandering als dit de richting is waar we opgaan, laat maar affikken die planeet gewoon, we hebben het verdiend :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221617632
quote:
10s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Clowns world inderdaad. Waarom zou ik me überhaupt druk maken om klimaatverandering als dit de richting is waar we opgaan, laat maar affikken die planeet gewoon, we hebben het verdiend :').
Ik heb beroepsmatig naar de ruwe data gekeken. We worden voor het lapje gehouden. Ja, CO2 zorgt voor extra back radiation, maar dit valt in het niet bij de extra zonnestraling die we krijgen door minder bewolking. Het is heel eenvoudig: minder bewolking = hogere temperaturen. Geen idee waarom we minder bewolking hebben. De KNMI zegt dat dit komt omdat het land sterker opwarmt dan de zee. Misschien dat minder luchtvervuiling er iets mee te maken heeft?

De afgelopen jaren hebben we een sterk verminderde uitstoot van aerosolen gezien, doordat de hoeveelheid zwavel in stookolie is gereduceerd. Daardoor is de lucht schoner geworden.

Maar van de andere kant heeft de uitbarsting van de Hunga Tonga vulkaan gezorgd voor de uitstoot van waterdamp, heel hoog in de atmosfeer. Wetenschappers denken dat dit voor een afkoelend effect zorgt; volgens mij interpreteren ze data verkeerd, en zorgt dit juist voor een opwarmend effect.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221617648
Die gore leugenaar heeft zelfmoord gepleegd. Big deal. Opgelost, slotje!

Hoezo moeten hier nog topics over volgeluld worden?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221617653
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 07:53 schreef vosss het volgende:

Omdat het niet om de leugenaar gaat, maar om de universiteit die hem een platform gaf. Cambridge bestaat nog steeds. Het zou goed zijn als daar, en in andere universiteiten, schoon schip wordt gemaakt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221617961
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 07:55 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Omdat het niet om de leugenaar gaat, maar om de universiteit die hem een platform gaf. Cambridge bestaat nog steeds. Het zou goed zijn als daar, en in andere universiteiten, schoon schip wordt gemaakt.
Ja die vent in vrouwenkleding mag wat mij betreft ook wel de hand aan zichzelf slaan.

Volstrekt achterlijk. Ik had dat ff gemist.

Ophoeren met die kutzooi. Neem mensen aan op kwaliteiten en niet op sprookjes en kleur. }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221618545
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 07:53 schreef vosss het volgende:

Omdat extreemlinks nu achter de mensen aan zit die de waarheid boven tafel kregen. Je ziet nu het echte fascisme. Wie waagt om niet mee te doen met de leugens hoort kapot gemaakt te worden.

Je hoopt dat het de ondergang van extreemlinks wordt, maar ik denk dat we gaan zien dat extreemlinks deze slag gewoon gaat winnen en de boodschap naar de media gaat zijn dat ze gewoon netjes mee moeten blijven liegen, zelfs bij verzinsels die zo idioot zijn dat ze in het bos in Kaatsheuvel opvallen als te bizar voor woorden.

1984… Orwell zat er alleen qua jaartal naast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')