abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:19:30 #176
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610387
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:14 schreef ToT het volgende:
Ik snap hem wel; als die koters op Spaans grondgebied zitten en daar niet veilig zijn, moet Spanje er voor zorgen dat ze wel veilig komen te zitten.
Dat is mijn hele punt hier. :')
Ondertussen zijn er hier users die aangerande kinderen de tyfus toe wensen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221610388
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ze worden al geholpen maar jij blijft doen alsof dat het discussiepunt is dat is wat vreemd.
Nee hij vindt ons wrede monsters dat we vinden dat ze niet automatisch een paspoort zouden moeten krijgen.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:20:03 #178
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610391
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Daar mag je mee ophouden vriend.
- vmi voor intimi -
pi_221610395
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja ik ben het met je eens: Marokko is inderdaad een verschrikkelijk gevaarlijk tyfusland vol met verkrachters en haatbaarden waar ze nooit veilig zouden kunnen zijn. Zijn we het toch met elkaar eens! ^O^
pi_221610411
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waar heb jij het over?
Ik ben onderdeel van het "volk", en "wij" en ik zie ze liever wel, en wil dat ze beschermd worden.
Heel fideel van je, dan neem jij het vliegtuig naar eender welk vluchtelingenkamp en gaat daar mensen helpen zodat je de persoonlijke goedheid van je hart kunt volgen.
pi_221610412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ook niet .Maar het gaat niet om de fictieve percentages. Nog 3 van die golven en het einde is zoek.
Ja, nog 3x 500 minderjarige meisjes en Europa is naar de tering

:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_221610418
Ik moet wel zeggen dat ik er eens op vakantie ben geweest en er mensen van het platteland gesproken heb, en die waren zich lam geschrokken van hoe walgelijk het stadse volk zich daar gedraagt.

Misschien die koters maar naar het platteland sturen daar in Marokko? Misschien dat ze daar wel veilig zijn.
pi_221610427
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, nog 3x 500 meisjes en Europa is naar de tering

Elke golf wordt veel groter als blijkt dat de eerste succesvol was.
Massaal je kinderen er naar toe flikkeren en ze krijgen een paspoort! ^O^
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:23:45 #184
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610428
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, nog 3x 500 meisjes en Europa is naar de tering

jongetjes zijn straks ook opeens niet meer veilig...en als je denkt dat alleen deze meisjes van Cueta afkomen verschillen we daar in van mening.
- vmi voor intimi -
pi_221610431
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
jongetjes zijn straks ook opeens niet meer veilig...en als je denkt dat alleen deze meisjes van Cueta afkomen verschillen we daar in van mening.
Ja zoals ik al zei: regenboogmensen en afvalligen van het geloof zijn ook hun leven niet veilig en dus zielig en moeten gelijk Europa binnen gesleurd worden. Politieke tegenstanders van de koning uiteraard ook enz.
pi_221610436
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Elke golf wordt veel groter als blijkt dat de eerste succesvol was.
Massaal je kinderen er naar toe flikkeren en ze krijgen een paspoort! ^O^
Ah, de glijdende schaal
pi_221610441
Is het vanuit Algerije makkelijk daar te komen trouwens?
pi_221610449
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:25 schreef probeer het volgende:

[..]
Ah, de glijdende schaal
Mensensmokkelaars maken mensen sowieso al jarenlang gek met leugens en halve waarheden, en het volk daar volgt dit natuurlijk ook wel op het nieuws.
pi_221610458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Op het moment dat de ouders afwezig zijn en op Spaans grondgebied zitten, is volgens mij Spanje verantwoordelijk. En eigenlijk wel terecht, je kunt die meisjes niet aan hun lot over laten.
Zeker moet je kinderen niet aan hun lot overlaten.
Neem aan dat deze kinderen heel goed weten wie hun ouders zijn. Zou fijn zijn als samen met Marokko ze snel weer terug naar hun ouders kunnen.

Voor je het weet zitten ze overal en nergens verspreidt door Spanje (of nog erger, door Europa), zonder dat de ouders daar enige inbreng in hebben. Dat is gewoon afschuwelijk.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:29:05 #190
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:20 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik ben het met je eens: Marokko is inderdaad een verschrikkelijk gevaarlijk tyfusland vol met verkrachters en haatbaarden waar ze nooit veilig zouden kunnen zijn. Zijn we het toch met elkaar eens! ^O^
Dat zijn jouw woorden niet de mijne.
Feit is dat die meisjes daar zijn, zonder ouders, aangerand op Spaans grondgebied, niet Marokkaans.
pi_221610469
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Feit is dat die meisjes daar zijn, zonder ouders, aangerand op Spaans grondgebied, niet Marokkaans.
En wat is volgens jou het ontzettend grote en moreel verwerpelijke probleem met hen met hun familie te herenigen?
Hoe is dat in jouw woorden "hen de tyfus toewensen"? Zijn hun ouders volgens jou dan zulke walgelijke monsters?
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:30:29 #192
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610477
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:28 schreef capricia het volgende:
Neem aan dat deze kinderen heel goed weten wie hun ouders zijn.
Dat weet je helemaal niet op basis van een artikel.
Dat zal onderzocht moeten worden.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:34:00 #193
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat weet je helemaal niet op basis van een artikel.
Dat zal onderzocht moeten worden.
daarom ook een aanname ;)

Maar dat ze alle 500 uit weeshuizen komen lijkt me ook wat stug.
- vmi voor intimi -
pi_221610497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De kinderen zitten op Europees grondgebied en zijn hulpbehoevend, ze worden geintimideerd en aangerand. Het is daarom noodzakelijk dat Spanje ze helpt. Verplaats je anders eens in hun situatie.
Maar als je dit toestaat dan krijg je nog meer ouders die hun kinderen een gevaarlijke tocht laten maken, nog meer kinderen die verdrinken.
Ik vind sowieso die kinderen terug naar hun ouders en laat Marokko dan maar toezicht houden om mij mogen die ouders goed gestraft worden.
Sowieso geen hereniging in Europa.
pi_221610511
- Koters weghalen bij die verkrachtende Marokkanen.
- Uitzoeken wie pa en ma zijn.
- Enkeltje terug naar pa en ma.
- Iedereen tevreden behalve Harvest.

Daar kan ik wel mee leven! :Y

Oh en HEEL duidelijk maken aan de wereld (vooral aan Marokko) dat ze teruggestuurd worden! Laat desnoods een bordje van Faber er bij zien! "Hier wordt aan uw terugkeer gewerkt" was het toch?
pi_221610553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Daarom ook zo snel mogelijk herenigen met hun ouders.
pi_221610555
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker moet je kinderen niet aan hun lot overlaten.
Neem aan dat deze kinderen heel goed weten wie hun ouders zijn. Zou fijn zijn als samen met Marokko ze snel weer terug naar hun ouders kunnen.
^O^

quote:
Voor je het weet zitten ze overal en nergens verspreidt door Spanje (of nog erger, door Europa), zonder dat de ouders daar enige inbreng in hebben. Dat is gewoon afschuwelijk.
Voor je het weet .. is dat zo, ja?

Heb ik het stukje gemist waarin de Spaanse overheid zegt "OK meiden, veel plezier in Spanje en Europa!"?

Of is dit stiekem toch weer een boel overtrokken aannames, over hoe dit nou echt dé aanleiding gaat zijn waardoor Europa binnen no-time overlopen wordt, door een stel mensen die elk nieuws aangrijpen voor hun favoriete hobby; migratie-doemdenken?

500 minderjarige meisjes worden uit hun momenteel fysiek en seksueel onveilige situatie gehaald. That's it. Niets over asielprocedures, niets over verblijfsvergunningen, niets over wat het plan nu gaat zijn. Wie weet gaat de Spaanse overheid, zoals jij al oppert, wel gewoon samenwerken met de Marokkaanse overheid om die meiden weer terug naar hun ouders te krijgen.

Maar nee hoor, legio users die weer doen alsof het hek nu echt van de dam is. Alsof vast staat dat ze én mogen blijven, en diens familie ook, én er morgen nog eens 10x zo veel staan, én die ook mogen blijven, én hun familie ook, én overmorgen nog meer, etc. etc.

Migratiepaniek over de rug van de veiligheid van 500 minderjarige meisjes. Ranzig.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:43:16 #198
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610559
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:42 schreef probeer het volgende:

[..]
^O^
[..]
Voor je het weet .. is dat zo, ja?

Heb ik het stukje gemist waarin de Spaanse overheid zegt "OK meiden, veel plezier in Spanje en Europa!"?

Of is dit stiekem toch weer een boel overtrokken aannames, over hoe dit nou echt dé aanleiding gaat zijn waardoor Europa binnen no-time overlopen wordt, door een stel mensen die elk nieuws aangrijpen voor hun favoriete hobby; migratie-doemdenken?

500 minderjarige meisjes worden uit hun momenteel fysiek en seksueel onveilige situatie gehaald. That's it. Niets over asielprocedures, niets over verblijfsvergunningen, niets over wat het plan nu gaat zijn. Wie weet gaat de Spaanse overheid, zoals jij al oppert, wel gewoon samenwerken met de Marokkaanse overheid om die meiden weer terug naar hun ouders te krijgen.

Maar nee hoor, legio users die weer doen alsof het hek nu echt van de dam is. Alsof vast staat dat ze én mogen blijven, en diens familie ook, én er morgen nog eens 10x zo veel staan, én die ook mogen blijven, én hun familie ook, én overmorgen nog meer, etc. etc.

Migratiepaniek over de rug van de veiligheid van 500 minderjarige meisjes. Ranzig.
Ik ren gillend door het huis maar stop af en toe even om te replyen.
- vmi voor intimi -
pi_221610560
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De kinderen zitten op Europees grondgebied en zijn hulpbehoevend, ze worden geintimideerd en aangerand. Het is daarom noodzakelijk dat Spanje ze helpt. Verplaats je anders eens in hun situatie.
Zo snel mogelijk terug naar hun ouders dus.
Spanje kan minderjarigen niet zomaar onttrekken aan het gezag van hun ouders en ze overal en nergens naar toe verplaatsten. Dat is gewoon ontvoering.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221610584
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:42 schreef probeer het volgende:
Hier trapt natuurlijk he-le-maal niemand meer in.

Je kunt ook gewoon aangeven dat je het prima vindt dat mensen uit de hele wereld in Europa moeten kunnen komen wonen als ze dat graag willen, daar ben je niet de enige in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')