Ik maak me pas zorgen als je het met me eens bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Doe dit maar niet amigo, je bent al hard genoeg door de mand gevallen. Maak het nou niet erger.
Spanje lijkt niet voornemens paspoorten uit te delen maar volgt gewoon een procedure, echter volgens de PP (oppositie?) mag het allemaal wel wat strenger. Een beetje net zoals in Nederland dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zelfs Spanje wenst ze in Harvest z'n woorden de tyfus toe!(Na een zorgvuldige procedure uiteraard.)
Je bent zo gefrustreerd in deze hele thread, het lijkt wel alsof het je je persoonlijk aantrekt dat het migrantennarratief niet zo lekker loopt.quote:
Ja, grappig. Veel plezier weer met deze anti-migratie-cirkeljerk.quote:
Exact. Die is op zijn minst erlijk en loopt niet subjectief de doelpalen te verplaatsen of antwoorden te ontwijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:13 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Harvest kan ik wel waarderen, die is gewoon eerlijk en gezien zijn bezigheden kun je daar inderdaad begrip voor opbrengen.
Jij komt met je "haha kijk jullie eens idioten zijn" post. Wat verwacht je nu?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, grappig. Veel plezier weer met deze anti-migratie-cirkeljerk.
Ik ben benieuwd hoe lang de blanke middenklasse dit nog gaat pikken. West-Europa is welvarend, maar niet oneindig. Het geduld is groot, maar ook niet oneindig, lijkt me. In het VK is al e.e.a. gaande en in Italië ook wel m.b.t. lokaal fysiek verzet tegen overheidsbeleid. De druk blijft voorlopig nog wel op de ketel, maar politiek, rechtspraak en media doen hun uiterste best om verzet in de kiem te smoren.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:12 schreef DrRobotnik het volgende:
Het zijn overigens wel zware tijden voor bepaalde mensen.
- Migranten zijn absoluut geen gevaar voor de Europese samenleving, is hysterie. We hebben een mannenprobleem.
- 500 "minderjarige" migrantenmeisjes moeten opgesloten worden in een overmaatse pannakooi omdat ze anders verkracht worden door hun medemigranten, geen tijd te verliezen met ze evacueren naar gebied met minder migranten ( maar waar wel mannen aanwezig zijn ).
- Mensen die de migranten die deze noodevacuatie noodzakelijk maken liever niet bij de basisschool van hun kinderen in de buurt willen zijn extreemrechtse haatfascisten.
Het mooiste is dat hij de inhoudelijke reacties allemaal ontweek, en dan van zich af gaat bleren als een kind van 5.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je bent zo gefrustreerd in deze hele thread, het lijkt wel alsof het je je persoonlijk aantrekt dat het migrantennarratief niet zo lekker loopt.
Alsof Polen het heilige land is.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Plus dat ze ook niet in Spanje gaan blijven inderdaad. Als we die garantie hadden helemaal prima. Polen zal het weinig uitmaken, daar belanden ze niet.
Het is gewoon grappig want wij bepalen helemaal niks in deze. Voor of tegen. (en dan heb ik het niet over deze 500 meisjes die daar uiteraard sowieso z.s.m. weg moeten)quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het mooiste is dat hij de inhoudelijke reacties allemaal ontweek, en dan van zich af gaat bleren als een kind van 5.
Kan zo mee de huidige politiek in.En dan het gooien op antio migratie. Een invasie nog migratie noemen....
VK is al veel te laat joh. Een groot shithole geworden en ze zitten al in alle lagen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang de blanke middenklasse dit nog gaat pikken. West-Europa is welvarend, maar niet oneindig. Het geduld is groot, maar ook niet oneindig, lijkt me. In het VK is al e.e.a. gaande en in Italië ook wel m.b.t. lokaal fysiek verzet tegen overheidsbeleid. De druk blijft voorlopig nog wel op de ketel, maar politiek, rechtspraak en media doen hun uiterste best om verzet in de kiem te smoren.
Hoe lang nog?
1 en 3 moeten ze nog zelf weten trouwens.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alsof Polen het heilige land is.
Daar zuipen mannen continue, slaan hun vrouwen in elkaar, en gaan daarna vreemd.
Staan de evacuatievluchten al gepland?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar zuipen mannen continue, slaan hun vrouwen in elkaar, en gaan daarna vreemd.
Dus onbeperkte drank en onbeperkte sex terwijl de vrouw thuis zit te wachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, maar het valt me op dat men in dit soort topics doet alsof het daar de hemel is.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
1 en 3 moeten ze nog zelf weten trouwens.
Lijkt mij ook niet het beloofde land nee.Maar als je genoeg geld hebt is het ws best goed toevenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, maar het valt me op dat men in dit soort topics doet alsof het daar de hemel is.
Pak je biezen en verhuis er heen. Ik kan je zeggen, het valt vies tegen daar op veel vlakken.
Lolquote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dus onbeperkte drank en onbeperkte sex terwijl de vrouw thuis zit te wachten
Wanneer kom je met de issues ?
Ik heb een oplossing. Ale uitkeringen voor die zogenaamde vluchtelingen stopzetten. Dan remigreren ze vanzelf. Ze zijn namelijk helemaal niet op de vlucht voor politieke vervolging in land van herkomst. Ze zijn hier voor graties geld.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Plus dat ze ook niet in Spanje gaan blijven inderdaad. Als we die garantie hadden helemaal prima. Polen zal het weinig uitmaken, daar belanden ze niet.
Shakira liep vooruit op de tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2026 07:33 schreef William_Papadin het volgende:
[ x ]
Ondertussen loopt deze mevrouw tussen de verkrachters te roepen ze vooral hun rechten te geven (lees: paspoort)
Maar witte mannen zijn het echte probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |