Ik ga op beide niet zo bestquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het gaat dan over De Bilt, volgens mij.
De verschillen tussen noord en zuid zijn opmerkelijk in de zomer. Maastricht vergelijken met Eelde of Leeuwarden levert nogal wat verschillen op.
Bij mij ligt het gewoon aan de luchtvochtigheid. Kan 34 graden met luchtvochtigheid van 20% best hebben, terwijl 22 graden en 80% niet te doen is
Sorry, had een dürüm döner gegetenquote:Op zondag 23 augustus 2026 01:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Uit het niks een dikke windvlaag hier van 35km/h en nu weer rustig
Ah dat verklaard een hoopquote:Op zondag 23 augustus 2026 01:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry, had een dürüm döner gegeten
Ik hoop het. Heb wel weer zin in goei omweer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:57 schreef INViCTuS het volgende:
Woensdag en donderdag kunnen er best flinke poffers ontstaan.
Vrij perfect zomer weer de afgelopen dagen ja. Veel beter (prettiger) dan dit kan niet in de zomer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:10 schreef StateOfMind het volgende:
Best lekker weer eigenlijk hier de afgelopen dagen.
Om de ochtend regen, 's middags droog, zonnig en een blauwe lucht met bewolking hier en daar.
En 22 graden gemiddeld.
Ik ben blij voor jullie. Dat jullie er maar met de volste teugen van mogen genieten!quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:05 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat het vandaag en de komende dagen nog even minder wordt maar potverdorie wat is het nu in elk geval een ontzettend lekkere ochtend. Handjevol graden eraf en het is authentiek Kaiserwetter![]()
Qua luchtvochtigheid wordt het minder, ja. Op dit moment is het koud. Wel mooi zonnigquote:Op maandag 24 augustus 2026 07:05 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat het vandaag en de komende dagen nog even minder wordt maar potverdorie wat is het nu in elk geval een ontzettend lekkere ochtend. Handjevol graden eraf en het is authentiek Kaiserwetter![]()
Heb ik vanochtend ook gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2026 07:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik ben blij voor jullie. Dat jullie er maar met de volste teugen van mogen genieten!
Net even liggen zonnen, maar wordt me nu wat te warmquote:Op maandag 24 augustus 2026 07:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik ben blij voor jullie. Dat jullie er maar met de volste teugen van mogen genieten!
Je mag niet liegen van je moeder. Jij doet helemaal niet aan zonnenquote:Op maandag 24 augustus 2026 08:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Net even liggen zonnen, maar wordt me nu wat te warm
Het is natuurlijk ook nog steeds zomer, gelukkig! Overigens maar 3 dagen 25+. Daarna wel tijd stabiel 20-24. Ook prima temperatuur. Wel grotere regen kansen. Donderdag flinke terreur buien mogelijkquote:Op maandag 24 augustus 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh tering, het gaat gewoon weer zomers worden qua temperatuur deze week
Alleen die regen. Vieze benauwdheid
Toch grappig hoe dat werkt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Net even liggen zonnen, maar wordt me nu wat te warm
Dat zal je mij inderdaad echt nooit zien doen neequote:Op maandag 24 augustus 2026 08:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder. Jij doet helemaal niet aan zonnen
Vandaag zit je net buiten de gevarenzone. Level 3 Estofex in deel Spanje en Frankrijk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Hier vannacht een beetje regen gevallen. We hadden de ramen open staan. Het is niet naar binnen geregend ofzo, maar we hebben nu plots 65% luchtvochtigheid binnen bij 29 graden.
Yep... dat voelt direct minder beter aan
Gelukkig voor mij gaan we nu de goede kant op. Over een half jaar gaan we weer de stijgende lijn inzetten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat werkt.
Ik ben met korte mouwen naar buiten gegaan en moest ff flink de pas erin zetten om een iets warm te worden. Uiteindelijk om 9 uur ff in de zon gestaan en toen begon ik het een beetje aangenaam te vinden. Exact op dat moment kreeg jij het dus té warm.
Leuk hoe dat zo anders kan zijn
Hier in het Oosten gaan we juist langzaam richting de minder goede kant. Steeds minder zon, steeds minder zonkracht, steeds minder daglicht en steeds kouderquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig voor mij gaan we nu de goede kant op. Over een half jaar gaan we weer de stijgende lijn inzetten.
Alleen woensdag en donderdag. 25-26 graden, nou poe poe.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh tering, het gaat gewoon weer zomers worden qua temperatuur deze week
Alleen die regen. Vieze benauwdheid
Same for me, al denkt iedereen dat omdat ik in zuidoost Spanje woon ik vast dol moet zijn op 35+ graden.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig voor mij gaan we nu de goede kant op. Over een half jaar gaan we weer de stijgende lijn inzetten.
Als je verwachtingen laag zijn, is dit een verrassingquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen woensdag en donderdag. 25-26 graden, nou poe poe.
Koelvestje kan weer aanquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen woensdag en donderdag. 25-26 graden, nou poe poe.
Gewoon accepteren dat de zomer over zijn hoogtepunt heen is. Beetje nazomeren in september en hopelijk heel veel neerslag komende maanden. Heerlie de peerliequote:Op maandag 24 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je verwachtingen laag zijn, is dit een verrassing
Voor een goed onweer heb ik dat wel over.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Denk dat woensdag en donderdag vieze benauwde dagen worden, als of je in de tropen bent.
Helemaal geen hitte zelfsquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Gelukkig valt de hitte wel mee de komende dagen en koelt het in de avond/nacht nog redelijk af.
[ afbeelding ]
Het was perfectquote:Op maandag 24 augustus 2026 16:54 schreef Pisces het volgende:
Wat een heerlijke zonnige dag. Niet extreem heet. Niet te fris.
Ook hier aan de kust graag!quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:19 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag flinke poffers mogelijk. Terreur buien slaan de klok
[ x ]
Flinke schade ookquote:Op maandag 24 augustus 2026 18:40 schreef 12Beaufort het volgende:
Vuelta-rit gestaakt om noodweer in Pyreneeën, renners besluiten zelf te stoppen
De derde etappe van de Vuelta a España is vanwege slechte weersomstandigheden stilgelegd en zal niet meer worden hervat. Vlak voor de top van de Col de Mont-Louis, de voorlaatste klim van de rit richting Font Romeu, besloten de renners zelf de koers te stoppen.
Een stortbui met hagel en onweer zorgde plots voor een sterk dalende temperatuur. Met nog dik vijftien kilometer voor de boeg zochten veel renners langs de weg een plek om te schuilen voor de hagelstenen.
De jury greep nog niet in, de grote mannen van het peloton wel. Rodetruidrager Tadej Pogacar ging voor het uitgedunde peloton rijden en gebaarde zijn collega's en concurrenten tot stoppen. Kort daarna ging er definitief een streep door de etappe.
https://nos.nl/artikel/26(...)iten-zelf-te-stoppen
Deju 😱quote:
Vuelta, wat verwacht je ook.quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deju 😱
Verstandige zet geweest om te stoppen als je die schade ziet.
Jammer wel dat het besluit vanuit de renners zelf heeft moeten komen en niet vanuit de organisatie.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Ondanks 17 graden voel je gewoon de koelte warmte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |