Die waren iig gedegen. Kunnen een hoop riool persratten wat van leren.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik kan mij een tijd herinneren dat Nederland nog legendarische journalisten hadden.
H.J.A. Hofland, Bibeb, Ischa Meijer, Gerard van Westerloo, Renate Rubinstein, Piet Grijs, Martin van Amerongen, Jan Blokker, W.L. Brugsma, Herman Wigbold, Geert-Jan Laan en Rien Robijns, Feike Salverda, Elma Verhey, Gerard van Westerloo, Wim Klinkenberg, Hans Knoop en Willem Oltmans.
Zulke kwaliteit moet je tegenwoordig met een lantarentje zoeken.
Dat noem je op de man spelen en de bron vergiftigen. Geliefd intstrument onder totalitair denkenden medemensen voor wie ideologie belangrijker is dan waarheid.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zo typerend, motieven zijn belangrijker dan feiten voor sommige mensen
Je verwacht het niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zo typerend, motieven zijn belangrijker dan feiten voor sommige mensen
Hoe durf je te betwijfelen dat de ideologie niet de waarheid is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat noem je op de man spelen en de bron vergiftigen. Geliefd intstrument onder totalitair denkenden medemensen voor wie ideologie belangrijker is dan waarheid.
En deze mensen zouden wat mij betreft ook wel wat onder de loep genomen mogen worden.quote:Voorstanders wijzen erop dat Arday jarenlang het mikpunt is geweest van felle persoonlijke aanvallen en benadrukken dat zijn werk over ongelijkheid en inclusie veel betekenis heeft gehad.
Clowns world inderdaad. Waarom zou ik me überhaupt druk maken om klimaatverandering als dit de richting is waar we opgaan, laat maar affikken die planeet gewoon, we hebben het verdiendquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Klinkt als het begin van een slechte grap maar het is echter de clownworld waarin we tegenwoordig leven.
Ik heb beroepsmatig naar de ruwe data gekeken. We worden voor het lapje gehouden. Ja, CO2 zorgt voor extra back radiation, maar dit valt in het niet bij de extra zonnestraling die we krijgen door minder bewolking. Het is heel eenvoudig: minder bewolking = hogere temperaturen. Geen idee waarom we minder bewolking hebben. De KNMI zegt dat dit komt omdat het land sterker opwarmt dan de zee. Misschien dat minder luchtvervuiling er iets mee te maken heeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Clowns world inderdaad. Waarom zou ik me überhaupt druk maken om klimaatverandering als dit de richting is waar we opgaan, laat maar affikken die planeet gewoon, we hebben het verdiend.
Omdat het niet om de leugenaar gaat, maar om de universiteit die hem een platform gaf. Cambridge bestaat nog steeds. Het zou goed zijn als daar, en in andere universiteiten, schoon schip wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:53 schreef vosss het volgende:
Die gore leugenaar heeft zelfmoord gepleegd. Big deal. Opgelost, slotje!
Hoezo moeten hier nog topics over volgeluld worden?
Ja die vent in vrouwenkleding mag wat mij betreft ook wel de hand aan zichzelf slaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Omdat het niet om de leugenaar gaat, maar om de universiteit die hem een platform gaf. Cambridge bestaat nog steeds. Het zou goed zijn als daar, en in andere universiteiten, schoon schip wordt gemaakt.
Omdat extreemlinks nu achter de mensen aan zit die de waarheid boven tafel kregen. Je ziet nu het echte fascisme. Wie waagt om niet mee te doen met de leugens hoort kapot gemaakt te worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:53 schreef vosss het volgende:
Die gore leugenaar heeft zelfmoord gepleegd. Big deal. Opgelost, slotje!
Hoezo moeten hier nog topics over volgeluld worden?
Ja ik had heel ff gemist die heisa verder. Ik dacht leugenachtige "professor" is betrapt, pleegt zelfmoord, klaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat extreemlinks nu achter de mensen aan zit die de waarheid boven tafel kregen. Je ziet nu het echte fascisme. Wie waagt om niet mee te doen met de leugens hoort kapot gemaakt te worden.
Je hoopt dat het de ondergang van extreemlinks wordt, maar ik denk dat we gaan zien dat extreemlinks deze slag gewoon gaat winnen en de boodschap naar de media gaat zijn dat ze gewoon netjes mee moeten blijven liegen, zelfs bij verzinsels die zo idioot zijn dat ze in het bos in Kaatsheuvel opvallen als te bizar voor woorden.
1984… Orwell zat er alleen qua jaartal naast.
Even los daarvan ben ik wel benieuwd: ben jij voor zelfmoord mbt alle frauderende wetenschappers? (E.g. Diederik Stapel, Dirk Smeesters, Rene Diekstra, Yoshitaka Fujii, Yoshiki Sasai)quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik had heel ff gemist die heisa verder. Ik dacht leugenachtige "professor" is betrapt, pleegt zelfmoord, klaar.
Las pas na die melding van mij de rest van de info inclusief de uitgebreide post van die op non actief gestelde knaker. Waanzin dit.
quote:Researchers were shocked and saddened by the news. "So very very sad! My sincere sympathy to Sasai's family. Community lost a great developmental biologist!" Kenneth Lee, a stem cell researcher at the Chinese University of Hong Kong, tweeted shortly after the news broke. "This is a tragedy and thoughts go out to his family, friends, and lab members," wrote stem cell researcher Paul Knoepfler, of the University of California, Davis, School of Medicine in Sacramento, on his blog
https://www.science.org/c(...)ndal-commits-suicide
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |