abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221609623
Moeten ze maar geen onbedekte haren, benen, armen/schouders hebben! Dan vraag je erom, aldus Abdul en Mohammed.
pi_221609711
Ik maak me wel wat zorgen om al die extreme linksen in de academische wereld.

Het is niet langer geheel onbekend dat die migratie een politieke manier is om de gevangenissen in het M-O en Afrika uit te besteden aan de EU.
Je stelt je eigen burgers aan onnodig hoge gevaren.
Dat moet zo’n hoogleraar toch doorhebben zou je denken.
Vakman pur sang
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:19:39 #103
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_221609887
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is niet langer geheel onbekend dat die migratie een politieke manier is om de gevangenissen in het M-O en Afrika uit te besteden aan de EU.
Ik hoor die theorie voor het eerst. Interessant. Voor ik zelf wat zoektermen ga formuleren ... waar heb je dat vermoeden vandaan?
pi_221609948
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik maak me wel wat zorgen om al die extreme linksen in de academische wereld.

Je stelt je eigen burgers aan onnodig hoge gevaren.
Dat moet zo’n hoogleraar toch doorhebben zou je denken.
Die zijn ook een groot probleem. Niet alleen mbt dit onderwerp, maar voor de wetenschappelijke methode in het algemeen omdat deze mensen bereid zijn de wetenschap te gebruiken voor het pushen van hun politieke dogma's.

In de academische wereld zou geen plek meer moeten zijn voor dergelijke mensen. De vraag is alleen hoe je dat aanpakt want ze zitten er overal. Een goed begin is zoals men in de VS al heeft gedaan, eventuele subsidies en financiering voor zulke wetenschappelijke instituten direct stopzetten als blijkt dat activisme wordt vermengd met wetenschap.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:31:59 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221609981
Dat ministerie van Jeugdzaken heeft natuurlijk gelijk.

Maar het grappig is, als ik niet mee doe aan die echochamber hier, loop ik serieus kans op een ban van wekenlang hier in NWS.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221610008
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:31 schreef Harvest89 het volgende:
Dat ministerie van Jeugdzaken heeft natuurlijk gelijk.
Kun je dit ook onderbouwen? Waarom heeft dit ministerie 'natuurlijk' gelijk?
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:31 schreef Harvest89 het volgende:
Maar het grappig is, als ik niet mee doe aan die echochamber hier, loop ik serieus kans op een ban van wekenlang hier in NWS.
Hoezo?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:37:07 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610022
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Hoezo?
Ik ben serieus voor een week geband toen ik zei dat de immigratie uit Ceuta wel mee viel, kijkend naar de OP en fieten die toen bekend waren.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:37:54 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610031
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:35 schreef HowardRoark het volgende:
Omdat minderjarige meisjes kwetsbaar zijn. Die moeten beschermd worden in zo'n omgeving.
pi_221610043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik ben serieus voor een week geband toen ik zei dat de immigratie uit Ceuta wel mee viel, kijkend naar de OP en fieten die toen bekend waren.
Het lijkt me niet dat dit alleen daarvoor was, wat stond er bij je ban?
quote:

[..]
Omdat minderjarige meisjes kwetsbaar zijn. Die moeten beschermd worden in zo'n omgeving.
Ze kunnen toch terug worden gezet naar Marokko? Dat is een veilig land.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:41:30 #110
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610053
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
Ze kunnen toch terug worden gezet naar Marokko? Dat is een veilig land.
Wie weet zijn ze verstoten of verwaarloosd door hun ouders.
Het is logisch dat Spanje gezien de wet op kinderbescherming zich over hun probeert te ontfermen. Ik weet het niet zeker, maar misschien zijn ze het zelfs wettelijk verplicht.
pi_221610060
quote:

[..]
Ze kwamen uit precies dezelfde omgeving. :')
Vakman pur sang
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:42:40 #112
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610073
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
Het lijkt me niet dat dit alleen daarvoor was, wat stond er bij je ban?
Jawel, was provoceren zogenaamd.
pi_221610076
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze kwamen uit precies dezelfde omgeving. :')
Ja die ontvluchten ze juist, begrijp dat dan! :P Het grote gevaar is met hen mee gekomen!
pi_221610088
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is logisch dat Spanje gezien de wet op kinderbescherming zich over hun probeert te ontfermen. Ik weet het niet zeker, maar misschien zijn ze het zelfs wettelijk verplicht.
Tragisch, maar niet het probleem van het Westen. Over de grens zetten en veel succes ermee.
pi_221610094
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:19 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Ik hoor die theorie voor het eerst. Interessant. Voor ik zelf wat zoektermen ga formuleren ... waar heb je dat vermoeden vandaan?
Dat hebben verschillende hoogwaardigheidsbekleders zoals ministers en leiders van zulke landen al openbaar toegegeven. Tevens is het een politiek drukmiddel, jij levert X niet dan gooien wij weer onze gevangenissen over je heen.
Dat moet je gehoord hebben.
Vakman pur sang
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:44:35 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610106
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tragisch, maar niet het probleem van het Westen. Over de grens zetten en veel succes ermee.
Dat is natuurlijk vrij ongevoelig wat je nu zegt. Het gaat hier namelijk over kinderen, die zorg nodig hebben.
pi_221610115
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:42 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja die ontvluchten ze juist, begrijp dat dan! :P Het grote gevaar is met hen mee gekomen!
Alle mannen afschieten en de vrouwen importeren om werk te doen in het westen?
Dat is ietwat ouderwets niet?
Vakman pur sang
pi_221610117
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ben je gek, gewoon zieligdoenerij en als ze eenmaal een paspoort hebben, komen paps, mams, broerjes, zusjes enz voor gezinshereniging.
pi_221610126
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk vrij ongevoelig wat je nu zegt. Het gaat hier namelijk over kinderen, die zorg nodig hebben.
Ieder zielig bruin kindje ter wereld maar hier naar toe laten komen en een paspoort geven, dus?
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:46:36 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610133
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Ben je gek, gewoon zieligdoenerij en als ze eenmaal een paspoort hebben, komen paps, mams, broerjes, zusjes enz voor gezinshereniging.
Dan moet je kijken of je iets tegen gezonshereniging moet doen.
Tegen die tijd moet je de zorg van die kinderen op je nemen vind ik.
pi_221610134
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Alle mannen afschieten en de vrouwen importeren om werk te doen in het westen?
Dat is ietwat ouderwets niet?
Tja als die koters nu daar vandaan gesleurd worden omdat de mannen die meegekomen zijn het gevaar zijn....
Mwah afschieten lijkt me ook niet helemaal wenselijk, maar de hele rambam inclusief vrouwen en kinderen terugsturen voel ik wel weer wat voor! :Y
pi_221610139
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dan moet je kijken of je iets tegen gezonshereniging moet doen.
Tegen die tijd moet je de zorg van die kinderen op je nemen vind ik.
Dus alles wat zielig kijkt en claimt onder de 18 te zijn moet automatisch burger worden in Europa?
pi_221610140
quote:

[..]
Ieder zielig bruin kindje ter wereld maar hier naar toe laten komen en een paspoort geven, dus?
Hij is gek op bruine hoertjes en hoopt dat die hier heen komen

-niet doen-

[ Bericht 3% gewijzigd door vul_maar_in op 19-08-2026 21:51:39 ]
Vakman pur sang
pi_221610148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jawel, was provoceren zogenaamd.
Nou ja, de situatie vinden 'meevallen' is dan ook wel erg bijzonder natuurlijk. Het was letterlijk op de voorpagina overal in het Westen, zelfs bij linkse kranten.

Maar ik zou gewoon proberen je posts wat beter te onderbouwen. Als je in een topic alleen maar een oneliner plaatst lekker tegen de stroom in kan het overkomen als provoceren, maar als je enige onderbouwing geeft is dat alweer een stuk minder.

Dat is mij ook wel eens opgevallen aan jouw posts, soms kom je een topic binnen en post je alleen 'nice'. Bij een maatregel of gebeurtenis die nagenoeg iedereen niet fijn vindt. Dat kan een bepaalde indruk geven. Het gaat er dan niet om dat je er ander over denkt, maar hoe je het brengt.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:48:14 #125
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_221610150
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat hebben verschillende hoogwaardigheidsbekleders zoals ministers en leiders van zulke landen al openbaar toegegeven. Tevens is het een politiek drukmiddel, jij levert X niet dan gooien wij weer onze gevangenissen over je heen.
Dat moet je gehoord hebben.
Ik weet dat men zegt dat Marokko migratie als drukmiddel gebruikt, maar ik heb geen enkele hoogwaardigheidsbekleder dat openbaar horen toegeven. Sommigen ontvangen natuurlijk Europees geld in ruil voor het tegenhouden van migranten.

Maar ik heb niet de indruk dat veel migranten uit gevangenis van diezelfde landen komen. Met andere woorden, ik vind het een vaag verhaal.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:49:25 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610157
quote:

[..]
Nee, die in Ceuta, dat is een Spaanse exclave.
Ik lees in de OP dat zij te maken hebben met seksuele aanrandingen.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 21:51:14 #127
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:48 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Ik weet dat men zegt dat Marokko migratie als drukmiddel gebruikt, maar ik heb geen enkele hoogwaardigheidsbekleder dat openbaar horen toegeven. Sommigen ontvangen natuurlijk Europees geld in ruil voor het tegenhouden van migranten.

Maar ik heb niet de indruk dat veel migranten uit gevangenis van diezelfde landen komen. Met andere woorden, ik vind het een vaag verhaal.
Mij staat er ook wel iets van bij dat er iig wat omfloerst op gehint werd. Heb de poppetjes er even niet bij paraat.
- vmi voor intimi -
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:51:26 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610171
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou ja, de situatie vinden 'meevallen' is dan ook wel erg bijzonder natuurlijk. Het was letterlijk op de voorpagina overal in het Westen, zelfs bij linkse kranten.

Maar ik zou gewoon proberen je posts wat beter te onderbouwen. Als je in een topic alleen maar een oneliner plaatst lekker tegen de stroom in kan het overkomen als provoceren, maar als je enige onderbouwing geeft is dat alweer een stuk minder.

Dat is mij ook wel eens opgevallen aan jouw posts, soms kom je een topic binnen en post je alleen 'nice'. Bij een maatregel of gebeurtenis die nagenoeg iedereen niet fijn vindt. Dat kan een bepaalde indruk geven. Het gaat er dan niet om dat je er ander over denkt, maar hoe je het brengt.
Nog steeds mijn mening, legaal.
Onzin om me daar voor een ban te geven.
pi_221610172
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee, die in Ceuta, dat is een Spaanse exclave.
Ik lees in de OP dat zij te maken hebben met seksuele aanrandingen.
Dat gebeurt ook wel op de Griekse eilanden en andere plekken waar hordes illegale migranten zitten.
Natuurlijk is het vreselijk wat er met hen gebeurt, maar dan zou ik zeggen: apart zetten en dan beoordelen. Aangezien Marokko veilig is betekent dat automatisch een heel snelle terugreis.
pi_221610179
quote:

[..]
Klopt, het is ook vrij hard. Maar ik vind dat er gewoon keihard een grens moet worden getrokken.

Het Westen kan niet als een soort van quasi weeshuis dienen voor de rest van de wereld. En we weten ook inmiddels wel dat soms minderjarigen als 'ankerkinderen', doelbewust hiervoor worden misbruikt door ze vooruit te sturen. Als men hier telkens aan gaat toegeven, dan werkt het dus en dat geeft een verkeerd signaal af aan mensensmokkelaars.
pi_221610185
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt, het is ook vrij hard. Maar ik vind dat er gewoon keihard een grens moet worden getrokken.

Het Westen kan niet als een soort van quasi weeshuis dienen voor de rest van de wereld. En we weten ook inmiddels wel dat soms minderjarigen als 'ankerkinderen', doelbewust hiervoor worden misbruikt door ze vooruit te sturen. Als men hier telkens aan gaat toegeven, dan werkt het dus en dat geeft een verkeerd signaal af aan mensensmokkelaars.
^ Dit dus!
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 21:53:25 #132
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610187
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is nog steeds niet hetzefde als zeggen dat je mee moet circle-jerken.

Ik bedoel, je bent welkom uiteraard :P
- vmi voor intimi -
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:53:41 #133
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610189
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Niet voor de rest van de wereld.
Dit is een Spaanse exclave. Die mensen vallen dus onder de wetten van Spaans grondgebied. Als Spanje die kinderen laat creperen hebben ze simpelweg gewoon bloed of vuil aan hun handen.
pi_221610190
Ik zit net naar Liberal Hivemind te kijken over dit onderwerp.
Die vent is me vaak wel te kortzichtig, maar hij heeft ook goede punten.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 21:54:17 #135
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is een Spaanse exclave. Die mensen vallen dus onder de wetten van Spaans grondgebied. Als Spanje die kinderen laat creperen hebben ze simpelweg gewoon bloed of vuil aan hun handen.
Dat mag jij vinden, niet iedereen denkt daar hetzelfde over. Ze hadden daar nooit moeten zijn vinden anderen.
- vmi voor intimi -
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:54:40 #136
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221610196
quote:

[..]
Het lijkt mij dat kinderen vooral terug naar hun ouders moeten
pi_221610201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden, niet iedereen denkt daar hetzelfde over. Ze hadden daar niet moeten zijn.
Sleur die koters naar het vaste land en morgen heb je 30.000 koters tussen die kerels van militaire leeftijd zitten.
pi_221610211
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:48 schreef Scuidward het volgende:

[..]

De minister president van Slovenië, Janez Jansa in een interview gaf dat toe in een gesprek met de minister van buitenlandse zaken van Marokko.
Bijvoorbeeld, maar er zijn legio meer voorbeelden
Vakman pur sang
pi_221610212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:54 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het lijkt mij dat kinderen vooral terug naar hun ouders moeten
^ Dit!
Maar uiteraard moet je per geval zien te bewijzen dat ze thuis veilig zijn, moet je hun identiteit achterhalen, moet je met de overheid onderhandelen of ze hen terug willen nemen enz.
pi_221610217
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het wordt op die manier een inhoudsloze post die niets toevoegt. Zoals ik al zei, onderbouw je mening gewoon en je kan hier nagenoeg alles zeggen.
quote:

[..]
Elke minderjarige die daar binnen weet te komen is dus de verantwoordelijkheid van Spanje, dat zou niet zo moeten werken. Daarom vind ik ook dat die mensen gewoon terug moeten worden gestuurd, minderjarig of niet.

Wij in het Westren zijn niet verantwoordelijk voor mensen uit allerlei kansarme niet-Westerse landen, helemaal niet als die als veilig zijn aangevinkt door de overheden hier.
pi_221610224
quote:

[..]
Die kinderen moeten zo snel mogelijk terug naar hun ouders. Die zijn verantwoordelijk voor hun kinderen. En het zou fijn zijn als ze weer verenigd worden in het thuisland.
Nog even en we hebben EU-ontvoeringen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221610228
Denk ook maar aan dat verdronken zoontje van die mensensmokkelaar. Bij het zien van die foto begonnen ineens veel meer mensen te gillen dat we de grenzen wagenwijd open moesten zetten.

pi_221610233
Die mensen worden al jarenlang met desinformatie door mensensmokkelaars verleid om hier naar toe te gaan.
Moet je hoognodig die koters Spanje in sleuren om vervolgens de rest van de familie ook een paspoort te geven; de volgende bestorming zal dan vele malen groter zijn en een groot deel zal uit kinderen bestaan, of ze nou veilig zijn of niet.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:02:08 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610245
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:56 schreef HowardRoark het volgende:
Elke minderjarige die daar binnen weet te komen is dus de verantwoordelijkheid van Spanje, dat zou niet zo moeten werken. Daarom vind ik ook dat die mensen gewoon terug moeten worden gestuurd, minderjarig of niet.

Wij in het Westren zijn niet verantwoordelijk voor mensen uit allerlei kansarme niet-Westerse landen, helemaal niet als die als veilig zijn aangevinkt door de overheden hier.
Daar ga jij helemaal niet over.
Het is de verantwoordelijkheid van Spanje punt. Die Jeugdzorg staat gewoon in hun recht. Maar dat weet je zelf ook gewoon.
En waar ben je nou bang voor, het zijn wat 15 jarige meiden.
pi_221610249
Oh en welke users zaten hier nou te doen alsof we debiel waren dat we ons druk maakten over dat die enclave bestormd werd, aangezien het niet direct in Europa zelf was? Die mensen zouden nooit hier naar toe kunnen komen met die bestorming.
En wat gebeurt er nu? Hmmmm even de TT lezen hoor....
pi_221610253
quote:

[..]
Ze kwamen niet uit de Spaanse enclave maar uit Marokko. Dat is een veilig land, ze kunnen inzake hun eigen veiligheid een beroep doen op hun eigen regering. Hen in Ceuta houden want "awwww minderjarig, awwww zielig" is een uitnodiging aan alle andere zielige kindjes in de wereld om maar naar Europa te komen.

Ik snap werkelijk waar niet waar Europa het idee heeft opgevat dat we verantwoordelijk zijn om de hele wereld die hier naartoe komt te redden en dat je 'racist' bent als je die verantwoordelijkheid terug legt bij het land van herkomst.

En de eigen bevolking maar uitzuigen tot op het bot. Om te kotsen gewoon.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:03:44 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610258
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Die kinderen moeten zo snel mogelijk terug naar hun ouders. Die zijn verantwoordelijk voor hun kinderen. En het zou fijn zijn als ze weer verenigd worden in het thuisland.
Nog even en we hebben EU-ontvoeringen.
Op het moment dat de ouders afwezig zijn en op Spaans grondgebied zitten, is volgens mij Spanje verantwoordelijk. En eigenlijk wel terecht, je kunt die meisjes niet aan hun lot over laten.
pi_221610259
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Daar ga jij helemaal niet over.
Het is de verantwoordelijkheid van Spanje punt. Die Jeugdzorg staat gewoon in hun recht. Maar dat weet je zelf ook gewoon.
En waar ben je nou bang voor, het zijn wat 15 jarige meiden.
Dus morgen kan half Marokko al hun dochters als een idioot op die hekken af laten stormen, want zodra ze door die poorten heen zijn of er omheen zijn gezwommen, zijn ze zielig en automatisch Spanje's verantwoordelijkheid! ^O^
pi_221610267
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Ze kwamen niet uit de Spaanse enclave maar uit Marokko. Dat is een veilig land, ze kunnen inzake hun eigen veiligheid een beroep doen op hun eigen regering. Hen in Ceuta houden want "awwww minderjarig, awwww zielig" is een uitnodiging aan alle andere zielige kindjes in de wereld om maar naar Europa te komen.

Ik snap werkelijk waar niet waar Europa het idee heeft opgevat dat we verantwoordelijk zijn om de hele wereld die hier naartoe komt te redden en dat je 'racist' bent als je die verantwoordelijkheid terug legt bij het land van herkomst.

En de eigen bevolking maar uitzuigen tot op het bot. Om te kotsen gewoon.
'40-'45 syndroom. Nooit meer racisme en fascisme, weg met ons, de wereld is van iedereen, grenzen zijn slechts door mensen verzonnen enz.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:05:08 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610269
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef littlemindy het volgende:
Ze kwamen niet uit de Spaanse enclave maar uit Marokko. Dat is een veilig land, ze kunnen inzake hun eigen veiligheid een beroep doen op hun eigen regering.
Ik weet nog niet zo zeer of dit ook geldt voor kinderen.
Dat zal de reden zijn dat die Spaanse jeugdzorg op de alarmknop drukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')