Ja vreselijk om hen terug te begeleiden naar hun eigen ouders; dat kun je ze niet aan doen! Snel een paspoort en een huis geven zodat hun hele familie hier naar toe kan komen om bij hen in te gaan wonen!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op het moment dat de ouders afwezig zijn en op Spaans grondgebied zitten, is volgens mij Spanje verantwoordelijk. En eigenlijk wel terecht, je kunt die meisjes niet aan hun lot over laten.
Je draait het weer om. Ze komen niet als engeltjes uit de lucht dwarrelen. Ze worden daar afgezet door (en tussen mensen ) die niks goeds met Europa voor ogen hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op het moment dat de ouders afwezig zijn en op Spaans grondgebied zitten, is volgens mij Spanje verantwoordelijk. En eigenlijk wel terecht, je kunt die meisjes niet aan hun lot over laten.
Ja ze worden aangerand door hun eigen volk wat ook hier naar toe wil komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo zeer of dit ook geldt voor kinderen.
Dat zal de reden zijn dat die Spaanse jeugdzorg op de alarmknop drukt.
Kijk en hier begint het overdrijven weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus morgen kan half Marokko al hun dochters als een idioot op die hekken af laten stormen, want zodra ze door die poorten heen zijn of er omheen zijn gezwommen, zijn ze zielig en automatisch Spanje's verantwoordelijkheid!
Kwart dan, whatever.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijk en hier begint het overdrijven weer.
"Half Marokko" Dat zal helemaal niet gebeuren.
Dan zul je eigenlijk een andere oplossing moeten bedenken in de toekomst om hier mee om te moeten gaan. Maar je kunt simpelweg geen kinderen aan hun lot over laten.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je draait het weer om. Ze komen niet als engeltjes uit de lucht dwarrelen. Ze worden daar afgezet door (en tussen mensen ) die niks goeds met Europa voor ogen hebben.
Moet je gewoon niet willen en als je het 1 keer toestaat is het hek van de dam..
Ook niet .Maar het gaat niet om de fictieve percentages. Nog 3 van die golven en het einde is zoek.quote:
Ja in eigen land met hun gezin herenigen is idd aan hun lot overlaten. Dat kun je inderdaad absoluut niet maken, dat zou echt verschrikkelijk zijn!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan zul je eigenlijk een andere oplossing moeten bedenken in de toekomst om hier mee om te moeten gaan. Maar je kunt simpelweg geen kinderen aan hun lot over laten.
En die golven worden bij iedere geslaagde ronde alleen maar groter. Ze leren er van.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ook niet .Maar het gaat niet om de fictieve percentages. Nog 3 van die golven en het einde is zoek.
Dat nu de focus op kwetsbare meiden ligt, vind ik begrijpelijk, vanuit die Spaanse instantie gezien.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze worden aangerand door hun eigen volk wat ook hier naar toe wil komen.
Die ook gelijk maar een paspoort geven?
LGBTQIA+++ personen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat nu de focus op kwetsbare meiden ligt, vind ik begrijpelijk, vanuit die Spaanse instantie gezien.
Je weet wat je zegt he? Hun lot is dat ze tussen het volk leven waarvan wij zeggen dat we ze liever niet zien hier en daar moeten wij ze tegen beschermen?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan zul je eigenlijk een andere oplossing moeten bedenken in de toekomst om hier mee om te moeten gaan. Maar je kunt simpelweg geen kinderen aan hun lot over laten.
Vuile racist dat-ie is!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je weet wat je zegt he? hun lot is dat ze tussen het volk leven waarvan wij zeggen dat we ze liever niet zien hier, en daar moeten we ze tegen beschermen?
Moet je er vooral nog meer binnenlaten hebben ze hier ook geen bescherming meer.
Als je ze gewoon consequent terug uitzet blijven ze niet komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel; als die koters op Spaans grondgebied zitten en daar niet veilig zijn, moet Spanje er voor zorgen dat ze wel veilig komen te zitten.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:12 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als je ze gewoon consequent terug uitzet blijven ze niet komen.
Als je continue kusjekroel doet als Europa blijven ze komen.
Nogmaals: Europa is niet verantwoordelijk voor kinderen uit Marokko. Los je eigen problemen op. Harde les: Hiernaartoe zwemmen als meisje met een groep gefrustreerde opgeschoten jongens/mannen was blijkbaar geen goed idee. Leer ervan en ga door met je leven (in Marokko wel te verstaan).
