abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221610596
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:42 schreef probeer het volgende:

[..]
^O^
[..]
Voor je het weet .. is dat zo, ja?

Heb ik het stukje gemist waarin de Spaanse overheid zegt "OK meiden, veel plezier in Spanje en Europa!"?

Of is dit stiekem toch weer een boel overtrokken aannames, over hoe dit nou echt dé aanleiding gaat zijn waardoor Europa binnen no-time overlopen wordt, door een stel mensen die elk nieuws aangrijpen voor hun favoriete hobby; migratie-doemdenken?

500 minderjarige meisjes worden uit hun momenteel fysiek en seksueel onveilige situatie gehaald. That's it. Niets over asielprocedures, niets over verblijfsvergunningen, niets over wat het plan nu gaat zijn. Wie weet gaat de Spaanse overheid, zoals jij al oppert, wel gewoon samenwerken met de Marokkaanse overheid om die meiden weer terug naar hun ouders te krijgen.

Maar nee hoor, legio users die weer doen alsof het hek nu echt van de dam is. Alsof vast staat dat ze én mogen blijven, en diens familie ook, én er morgen nog eens 10x zo veel staan, én die ook mogen blijven, én hun familie ook, én overmorgen nog meer, etc. etc.

Migratiepaniek over de rug van de veiligheid van 500 minderjarige meisjes. Ranzig.
Spanje gaat toch al slepen met ze? Ze gaan naar het vaste land van Spanje zonder nadrukkelijke toestemming van de ouders.
Stel dat een ander Europees land Spanje bij wil staan in deze operatie, dan zitten ze dus verspreid door europa.

Je hele verhaal over asielprocedures heb ik nooit benoemd. Die kinderen horen namelijk zo snel mogelijk terug gebracht te worden naar hun ouders.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221610617
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Spanje gaat toch al slepen met ze? Ze gaan naar het vaste land van Spanje zonder nadrukkelijke toestemming van de ouders.
Stel dat een ander Europees land Spanje bij wil staan in deze operatie, dan zitten ze dus verspreid door europa.

Je hele verhaal over asielprocedures heb ik nooit benoemd. Die kinderen horen namelijk zo snel mogelijk terug gebracht te worden naar hun ouders.
Ik dacht trouwens dat gewortelde kinderen weghalen een gruwelijke misdaad tegen de menselijkheid is, of geldt dat alleen voor kinderen die langer dan 20 minuten op Nederlands grondgebied door hebben gebracht?
pi_221610624
Overigens, als mijn minderjarige dochter ergens in Spanje strandt, hoop ik ook dat ze zo snel mogelijk door de autoriteiten naar huis gerepatrieerd wordt.
Ik ga er dan ook tevens vanuit dat de rekening bij de ouders komt te liggen.
- Goethe, “Faust”
pi_221610634
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:51 schreef capricia het volgende:
Overigens, als mijn minderjarige dochter ergens in Spanje strandt, hoop ik ook dat ze zo snel mogelijk door de autoriteiten naar huis gerepatrieerd wordt.
Je weet wel beter dan dat! ;)

Die ouders wacht alleen een enorme teleurstelling als de koters weer veilig teruggebracht worden, geen rekening.
pi_221610644
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Elke minderjarige die daar binnen weet te komen is dus de verantwoordelijkheid van Spanje, dat zou niet zo moeten werken. Daarom vind ik ook dat die mensen gewoon terug moeten worden gestuurd, minderjarig of niet.

Wij in het Westren zijn niet verantwoordelijk voor mensen uit allerlei kansarme niet-Westerse landen, helemaal niet als die als veilig zijn aangevinkt door de overheden hier.
Me dunkt dat wij helemaal niets te zeggen hebben over wat Spanje in deze kwestie doet, niet? Leuk dat we een mening hebben, maar Spanje bepaalt natuurlijk helemaal zelf wat het doet.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:54:00 #206
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Maar als je dit toestaat dan krijg je nog meer ouders die hun kinderen een gevaarlijke tocht laten maken, nog meer kinderen die verdrinken.
Ik vind sowieso die kinderen terug naar hun ouders en laat Marokko dan maar toezicht houden om mij mogen die ouders goed gestraft worden.
Sowieso geen hereniging in Europa.
Spanje gaat ouders in Marokko straffen? :')

Kijk, feit blijft dat die meiden onder Spaanse verantwoordelijkheid vallen, hoe hoog of laag je ook springt.
Als men dat niet wil zal men maatregelen moeten bedenken voor de toekomst. Maar deze kinderen moeten we helpen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:55:27 #207
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_221610656
Spaanse kranten lijken me wel een relevante bron hier, en hier lees ik dat er procedures onderweg zijn die in lijn lijken met het betoog van de meeste users hier, namelijk dat ze niet langer dan nodig op Europees vasteland moeten blijven.

Enig scepsis mag natuurlijk.
quote:
The Government maintains that Feijóo is asking for the law to be broken with minors

The government of Pedro Sánchez maintains that what Alberto Núñez Feijóo is demanding—the automatic return to Morocco of all minors who entered Ceuta—is a blatant illegality, and the People's Party (PP) is aware of this, as the former government delegate in Ceuta and a PP regional councilor were recently disqualified for a mass return of minors during the previous crisis in 2021. Government sources insist that the legislation is strict and minors can only be returned after very detailed procedures that are currently underway. Furthermore, cases of particular vulnerability, such as the 500 girls whose transfer to the Spanish mainland is being considered, require special protection.

“What the PP is proposing is not family reunification or return: it is a deportation of children without any guarantees and without rights, something absolutely illegal,” the Minister of Children, Sira Rego, said on social media.
https://elpais.com/espana(...)euta-en-directo.html
pi_221610660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Kijk, feit blijft dat die meiden onder Spaanse verantwoordelijkheid vallen, hoe hoog of laag je ook springt.
Als men dat niet wil zal men maatregelen moeten bedenken voor de toekomst. Maar deze kinderen moeten we helpen.
Okee, wat verwacht jij?
Automatisch paspoort voor in Europa voor al die koters?
Dat ze terug naar hun familie gestuurd worden?
Wat anders?
pi_221610664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:55 schreef Scuidward het volgende:
Spaanse kranten lijken me wel een relevante bron hier, en hier lees ik dat er procedures onderweg zijn die in lijn lijken met het betoog van de meeste users hier, namelijk dat ze niet langer dan nodig op Europees vasteland moeten blijven.

[..]
Dus zelfs Spanje wenst ze in Harvest z'n woorden de tyfus toe! ^O^ (Na een zorgvuldige procedure uiteraard.)
pi_221610666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:46 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Hier trapt natuurlijk he-le-maal niemand meer in.

Je kunt ook gewoon aangeven dat je het prima vindt dat mensen uit de hele wereld in Europa moeten kunnen komen wonen als ze dat graag willen, daar ben je niet de enige in.
Nee, dat vind ik niet prima. Jammer dat je me die woorden in de mond legt.

Maar ik vind het wel prima om 500 minderjarige meisjes te helpen uit hun huidige positie van fysieke en seksuele onveiligheid.

Vind jij dat ook prima?
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:57:14 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610667
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:51 schreef capricia het volgende:
Ik vermoed dat als jouw minderjarige dochter ergens strand ze geholpen wordt door de verantwoordelijke instanties (in dit geval Spanje) en dat ze niet daar aan hun lot overgelaten gaat worden en aangerand en geïntimideerd wordt, of straks nog erger, herhaaldelijk verkracht.
pi_221610669
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar ik vind het wel prima om 500 minderjarige meisjes te helpen uit hun huidige positie van fysieke en seksuele onveiligheid.

Vindt jij dat ook prima?
Precies, veiligjes terug naar papa en mama brengen idd.
pi_221610672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zei Marokko. :)

Nee de ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen, daarom ook terug naar hun ouders.
In Marokko.
pi_221610675
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Precies, veiligjes terug naar papa en mama brengen idd.
Als ze daar veilig zijn, dan wel ja.
pi_221610676
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:55 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Nogmaals, hier trapt niemand meer in. Zodra ze langer dan een dag op Europees grondgebied zijn, een leuk gesprekje gehad hebben met een Europees leeftijdsgenootje en in het Spaans/Duits/Nederlands tot 10 kunnen tellen schieten ze spontaan wortels waar Yggdrasil nog jaloers van wordt en kun je het vanuit humanitair perspectief niet meer maken om ze naar huis te sturen.

Hun 15 broertjes en zusjes uit Marokko naar Europa verschepen in het kader van hereniging is dan weer geen probleem.
pi_221610681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:58 schreef probeer het volgende:

[..]
Als ze daar veilig zijn, dan wel ja.
Och zijn hun ouders nu ook al onze verantwoordelijkheid? Of suggereer je dat Marokko als land zelf onveilig is?
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:59:20 #217
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610682
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Okee, wat verwacht jij?
Automatisch paspoort voor in Europa voor al die koters?
Dat ze terug naar hun familie gestuurd worden?
Wat anders?
Laten we die meiden gewoon een veilige haven aanbieden.
Wat daarna gebeurt is een andere discussie. Van mij mogen ze permanent blijven. Maar daar gaat dit topic niet over.
pi_221610683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Vindt jij dat ook prima?
Door ze te herenigen met hun ouders, zeker.
pi_221610686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Laten we die meiden gewoon een veilige haven aanbieden.
Wat daarna gebeurt is een andere discussie. Van mij mogen ze permanent blijven. Maar daar gaat dit topic niet over.
Ja Marokko lijkt me wel een veilige haven voor ze.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:00:03 #220
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:58 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Nogmaals, hier trapt niemand meer in. Zodra ze langer dan een dag op Europees grondgebied zijn, een leuk gesprekje gehad hebben met een Europees leeftijdsgenootje en in het Spaans/Duits/Nederlands tot 10 kunnen tellen schieten ze spontaan wortels waar Yggdrasil nog jaloers van wordt en kun je het vanuit humanitair perspectief niet meer maken om ze naar huis te sturen.

Hun 15 broertjes en zusjes uit Marokko naar Europa verschepen in het kader van hereniging is dan weer geen probleem.
15..je kan ook overdrijven he :D
- vmi voor intimi -
pi_221610693
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:59 schreef ToT het volgende:

[..]
Och zijn hun ouders nu ook al onze verantwoordelijkheid? Of suggereer je dat Marokko als land zelf onveilig is?
Wie is die 'ons'?

Dit is toch een Spaanse aangelegenheid?
pi_221610694
Ik snap niet wat sommigen er zo enorm op tegen hebben dat mensen netjes terug naar eigen land gebracht worden als er geen oorlog in dat land is.
pi_221610699
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Wie is die 'ons'?

Dit is toch een Spaanse aangelegenheid?
Spanje zit in Europa, en als ze eenmaal in Europa zitten, komen ze overal te zitten.
Als Spanje eerst moet uitzoeken of die koters wel veilig zijn bij hun eigen ouders, wordt het echt wel een probleem voor Europa.
En zo krijg je dat voor ieder kindje de hele familie doorgelicht moet worden voor ze Europa uitgeknikkerd kunnen worden.
pi_221610700
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:00 schreef ToT het volgende:
Ik snap niet wat sommigen er zo enorm op tegen hebben dat mensen netjes terug naar eigen land gebracht worden als er geen oorlog in dat land is.
De boel weer lekker aan het verdraaien?
pi_221610701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat als jouw minderjarige dochter ergens strand ze geholpen wordt door de verantwoordelijke instanties (in dit geval Spanje) en dat ze niet daar aan hun lot overgelaten gaat worden en aangerand en geïntimideerd wordt, of straks nog erger, herhaaldelijk verkracht.
Lijkt mij een goede zaak om deze kinderen zo snel mogelijk te herenigen met hun Marokkaanse ouders.

In Marokko.
pi_221610702
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee, het sentiment is wel enorm duidelijk.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:02:24 #227
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:00 schreef ToT het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:02 schreef probeer het volgende:

[..]
edit: ik lees ook niet dat ze zeggen dat we paspoorten al uit moeten delen, maar anderen zien ze liever linea recta terug gebracht.
- vmi voor intimi -
pi_221610709
Anyway, het is al weer 11 uur geweest. Ik ga maffen want morgenochtend moet ik weer voor m'n eigen koter zorgen. Laat Marokko lekker voor hun eigen kinderen zorgen.

Prettige voortzetting hier. :W
  woensdag 19 augustus 2026 @ 23:03:24 #229
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Spanje zit in Europa, en als ze eenmaal in Europa zitten, komen ze overal te zitten.
Als Spanje eerst moet uitzoeken of die koters wel veilig zijn bij hun eigen ouders, wordt het echt wel een probleem voor Europa.
En zo krijg je dat voor ieder kindje de hele familie doorgelicht moet worden voor ze Europa uitgeknikkerd kunnen worden.
Ja jammer dan.
Ik zou een bezwaarschrift schrijven naar de Spaanse premier. Tot die tijd horen ze die kinderen op te vangen.
pi_221610723
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Hoe werkt dat precies?

Enerzijds van mening zijn dat je wel iets over deze overduidelijke Spaanse aangelegenheid te zeggen hebt, 'want Europa'.

En dan van de andere kant continue verkondigen dat Nederland schijt aan de EU moet hebben mbt migratie.

Is dat een soort selectieve soevereiniteit ofzo? Zelf Europese regels mbt migratie willen negeren, maar nog wel denken iets te zeggen te hebben over een situatie aan de Spaanse grens?
pi_221610730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:58 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]

Die kennen we inderdaad wel. Net als het migratiepact. Dat zal de oplossing worden :D Wie houden ze nog voor de gek. Dat @Harvest89 ze Europa in wel snap ik nog wel. Die ziet weer potentiele knappe hoeren. Verder is er maar een oplossing. Boot huren, alle minderjarige meisjes daarin zetten en terug naar Marokko. Elke andere oplossing is een grote grap. En laat Marokko ze dan maar weer in contact brengen met hun familie.
pi_221610731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:02 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
[..]
edit: ik lees ook niet dat ze zeggen dat we paspoorten al uit moeten delen, maar anderen zien ze liever linea recta terug gebracht.
Je verkondigde nota bene zelf dat het niet bij onveilige meisjes zal blijven, dus als je het niet kwalijk neemt hecht ik niet zoveel waarde aan je beoordeling van wat een glijdende schaal is.

Er doen hier wel degelijk meerdere users alsof het nu verplaatsen van die 500 meisjes naar het vasteland, er gaat toe leiden dat er uiteindelijk een veelvoud aan anderen in Europa terecht gaat komen.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:08:12 #233
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610736
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:06 schreef probeer het volgende:

[..]
Je verkondigde nota bene zelf dat het niet bij onveilige meisjes zal blijven, dus als je het niet kwalijk neemt hecht ik niet zoveel waarde aan jouw beoordeling van wat een glijdende schaal is.
Hoeft ook niet, het is maar een mening.

"Er doen hier wel degelijk meerdere users alsof het nu verplaatsen van die 500 meisjes naar het vasteland, er gaat toe leiden dat er uiteindelijk een veelvoud aan anderen in Europa terecht gaat komen." > Nu ben ik confuus. Dat lijken me 2 verschillende zaken? Ik meende dat we het over "Spanje moet ze opvangen (en evt terugsturen)" vs "Spanje moet ze direct terugsturen en aan Marokko overdragen." hadden.

Denk dat het bedtijd is.
- vmi voor intimi -
pi_221610746
quote:

[..]

Er doen hier wel degelijk meerdere users alsof het nu verplaatsen van die 500 meisjes naar het vasteland, er gaat toe leiden dat er uiteindelijk een veelvoud aan anderen in Europa terecht gaat komen.
En dat is gek gedacht omdat gezinshereniging en het Schengenverdrag opeens niet van toepassing zou zijn ofzo in jouw hoofd ?
pi_221610747
quote:

[..]
Je verkondigde nota bene zelf dat het niet bij onveilige meisjes zal blijven, dus als je het niet kwalijk neemt hecht ik niet zoveel waarde aan je beoordeling van wat een glijdende schaal is.

Heb je de huidige beelden wel eens bekeken? Alsof het probleem opgelost is met die 500. Er komen er nog wel meer hierheen. De situatie is vreselijk daar, die mensen kunnen daar niet allemaal blijven. Dus Spanje moet ze wel aan land halen. Want Marokko gaat echt niet helpen, anders hadden ze dat allang gedaan. Wel een leuke rubriek dat mensen het nu ineens zielig vinden voor minderjarige meisjes, maar het geen probleem vinden als Europa wordt overspoeld met mensen die hier voor dezelfde problemen zorgen. Moreel kompas dat compleet doorgeslagen is.
pi_221610748
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het wordt op die manier een inhoudsloze post die niets toevoegt. Zoals ik al zei, onderbouw je mening gewoon en je kan hier nagenoeg alles zeggen.
[..]
Elke minderjarige die daar binnen weet te komen is dus de verantwoordelijkheid van Spanje, dat zou niet zo moeten werken. Daarom vind ik ook dat die mensen gewoon terug moeten worden gestuurd, minderjarig of niet.

Wij in het Westen zijn niet verantwoordelijk voor mensen uit allerlei kansarme niet-Westerse landen, helemaal niet als die als veilig zijn aangevinkt door de overheden hier.
Wij in het Westen.

Leuk wel hoor, hoe je in probeert te spelen op dat West-Europese collectieve sentiment.

Vertel eens Howard, hoeveel waarde vind jij dat Nederland zou moeten hechten aan Europese wet- en regelgeving, in het vormen en uitvoeren van ons migratiebeleid?
pi_221610751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die kennen we inderdaad wel. Net als het migratiepact. Dat zal de oplossing worden :D Wie houden ze nog voor de gek. Dat @:Harvest89 ze Europa in wel snap ik nog wel. Die ziet weer potentiele knappe hoeren. Verder is er maar een oplossing. Boot huren, alle minderjarige meisjes daarin zetten en terug naar Marokko. Elke andere oplossing is een grote grap. En laat Marokko ze dan maar weer in contact brengen met hun familie.
Lijkt me idd dat je de druk en de uitdaging bij de Marokkaanse overheid moet leggen. Vaar ze over naar Marokko en overhandig alle Marokkaanse kinderen aan de Marokkaanse autoiteiten, dan zijn ze ook uit de onveilige situatie in Ceuta.
- Goethe, “Faust”
pi_221610753
Het zijn overigens wel zware tijden voor bepaalde mensen.

- Migranten zijn absoluut geen gevaar voor de Europese samenleving, is hysterie. We hebben een mannenprobleem.
- 500 "minderjarige" migrantenmeisjes moeten opgesloten worden in een overmaatse pannakooi omdat ze anders verkracht worden door hun medemigranten, geen tijd te verliezen met ze evacueren naar gebied met minder migranten ( maar waar wel mannen aanwezig zijn ).
- Mensen die de migranten die deze noodevacuatie noodzakelijk maken liever niet bij de basisschool van hun kinderen in de buurt willen zijn extreemrechtse haatfascisten.
pi_221610757
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:05 schreef probeer het volgende:

[..]
Hoe werkt dat precies?

Nou beste user probeer, ik stel voor dat je die vraag eens stelt aan die 2000 man in Ter Apel, en vooral specifiek vraagt via welke landen ze hier zijn gekomen.

Misschien kom je dan wel tot de briljante ingeving dat er smokkelroutes zijn die men vanuit elk willekeurig Europees land kan nemen richting Nederland.

Of denk je dat alle 2000 met het vliegtuig van buiten de EU zijn komen aanwaaien soms?

Stop eens met die geveinsde domheid van je, het is beledigend.
pi_221610758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die kennen we inderdaad wel. Net als het migratiepact. Dat zal de oplossing worden :D Wie houden ze nog voor de gek. Dat @:Harvest89 ze Europa in wel snap ik nog wel. Die ziet weer potentiele knappe hoeren. Verder is er maar een oplossing. Boot huren, alle minderjarige meisjes daarin zetten en terug naar Marokko. Elke andere oplossing is een grote grap. En laat Marokko ze dan maar weer in contact brengen met hun familie.
Harvest kan ik wel waarderen, die is gewoon eerlijk en gezien zijn bezigheden kun je daar inderdaad begrip voor opbrengen.
pi_221610761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:12 schreef DrRobotnik het volgende:

- Migranten zijn absoluut geen gevaar voor de Europese samenleving, is hysterie. We hebben een mannenprobleem.
- 500 "minderjarige" migrantenmeisjes moeten opgesloten worden in een overmaatse pannakooi omdat ze anders verkracht worden door hun medemigranten, geen tijd te verliezen met ze evacueren naar gebied met minder migranten ( maar waar wel mannen aanwezig zijn ).
- Mensen die de migranten die deze noodevacuatie noodzakelijk maken liever niet bij de basisschool van hun kinderen in de buurt willen zijn extreemrechtse haatfascisten.
Make it make sense met deze users inderdaad. De hersengymnastiek is van epische proportie.
pi_221610762
quote:

De echte hypocrieten vallen nu inderdaad door de mand. Er is toch geen enkel migratie probleem met Islamitische jongeren? En nu ineens willen ze daar minderjarige meisjes weghalen. Dit rijmt totaal niet met elkaar. Het is het een of het ander.
pi_221610766
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Lijkt me idd dat je de druk en de uitdaging bij de Marokkaanse overheid moet leggen. Vaar ze over naar Marokko en overhandig alle Marokkaanse kinderen aan de Marokkaanse autoiteiten, dan zijn ze ook uit de onveilige situatie in Ceuta.
Maar Marokko heeft schijt aan dat hele Europa, dus gaat nooit gebeuren. Ook al zal het moeten.
pi_221610769
Wij van de "Fuck Europese migratieregels!! Volledige migratiestop!!" partijen, vinden dat Spanje moet luisteren naar onze mening over hun migratiebeleid! w/ w/ w/

:')
pi_221610781
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:11 schreef probeer het volgende:

[..]
Wij in het Westen.

Leuk wel hoor, hoe je in probeert te spelen op dat West-Europese collectieve sentiment.

Vertel eens Howard, hoeveel waarde vind jij dat Nederland zou moeten hechten aan Europese wet- en regelgeving, in het vormen en uitvoeren van ons migratiebeleid?
Is dat inclusief de nieuwe uitzetcentra buiten de EU?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221610783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:15 schreef probeer het volgende:
Wij van de "Fuck Europese migratieregels!! Volledige migratiestop!!" partijen, vinden dat Spanje moet luisteren naar onze mening over hun migratiebeleid! w/ w/ w/

Zolang ze nog onder Schengen vallen lijkt mij dat geheel logisch. Als het bezoek van mijn buren ook bij mij kan komen overnachten omdat ze daar toevallig zin in hebben ga ik mij bemoeien met wie ze uitnodigen op de verjaardag.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:17:17 #247
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610784
quote:

We mogen toch hopen :p
- vmi voor intimi -
pi_221610787
quote:

Doe dit maar niet amigo, je bent al hard genoeg door de mand gevallen. Maak het nou niet erger.
pi_221610790
quote:

Ach, user probeer.
pi_221610795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:17 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Zolang ze nog onder Schengen vallen lijkt mij dat geheel logisch. Als het bezoek van mijn buren ook bij mij kan komen overnachten omdat ze daar toevallig zin in hebben ga ik mij bemoeien met wie ze uitnodigen op de verjaardag.
Plus dat ze ook niet in Spanje gaan blijven inderdaad. Als we die garantie hadden helemaal prima. Polen zal het weinig uitmaken, daar belanden ze niet. :')
pi_221610797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Doe dit maar niet amigo, je bent al hard genoeg door de mand gevallen. Maak het nou niet erger.
Ik maak me pas zorgen als je het met me eens bent.
pi_221610798
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:18 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ach, user probeer.
Zelfde geldt voor jou.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 23:20:25 #253
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_221610802
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Dus zelfs Spanje wenst ze in Harvest z'n woorden de tyfus toe! ^O^ (Na een zorgvuldige procedure uiteraard.)
Spanje lijkt niet voornemens paspoorten uit te delen maar volgt gewoon een procedure, echter volgens de PP (oppositie?) mag het allemaal wel wat strenger. Een beetje net zoals in Nederland dus.
pi_221610806
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:19 schreef probeer het volgende:

[..]
Zelfde geldt voor jou.
Je bent zo gefrustreerd in deze hele thread, het lijkt wel alsof het je je persoonlijk aantrekt dat het migrantennarratief niet zo lekker loopt.
pi_221610807
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:17 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
We mogen toch hopen :p
Ja, grappig. Veel plezier weer met deze anti-migratie-cirkeljerk.
pi_221610808
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:13 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Harvest kan ik wel waarderen, die is gewoon eerlijk en gezien zijn bezigheden kun je daar inderdaad begrip voor opbrengen.
Exact. Die is op zijn minst erlijk en loopt niet subjectief de doelpalen te verplaatsen of antwoorden te ontwijken.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:21:59 #257
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610812
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:21 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, grappig. Veel plezier weer met deze anti-migratie-cirkeljerk.
Jij komt met je "haha kijk jullie eens idioten zijn" post. Wat verwacht je nu?
- vmi voor intimi -
  woensdag 19 augustus 2026 @ 23:22:01 #258
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221610813
quote:

Ik ben benieuwd hoe lang de blanke middenklasse dit nog gaat pikken. West-Europa is welvarend, maar niet oneindig. Het geduld is groot, maar ook niet oneindig, lijkt me. In het VK is al e.e.a. gaande en in Italië ook wel m.b.t. lokaal fysiek verzet tegen overheidsbeleid. De druk blijft voorlopig nog wel op de ketel, maar politiek, rechtspraak en media doen hun uiterste best om verzet in de kiem te smoren.

Hoe lang nog?
Le Diable
pi_221610820
Ohhhhhhh jaaaa maaaaarrre het issssss tochhhhhhh eeeen mannennnnnn probleeeemmmm?
Waaaarrroommmmmm eeeeiiissseennn zijjj nieeeettt ddddeeee naaaccchttttt ooooopppppPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP?????????????????????????????????
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221610821
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je bent zo gefrustreerd in deze hele thread, het lijkt wel alsof het je je persoonlijk aantrekt dat het migrantennarratief niet zo lekker loopt.
Het mooiste is dat hij de inhoudelijke reacties allemaal ontweek, en dan van zich af gaat bleren als een kind van 5.

Kan zo mee de huidige politiek in. :') En dan het gooien op anti migratie. Een invasie nog migratie noemen.... :')

En dan erkennen dat minderjarige meiden last hebben van Islamitische jongeren, maar dat mag je dan weer niet benoemen want racisme.

HOE WERKT DAT BREIN.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 23:25:44 #261
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610835
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:19 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Plus dat ze ook niet in Spanje gaan blijven inderdaad. Als we die garantie hadden helemaal prima. Polen zal het weinig uitmaken, daar belanden ze niet. :')
Alsof Polen het heilige land is.
Daar zuipen mannen continue, slaan hun vrouwen in elkaar, en gaan daarna vreemd.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:26:14 #262
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610839
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:23 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het mooiste is dat hij de inhoudelijke reacties allemaal ontweek, en dan van zich af gaat bleren als een kind van 5.

Kan zo mee de huidige politiek in. :') En dan het gooien op antio migratie. Een invasie nog migratie noemen.... :')
Het is gewoon grappig want wij bepalen helemaal niks in deze. Voor of tegen. (en dan heb ik het niet over deze 500 meisjes die daar uiteraard sowieso z.s.m. weg moeten)
- vmi voor intimi -
pi_221610840
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe lang de blanke middenklasse dit nog gaat pikken. West-Europa is welvarend, maar niet oneindig. Het geduld is groot, maar ook niet oneindig, lijkt me. In het VK is al e.e.a. gaande en in Italië ook wel m.b.t. lokaal fysiek verzet tegen overheidsbeleid. De druk blijft voorlopig nog wel op de ketel, maar politiek, rechtspraak en media doen hun uiterste best om verzet in de kiem te smoren.

Hoe lang nog?
VK is al veel te laat joh. Een groot shithole geworden en ze zitten al in alle lagen.
pi_221610846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Daar zuipen mannen continue, slaan hun vrouwen in elkaar, en gaan daarna vreemd.
1 en 3 moeten ze nog zelf weten trouwens.
pi_221610847
quote:

[..]
Staan de evacuatievluchten al gepland?
pi_221610848
quote:

[..]
Dus onbeperkte drank en onbeperkte sex terwijl de vrouw thuis zit te wachten

Wanneer kom je met de issues ?
  woensdag 19 augustus 2026 @ 23:35:22 #267
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610868
quote:
9s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:27 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
1 en 3 moeten ze nog zelf weten trouwens.
Klopt, maar het valt me op dat men in dit soort topics doet alsof het daar de hemel is.
Pak je biezen en verhuis er heen. Ik kan je zeggen, het valt vies tegen daar op veel vlakken.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:39:07 #268
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610880
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Klopt, maar het valt me op dat men in dit soort topics doet alsof het daar de hemel is.
Pak je biezen en verhuis er heen. Ik kan je zeggen, het valt vies tegen daar op veel vlakken.
Lijkt mij ook niet het beloofde land nee.Maar als je genoeg geld hebt is het ws best goed toeven
- vmi voor intimi -
  woensdag 19 augustus 2026 @ 23:51:09 #269
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221610916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:27 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dus onbeperkte drank en onbeperkte sex terwijl de vrouw thuis zit te wachten

Wanneer kom je met de issues ?
Lol
Le Diable
pi_221611122
En waarom kan Marokko die meiden niet helpen?
pi_221611134
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:19 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik heb een oplossing. Ale uitkeringen voor die zogenaamde vluchtelingen stopzetten. Dan remigreren ze vanzelf. Ze zijn namelijk helemaal niet op de vlucht voor politieke vervolging in land van herkomst. Ze zijn hier voor graties geld.
pi_221611158
Misschien kan Spanje deze handige folder voor migranten vertalen en een beetje tweaken, dan hoeven deze meiden ook niet weg uit Afrika.

https://assets.publishing(...)ooklet_FINAL_web.pdf

pi_221611425
twitter

Ondertussen loopt deze mevrouw tussen de verkrachters te roepen ze vooral hun rechten te geven (lees: paspoort)

Maar witte mannen zijn het echte probleem
pi_221611432
Feministen willen dit.
Eat your heart out :9
  donderdag 20 augustus 2026 @ 08:04:40 #275
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221611505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 07:33 schreef William_Papadin het volgende:
[ x ]

Ondertussen loopt deze mevrouw tussen de verkrachters te roepen ze vooral hun rechten te geven (lees: paspoort)

Shakira liep vooruit op de tijd :'(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 20 augustus 2026 @ 08:07:27 #276
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221611516
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 07:33 schreef William_Papadin het volgende:
[ x ]

Optyfen met die afrikaanse hoer, als je zo gek bent op afrika ga je daar maar lekker wonen met je inteeltharses.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221611563
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:26 schreef Kottnauer het volgende:
Het migratiepact zou alles oplossen!

Is ons jarenlang wijsgemaakt.

Daarom werd minister Faber, de enige naoorlogse minister mét ballen, stelselmatig tegengewerkt.

Nee, géén asielmaatregelen! Die waren immers niet nodig. Het migratiepact, dát was de oplossing.
Allemaal rekken en gaslighting.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221611576
quote:
[ x ]

Volgens mij he, heb ik haar in t eggie gezien in mn oude woonplaats. Wel wat ouder geworden dus weet het niet helemaal zeker.

Totaal van het padje en kronkel in haar hoofd. Achterlijk ziek vijandig wijf.
1947-2016
pi_221611581
quote:
16s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 08:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Optyfen met die afrikaanse hoer, als je zo gek bent op afrika ga je daar maar lekker wonen met je inteeltharses.
Graag.
1947-2016
pi_221612713
de wereld is altijd bezig met dweilen ipv de kraan eens goed stevig dichtdraaien. En prioriteiten op hele vreemde plekken neerleggen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 20 augustus 2026 @ 12:28:08 #281
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221612718
ach lieve meisjes
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221612724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 04:37 schreef DrRobotnik het volgende:
Misschien kan Spanje deze handige folder voor migranten vertalen en een beetje tweaken, dan hoeven deze meiden ook niet weg uit Afrika.

https://assets.publishing(...)ooklet_FINAL_web.pdf

[ afbeelding ]
met 1 breincel kunnen ze het vast niet eens lezen, laat staan begrijpen want is ook niet 'koeltoer'.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_221613318
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 03:35 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Ik heb een oplossing. Ale uitkeringen voor die zogenaamde vluchtelingen stopzetten. Dan remigreren ze vanzelf. Ze zijn namelijk helemaal niet op de vlucht voor politieke vervolging in land van herkomst. Ze zijn hier voor graties geld.
Dat weten we allemaal, behalve de linkse deugers. En wat er dan overblijft zijn inderdaad de echte vluchtelingen.
pi_221613401
quote:

Ah kijk, hij krijgt tegenspraak hoor. Gaat ie zo doen :D
1947-2016
pi_221613411
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:21 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Exact. Die is op zijn minst erlijk en loopt niet subjectief de doelpalen te verplaatsen of antwoorden te ontwijken.
Ach, Probeer.
Wordt nog als een grotere charlatan neergezet als harvest.

Op zich ook knap.
1947-2016
pi_221614028
twitter

Goeie tieten wel.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221614172
Enkeltje Gaza.
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 17:25:13 #288
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221614185
quote:
81s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:58 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]

Goeie tieten wel.
haal de cameras weg en kijk hoe gezellig het nog wordt.
- vmi voor intimi -
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 17:30:07 #289
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221614214
quote:
[ x ]

Wat zijn we toch een onmensen dat we ons hier niet prettig bij voelen.
- vmi voor intimi -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')