abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221610273
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Op het moment dat de ouders afwezig zijn en op Spaans grondgebied zitten, is volgens mij Spanje verantwoordelijk. En eigenlijk wel terecht, je kunt die meisjes niet aan hun lot over laten.
Ja vreselijk om hen terug te begeleiden naar hun eigen ouders; dat kun je ze niet aan doen! Snel een paspoort en een huis geven zodat hun hele familie hier naar toe kan komen om bij hen in te gaan wonen! ^O^
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:05:41 #152
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610275
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Op het moment dat de ouders afwezig zijn en op Spaans grondgebied zitten, is volgens mij Spanje verantwoordelijk. En eigenlijk wel terecht, je kunt die meisjes niet aan hun lot over laten.
Je draait het weer om. Ze komen niet als engeltjes uit de lucht dwarrelen. Ze worden daar afgezet door (en tussen mensen ) die niks goeds met Europa voor ogen hebben.

Moet je gewoon niet willen en als je het 1 keer toestaat is het hek van de dam..
- vmi voor intimi -
pi_221610279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik weet nog niet zo zeer of dit ook geldt voor kinderen.
Dat zal de reden zijn dat die Spaanse jeugdzorg op de alarmknop drukt.
Ja ze worden aangerand door hun eigen volk wat ook hier naar toe wil komen.
Die ook gelijk maar een paspoort geven?
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:06:04 #154
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610280
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef ToT het volgende:

[..]
Dus morgen kan half Marokko al hun dochters als een idioot op die hekken af laten stormen, want zodra ze door die poorten heen zijn of er omheen zijn gezwommen, zijn ze zielig en automatisch Spanje's verantwoordelijkheid! ^O^
Kijk en hier begint het overdrijven weer.
"Half Marokko" Dat zal helemaal niet gebeuren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221610285
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kijk en hier begint het overdrijven weer.
"Half Marokko" Dat zal helemaal niet gebeuren.
Kwart dan, whatever.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:07:15 #156
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:05 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Je draait het weer om. Ze komen niet als engeltjes uit de lucht dwarrelen. Ze worden daar afgezet door (en tussen mensen ) die niks goeds met Europa voor ogen hebben.

Moet je gewoon niet willen en als je het 1 keer toestaat is het hek van de dam..
Dan zul je eigenlijk een andere oplossing moeten bedenken in de toekomst om hier mee om te moeten gaan. Maar je kunt simpelweg geen kinderen aan hun lot over laten.
pi_221610294
Of vind je het wel wenselijk dat straks waarschijnlijk ladingen Marokkanen hun kwetsbare kinderen over de barrières heen sodemieteren zodat ze automatisch zielig en onze verantwoordelijkheid worden?
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:07:55 #158
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:06 schreef ToT het volgende:

[..]
Kwart dan, whatever.
Ook niet .Maar het gaat niet om de fictieve percentages. Nog 3 van die golven en het einde is zoek.
- vmi voor intimi -
pi_221610301
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dan zul je eigenlijk een andere oplossing moeten bedenken in de toekomst om hier mee om te moeten gaan. Maar je kunt simpelweg geen kinderen aan hun lot over laten.
Ja in eigen land met hun gezin herenigen is idd aan hun lot overlaten. Dat kun je inderdaad absoluut niet maken, dat zou echt verschrikkelijk zijn!
pi_221610306
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ook niet .Maar het gaat niet om de fictieve percentages. Nog 3 van die golven en het einde is zoek.
En die golven worden bij iedere geslaagde ronde alleen maar groter. Ze leren er van.
Kinderen zijn zielig, DUS ladingen met kinderen deze kant op gooien.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:08:42 #161
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:06 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ze worden aangerand door hun eigen volk wat ook hier naar toe wil komen.
Die ook gelijk maar een paspoort geven?
Dat nu de focus op kwetsbare meiden ligt, vind ik begrijpelijk, vanuit die Spaanse instantie gezien.
pi_221610312
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat nu de focus op kwetsbare meiden ligt, vind ik begrijpelijk, vanuit die Spaanse instantie gezien.
LGBTQIA+++ personen dan?
Afvalligen van de islam dan?
Die zijn hun leven ook niet veilig tussen hun geloofsgenoten en zijn daar dus ontzettend kwetsbaar.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:10:38 #163
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610324
quote:

[..]
Je weet wat je zegt he? Hun lot is dat ze tussen het volk leven waarvan wij zeggen dat we ze liever niet zien hier en daar moeten wij ze tegen beschermen?