Als je ze een gunst wilt bewijzen zet je ze met de boot terug af in Marokko zodat ze niet terug hoeven te zwemmen. Daar stopt de mate van hulp wel wmb.
Nee, dan werden we naar het paradijs gezonden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:13 schreef Mubassie het volgende:
Daar is barmhartige Harvest weer
Wat een goed mens ben je ook. Als iedereen nou eens dacht zoals jij dan was het hier een paradijs.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je weet wat je zegt he? Hun lot is dat ze tussen het volk leven waarvan wij zeggen dat we ze liever niet zien hier en daar moeten wij ze tegen beschermen?
Moet je er vooral nog meer binnenlaten, hebben ze hier straks ook geen bescherming meer.
oh jij zit op Ceuta?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Ik ben onderdeel van het "volk", en "wij" en ik zie ze liever wel, en wil dat ze beschermd worden.
De kinderen zitten op Europees grondgebied en zijn hulpbehoevend, ze worden geintimideerd en aangerand. Het is daarom noodzakelijk dat Spanje ze helpt. Verplaats je anders eens in hun situatie.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:12 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als je ze gewoon consequent terug uitzet blijven ze niet komen.
Als je continue kusjekroel doet als Europa blijven ze komen.
Nogmaals: Europa is niet verantwoordelijk voor kinderen uit Marokko. Los je eigen problemen op. Harde les: Hiernaartoe zwemmen als meisje met een groep gefrustreerde opgeschoten jongens/mannen was blijkbaar geen goed idee. Leer ervan en ga door met je leven (in Marokko wel te verstaan).
Als je ze een gunst wilt bewijzen zet je ze met de boot terug af in Marokko zodat ze niet terug hoeven te zwemmen. Daar stopt de mate van hulp wel wmb.
Uit de gevaarlijke situatie halen en veilig terug bij hun ouders afleveren.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De kinderen zitten op Europees grondgebied en zijn hulpbehoevend, ze worden geintimideerd en aangerand. Het is daarom noodzakelijk dat Spanje ze helpt. Verplaats je anders eens in hun situatie.
Ze worden al geholpen maar jij blijft doen alsof dat het discussiepunt is dat is wat vreemd.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De kinderen zitten op Europees grondgebied en zijn hulpbehoevend, ze worden geintimideerd en aangerand. Het is daarom noodzakelijk dat Spanje ze helpt. Verplaats je anders eens in hun situatie.
Dat is mijn hele punt hier.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:14 schreef ToT het volgende:
Ik snap hem wel; als die koters op Spaans grondgebied zitten en daar niet veilig zijn, moet Spanje er voor zorgen dat ze wel veilig komen te zitten.
Nee hij vindt ons wrede monsters dat we vinden dat ze niet automatisch een paspoort zouden moeten krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze worden al geholpen maar jij blijft doen alsof dat het discussiepunt is dat is wat vreemd.
Daar mag je mee ophouden vriend.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is mijn hele punt hier.![]()
Ondertussen zijn er hier users die aangerande kinderen de tyfus toe wensen.
Ja ik ben het met je eens: Marokko is inderdaad een verschrikkelijk gevaarlijk tyfusland vol met verkrachters en haatbaarden waar ze nooit veilig zouden kunnen zijn. Zijn we het toch met elkaar eens!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is mijn hele punt hier.![]()
Ondertussen zijn er hier users die aangerande kinderen de tyfus toe wensen.
Heel fideel van je, dan neem jij het vliegtuig naar eender welk vluchtelingenkamp en gaat daar mensen helpen zodat je de persoonlijke goedheid van je hart kunt volgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Ik ben onderdeel van het "volk", en "wij" en ik zie ze liever wel, en wil dat ze beschermd worden.
Ja, nog 3x 500 minderjarige meisjes en Europa is naar de teringquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ook niet .Maar het gaat niet om de fictieve percentages. Nog 3 van die golven en het einde is zoek.
Elke golf wordt veel groter als blijkt dat de eerste succesvol was.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, nog 3x 500 meisjes en Europa is naar de tering
jongetjes zijn straks ook opeens niet meer veilig...en als je denkt dat alleen deze meisjes van Cueta afkomen verschillen we daar in van mening.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, nog 3x 500 meisjes en Europa is naar de tering
Ja zoals ik al zei: regenboogmensen en afvalligen van het geloof zijn ook hun leven niet veilig en dus zielig en moeten gelijk Europa binnen gesleurd worden. Politieke tegenstanders van de koning uiteraard ook enz.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jongetjes zijn straks ook opeens niet meer veilig...en als je denkt dat alleen deze meisjes van Cueta afkomen verschillen we daar in van mening.
Ah, de glijdende schaalquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke golf wordt veel groter als blijkt dat de eerste succesvol was.
Massaal je kinderen er naar toe flikkeren en ze krijgen een paspoort!
Mensensmokkelaars maken mensen sowieso al jarenlang gek met leugens en halve waarheden, en het volk daar volgt dit natuurlijk ook wel op het nieuws.quote:
Zeker moet je kinderen niet aan hun lot overlaten.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden niet de mijne.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens: Marokko is inderdaad een verschrikkelijk gevaarlijk tyfusland vol met verkrachters en haatbaarden waar ze nooit veilig zouden kunnen zijn. Zijn we het toch met elkaar eens!
En wat is volgens jou het ontzettend grote en moreel verwerpelijke probleem met hen met hun familie te herenigen?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden niet de mijne.
Feit is dat die meisjes daar zijn, zonder ouders, aangerand op Spaans grondgebied, niet Marokkaans.
Dat weet je helemaal niet op basis van een artikel.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:28 schreef capricia het volgende:
Neem aan dat deze kinderen heel goed weten wie hun ouders zijn.
daarom ook een aannamequote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet op basis van een artikel.
Dat zal onderzocht moeten worden.
Maar als je dit toestaat dan krijg je nog meer ouders die hun kinderen een gevaarlijke tocht laten maken, nog meer kinderen die verdrinken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daarom ook zo snel mogelijk herenigen met hun ouders.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden niet de mijne.
Feit is dat die meisjes daar zijn, zonder ouders, aangerand op Spaans grondgebied, niet Marokkaans.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker moet je kinderen niet aan hun lot overlaten.
Neem aan dat deze kinderen heel goed weten wie hun ouders zijn. Zou fijn zijn als samen met Marokko ze snel weer terug naar hun ouders kunnen.
Voor je het weet .. is dat zo, ja?quote:Voor je het weet zitten ze overal en nergens verspreidt door Spanje (of nog erger, door Europa), zonder dat de ouders daar enige inbreng in hebben. Dat is gewoon afschuwelijk.
Ik ren gillend door het huis maar stop af en toe even om te replyen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:42 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Voor je het weet .. is dat zo, ja?
Heb ik het stukje gemist waarin de Spaanse overheid zegt "OK meiden, veel plezier in Spanje en Europa!"?
Of is dit stiekem toch weer een boel overtrokken aannames, over hoe dit nou echt dé aanleiding gaat zijn waardoor Europa binnen no-time overlopen wordt, door een stel mensen die elk nieuws aangrijpen voor hun favoriete hobby; migratie-doemdenken?
500 minderjarige meisjes worden uit hun momenteel fysiek en seksueel onveilige situatie gehaald. That's it. Niets over asielprocedures, niets over verblijfsvergunningen, niets over wat het plan nu gaat zijn. Wie weet gaat de Spaanse overheid, zoals jij al oppert, wel gewoon samenwerken met de Marokkaanse overheid om die meiden weer terug naar hun ouders te krijgen.
Maar nee hoor, legio users die weer doen alsof het hek nu echt van de dam is. Alsof vast staat dat ze én mogen blijven, en diens familie ook, én er morgen nog eens 10x zo veel staan, én die ook mogen blijven, én hun familie ook, én overmorgen nog meer, etc. etc.
Migratiepaniek over de rug van de veiligheid van 500 minderjarige meisjes. Ranzig.
Zo snel mogelijk terug naar hun ouders dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier trapt natuurlijk he-le-maal niemand meer in.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:42 schreef probeer het volgende:
500 minderjarige meisjes worden uit hun momenteel fysiek en seksueel onveilige situatie gehaald. That's it. Niets over asielprocedures, niets over verblijfsvergunningen, niets over wat het plan nu gaat zijn. Wie weet gaat de Spaanse overheid, zoals jij al oppert, wel gewoon samenwerken met de Marokkaanse overheid om die meiden weer terug naar hun ouders te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |