abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221610702
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:02 schreef probeer het volgende:

[..]
De boel weer lekker aan het verdraaien?
Nee, het sentiment is wel enorm duidelijk.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:02:24 #227
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:00 schreef ToT het volgende:
Ik snap niet wat sommigen er zo enorm op tegen hebben dat mensen netjes terug naar eigen land gebracht worden als er geen oorlog in dat land is.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:02 schreef probeer het volgende:

[..]
De boel weer lekker aan het verdraaien?
edit: ik lees ook niet dat ze zeggen dat we paspoorten al uit moeten delen, maar anderen zien ze liever linea recta terug gebracht.
- vmi voor intimi -
pi_221610709
Anyway, het is al weer 11 uur geweest. Ik ga maffen want morgenochtend moet ik weer voor m'n eigen koter zorgen. Laat Marokko lekker voor hun eigen kinderen zorgen.

Prettige voortzetting hier. :W
  woensdag 19 augustus 2026 @ 23:03:24 #229
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221610713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Spanje zit in Europa, en als ze eenmaal in Europa zitten, komen ze overal te zitten.
Als Spanje eerst moet uitzoeken of die koters wel veilig zijn bij hun eigen ouders, wordt het echt wel een probleem voor Europa.
En zo krijg je dat voor ieder kindje de hele familie doorgelicht moet worden voor ze Europa uitgeknikkerd kunnen worden.
Ja jammer dan.
Ik zou een bezwaarschrift schrijven naar de Spaanse premier. Tot die tijd horen ze die kinderen op te vangen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221610723
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Spanje zit in Europa, en als ze eenmaal in Europa zitten, komen ze overal te zitten.
Als Spanje eerst moet uitzoeken of die koters wel veilig zijn bij hun eigen ouders, wordt het echt wel een probleem voor Europa.
En zo krijg je dat voor ieder kindje de hele familie doorgelicht moet worden voor ze Europa uitgeknikkerd kunnen worden.
Hoe werkt dat precies?

Enerzijds van mening zijn dat je wel iets over deze overduidelijke Spaanse aangelegenheid te zeggen hebt, 'want Europa'.

En dan van de andere kant continue verkondigen dat Nederland schijt aan de EU moet hebben mbt migratie.

Is dat een soort selectieve soevereiniteit ofzo? Zelf Europese regels mbt migratie willen negeren, maar nog wel denken iets te zeggen te hebben over een situatie aan de Spaanse grens?
"Pools are perfect for holding water"
pi_221610730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:58 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Nogmaals, hier trapt niemand meer in. Zodra ze langer dan een dag op Europees grondgebied zijn, een leuk gesprekje gehad hebben met een Europees leeftijdsgenootje en in het Spaans/Duits/Nederlands tot 10 kunnen tellen schieten ze spontaan wortels waar Yggdrasil nog jaloers van wordt en kun je het vanuit humanitair perspectief niet meer maken om ze naar huis te sturen.

Hun 15 broertjes en zusjes uit Marokko naar Europa verschepen in het kader van hereniging is dan weer geen probleem.
Die kennen we inderdaad wel. Net als het migratiepact. Dat zal de oplossing worden :D Wie houden ze nog voor de gek. Dat @Harvest89 ze Europa in wel snap ik nog wel. Die ziet weer potentiele knappe hoeren. Verder is er maar een oplossing. Boot huren, alle minderjarige meisjes daarin zetten en terug naar Marokko. Elke andere oplossing is een grote grap. En laat Marokko ze dan maar weer in contact brengen met hun familie.
pi_221610731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:02 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
[..]
edit: ik lees ook niet dat ze zeggen dat we paspoorten al uit moeten delen, maar anderen zien ze liever linea recta terug gebracht.
Je verkondigde nota bene zelf dat het niet bij onveilige meisjes zal blijven, dus als je het niet kwalijk neemt hecht ik niet zoveel waarde aan je beoordeling van wat een glijdende schaal is.

Er doen hier wel degelijk meerdere users alsof het nu verplaatsen van die 500 meisjes naar het vasteland, er gaat toe leiden dat er uiteindelijk een veelvoud aan anderen in Europa terecht gaat komen.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:08:12 #233
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610736
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:06 schreef probeer het volgende:

[..]
Je verkondigde nota bene zelf dat het niet bij onveilige meisjes zal blijven, dus als je het niet kwalijk neemt hecht ik niet zoveel waarde aan jouw beoordeling van wat een glijdende schaal is.
Hoeft ook niet, het is maar een mening.

"Er doen hier wel degelijk meerdere users alsof het nu verplaatsen van die 500 meisjes naar het vasteland, er gaat toe leiden dat er uiteindelijk een veelvoud aan anderen in Europa terecht gaat komen." > Nu ben ik confuus. Dat lijken me 2 verschillende zaken? Ik meende dat we het over "Spanje moet ze opvangen (en evt terugsturen)" vs "Spanje moet ze direct terugsturen en aan Marokko overdragen." hadden.

Denk dat het bedtijd is.
- vmi voor intimi -
pi_221610746
quote:

[..]

Er doen hier wel degelijk meerdere users alsof het nu verplaatsen van die 500 meisjes naar het vasteland, er gaat toe leiden dat er uiteindelijk een veelvoud aan anderen in Europa terecht gaat komen.
En dat is gek gedacht omdat gezinshereniging en het Schengenverdrag opeens niet van toepassing zou zijn ofzo in jouw hoofd ?
pi_221610747
quote:

[..]
Je verkondigde nota bene zelf dat het niet bij onveilige meisjes zal blijven, dus als je het niet kwalijk neemt hecht ik niet zoveel waarde aan je beoordeling van wat een glijdende schaal is.

Heb je de huidige beelden wel eens bekeken? Alsof het probleem opgelost is met die 500. Er komen er nog wel meer hierheen. De situatie is vreselijk daar, die mensen kunnen daar niet allemaal blijven. Dus Spanje moet ze wel aan land halen. Want Marokko gaat echt niet helpen, anders hadden ze dat allang gedaan. Wel een leuke rubriek dat mensen het nu ineens zielig vinden voor minderjarige meisjes, maar het geen probleem vinden als Europa wordt overspoeld met mensen die hier voor dezelfde problemen zorgen. Moreel kompas dat compleet doorgeslagen is.
pi_221610748
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het wordt op die manier een inhoudsloze post die niets toevoegt. Zoals ik al zei, onderbouw je mening gewoon en je kan hier nagenoeg alles zeggen.
[..]
Elke minderjarige die daar binnen weet te komen is dus de verantwoordelijkheid van Spanje, dat zou niet zo moeten werken. Daarom vind ik ook dat die mensen gewoon terug moeten worden gestuurd, minderjarig of niet.

Wij in het Westen zijn niet verantwoordelijk voor mensen uit allerlei kansarme niet-Westerse landen, helemaal niet als die als veilig zijn aangevinkt door de overheden hier.
Wij in het Westen.

Leuk wel hoor, hoe je in probeert te spelen op dat West-Europese collectieve sentiment.

Vertel eens Howard, hoeveel waarde vind jij dat Nederland zou moeten hechten aan Europese wet- en regelgeving, in het vormen en uitvoeren van ons migratiebeleid?
pi_221610751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die kennen we inderdaad wel. Net als het migratiepact. Dat zal de oplossing worden :D Wie houden ze nog voor de gek. Dat @:Harvest89 ze Europa in wel snap ik nog wel. Die ziet weer potentiele knappe hoeren. Verder is er maar een oplossing. Boot huren, alle minderjarige meisjes daarin zetten en terug naar Marokko. Elke andere oplossing is een grote grap. En laat Marokko ze dan maar weer in contact brengen met hun familie.
Lijkt me idd dat je de druk en de uitdaging bij de Marokkaanse overheid moet leggen. Vaar ze over naar Marokko en overhandig alle Marokkaanse kinderen aan de Marokkaanse autoiteiten, dan zijn ze ook uit de onveilige situatie in Ceuta.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221610753
Het zijn overigens wel zware tijden voor bepaalde mensen.

- Migranten zijn absoluut geen gevaar voor de Europese samenleving, is hysterie. We hebben een mannenprobleem.
- 500 "minderjarige" migrantenmeisjes moeten opgesloten worden in een overmaatse pannakooi omdat ze anders verkracht worden door hun medemigranten, geen tijd te verliezen met ze evacueren naar gebied met minder migranten ( maar waar wel mannen aanwezig zijn ).
- Mensen die de migranten die deze noodevacuatie noodzakelijk maken liever niet bij de basisschool van hun kinderen in de buurt willen zijn extreemrechtse haatfascisten.
pi_221610757
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:05 schreef probeer het volgende:

[..]
Hoe werkt dat precies?

Nou beste user probeer, ik stel voor dat je die vraag eens stelt aan die 2000 man in Ter Apel, en vooral specifiek vraagt via welke landen ze hier zijn gekomen.

Misschien kom je dan wel tot de briljante ingeving dat er smokkelroutes zijn die men vanuit elk willekeurig Europees land kan nemen richting Nederland.

Of denk je dat alle 2000 met het vliegtuig van buiten de EU zijn komen aanwaaien soms?

Stop eens met die geveinsde domheid van je, het is beledigend.
pi_221610758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die kennen we inderdaad wel. Net als het migratiepact. Dat zal de oplossing worden :D Wie houden ze nog voor de gek. Dat @:Harvest89 ze Europa in wel snap ik nog wel. Die ziet weer potentiele knappe hoeren. Verder is er maar een oplossing. Boot huren, alle minderjarige meisjes daarin zetten en terug naar Marokko. Elke andere oplossing is een grote grap. En laat Marokko ze dan maar weer in contact brengen met hun familie.
Harvest kan ik wel waarderen, die is gewoon eerlijk en gezien zijn bezigheden kun je daar inderdaad begrip voor opbrengen.
pi_221610761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:12 schreef DrRobotnik het volgende:

- Migranten zijn absoluut geen gevaar voor de Europese samenleving, is hysterie. We hebben een mannenprobleem.
- 500 "minderjarige" migrantenmeisjes moeten opgesloten worden in een overmaatse pannakooi omdat ze anders verkracht worden door hun medemigranten, geen tijd te verliezen met ze evacueren naar gebied met minder migranten ( maar waar wel mannen aanwezig zijn ).
- Mensen die de migranten die deze noodevacuatie noodzakelijk maken liever niet bij de basisschool van hun kinderen in de buurt willen zijn extreemrechtse haatfascisten.
Make it make sense met deze users inderdaad. De hersengymnastiek is van epische proportie.
pi_221610762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:12 schreef DrRobotnik het volgende:

De echte hypocrieten vallen nu inderdaad door de mand. Er is toch geen enkel migratie probleem met Islamitische jongeren? En nu ineens willen ze daar minderjarige meisjes weghalen. Dit rijmt totaal niet met elkaar. Het is het een of het ander.
pi_221610766
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Lijkt me idd dat je de druk en de uitdaging bij de Marokkaanse overheid moet leggen. Vaar ze over naar Marokko en overhandig alle Marokkaanse kinderen aan de Marokkaanse autoiteiten, dan zijn ze ook uit de onveilige situatie in Ceuta.
Maar Marokko heeft schijt aan dat hele Europa, dus gaat nooit gebeuren. Ook al zal het moeten.
pi_221610769
Wij van de "Fuck Europese migratieregels!! Volledige migratiestop!!" partijen, vinden dat Spanje moet luisteren naar onze mening over hun migratiebeleid! w/ w/ w/

:')
pi_221610781
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:11 schreef probeer het volgende:

[..]
Wij in het Westen.

Leuk wel hoor, hoe je in probeert te spelen op dat West-Europese collectieve sentiment.

Vertel eens Howard, hoeveel waarde vind jij dat Nederland zou moeten hechten aan Europese wet- en regelgeving, in het vormen en uitvoeren van ons migratiebeleid?
Is dat inclusief de nieuwe uitzetcentra buiten de EU?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221610783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:15 schreef probeer het volgende:
Wij van de "Fuck Europese migratieregels!! Volledige migratiestop!!" partijen, vinden dat Spanje moet luisteren naar onze mening over hun migratiebeleid! w/ w/ w/

Zolang ze nog onder Schengen vallen lijkt mij dat geheel logisch. Als het bezoek van mijn buren ook bij mij kan komen overnachten omdat ze daar toevallig zin in hebben ga ik mij bemoeien met wie ze uitnodigen op de verjaardag.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 23:17:17 #247
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221610784
quote:

We mogen toch hopen :p
- vmi voor intimi -
pi_221610787
quote:

Doe dit maar niet amigo, je bent al hard genoeg door de mand gevallen. Maak het nou niet erger.
pi_221610790
quote:

Ach, user probeer.
pi_221610795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:17 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Zolang ze nog onder Schengen vallen lijkt mij dat geheel logisch. Als het bezoek van mijn buren ook bij mij kan komen overnachten omdat ze daar toevallig zin in hebben ga ik mij bemoeien met wie ze uitnodigen op de verjaardag.
Plus dat ze ook niet in Spanje gaan blijven inderdaad. Als we die garantie hadden helemaal prima. Polen zal het weinig uitmaken, daar belanden ze niet. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')