Moet je er vooral nog meer binnenlaten, hebben ze hier straks ook geen bescherming meer.
- vmi voor intimi -
pi_221610340
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Je weet wat je zegt he? hun lot is dat ze tussen het volk leven waarvan wij zeggen dat we ze liever niet zien hier, en daar moeten we ze tegen beschermen?

Moet je er vooral nog meer binnenlaten hebben ze hier ook geen bescherming meer.
Vuile racist dat-ie is! :P
pi_221610344
quote:

[..]
Als je ze gewoon consequent terug uitzet blijven ze niet komen.

Als je continue kusjekroel doet als Europa blijven ze komen.

Nogmaals: Europa is niet verantwoordelijk voor kinderen uit Marokko. Los je eigen problemen op. Harde les: Hiernaartoe zwemmen als meisje met een groep gefrustreerde opgeschoten jongens/mannen was blijkbaar geen goed idee. Leer ervan en ga door met je leven (in Marokko wel te verstaan).

Als je ze een gunst wilt bewijzen zet je ze met de boot terug af in Marokko zodat ze niet terug hoeven te zwemmen. Daar stopt de mate van hulp wel wmb.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:13:58 #166
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221610352
Daar is barmhartige Harvest weer O-)

Wat een goed mens ben je ook. Als iedereen nou eens dacht zoals jij dan was het hier een paradijs. _O_
pi_221610354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:12 schreef littlemindy het volgende:

[..]

Nogmaals: Europa is niet verantwoordelijk voor kinderen uit Marokko. Los je eigen problemen op. Harde les: Hiernaartoe zwemmen als meisje met een groep gefrustreerde opgeschoten jongens/mannen was blijkbaar geen goed idee. Leer ervan en ga door met je leven (in Marokko wel te verstaan).

Als je ze een gunst wilt bewijzen zet je ze met de boot terug af in Marokko zodat ze niet terug hoeven te zwemmen. Daar stopt de mate van hulp wel wmb.
Ik snap hem wel; als die koters op Spaans grondgebied zitten en daar niet veilig zijn, moet Spanje er voor zorgen dat ze wel veilig komen te zitten.
Maar waarom ze in eigen land niet veilig zouden zijn gaat mijn pet te boven, of beweert hij oprecht dat dat land alleen maar uit verkrachters bestaat?
pi_221610362
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:13 schreef Mubassie het volgende:
Daar is barmhartige Harvest weer O-)

Wat een goed mens ben je ook. Als iedereen nou eens dacht zoals jij dan was het hier een paradijs. _O_
Nee, dan werden we naar het paradijs gezonden.
Met een kromzwaard.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:16:10 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610368
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Je weet wat je zegt he? Hun lot is dat ze tussen het volk leven waarvan wij zeggen dat we ze liever niet zien hier en daar moeten wij ze tegen beschermen?

Moet je er vooral nog meer binnenlaten, hebben ze hier straks ook geen bescherming meer.
Waar heb jij het over?
Ik ben onderdeel van het "volk", en "wij" en ik zie ze liever wel, en wil dat ze beschermd worden.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:16:24 #170
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610371
Het gaat ook niet om het wel of niet in veiligheid brengen van kwetsbare kinderen, volgens mij gaat de OP juist over dat het wel gebeurd. Maar dat is natuurlijk wel weer de wereld op zijn kop.
- vmi voor intimi -
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:17:01 #171
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waar heb jij het over?
Ik ben onderdeel van het "volk", en "wij" en ik zie ze liever wel, en wil dat ze beschermd worden.
oh jij zit op Ceuta?
- vmi voor intimi -
pi_221610378
Ik neem aan dat die koters tot hun tienerjaren ook relatief probleemloos in eigen land hebben kunnen wonen. Even in Spanje hun verhaal aanhoren en identiteit achterhalen en met een vriendelijk glimlach weer terugsturen.
Maar alleen al het feit dat ze naar Spanje toe worden gesleurd is koren op de molen van smokkelaars en anderen die regelen dat mensen hier naar toe komen.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:18:02 #173
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610379
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:12 schreef littlemindy het volgende:

[..]

De kinderen zitten op Europees grondgebied en zijn hulpbehoevend, ze worden geintimideerd en aangerand. Het is daarom noodzakelijk dat Spanje ze helpt. Verplaats je anders eens in hun situatie.
pi_221610382
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De kinderen zitten op Europees grondgebied en zijn hulpbehoevend, ze worden geintimideerd en aangerand. Het is daarom noodzakelijk dat Spanje ze helpt. Verplaats je anders eens in hun situatie.
Uit de gevaarlijke situatie halen en veilig terug bij hun ouders afleveren.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 22:18:54 #175
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ze worden al geholpen maar jij blijft doen alsof dat het discussiepunt is dat is wat vreemd.
- vmi voor intimi -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')