Gelukkig staat er nu maar 6 mm dacht alquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 02:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Donderdag wordt een benauwde dag, warmte opstoot maar tegelijk ook een storing....ja dat gaat een keer fout![]()
Hier alweer 1,4 op vue en 1,6 op VP2 stations, als ik op wundermap kijk zie ik alleen onze wijk in de neerslag zitten, de rest van de stad is gewoon droog
Volgende week eerst fraai zomerweer. Later in de week enkele dagen zomers warm, maar ook kans op regen- en onweersbuien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nu maar 6 mm dacht al
Hier nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gisteren en vandaag ook fraai zomerweer
ragebaitquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gisteren en vandaag ook fraai zomerweer
Ben pas sinds gisteren thuis, maar meet al sinds eergisteren geen neerslag meer. Gisteren was echt dikke prima en vandaag is ook niks mis mee. Best wat ruimte voor de zon, ook best wel wat wolken aanwezig. Maar amper wind en temperatuur is dik in orde met nu ~20 graden.quote:
Wel frisjes met -20. Coole gast ben je ook, hèquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ben pas sinds gisteren thuis, maar meet al sinds eergisteren geen neerslag meer. Gisteren was echt dikke prima en vandaag is ook niks mis mee. Best wat ruimte voor de zon, ook best wel wat wolken aanwezig. Maar amper wind en temperatuur is dik in orde met nu ~20 graden.
Bizar om te lezen dat jij dan steeds wegspoelt
Zit in trein op weg naar Uuuuuu trecht, dus hoop eigenlijk wel dat het de rest van de middag en avond droog blijft. Even naar Atelier bij de nijverheid poar neem'n en straks bowlen in stad.quote:
Je gaat naar Utrecht en hoopt dat het droog blijft?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zit in trein op weg naar Uuuuuu trecht, dus hoop eigenlijk wel dat het de rest van de middag en avond droog blijft. Even naar Atelier bij de nijverheid poar neem'n en straks bowlen in stad.
Net op de fiets precies 1 bui en nog nat ook
Dat is lente, geen zomer. En idd verder niks mis meequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zoals de afgelopen twee dagen zou de zomer altijd moeten zijn
Droog, niet benauwd, vrijwel windstil, 22 graden en zon met wolken afgewisseld.
22 graden is conform het langjarig gemiddelde voor augustus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is lente, geen zomer. En idd verder niks mis mee
Gemiddelde temperatuur in de zomer in Nederland ligt op 21-23 graden. Gewoon zomers dus hier.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is lente, geen zomer. En idd verder niks mis mee
Gisteren 0,8mm, vandaag 2mm!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nu maar 6 mm dacht al
Het bleef droog.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je gaat naar Utrecht en hoopt dat het droog blijft?
[ afbeelding ]
Geloof dat alles binnen de kaders van 18-26 valt als normaal wordt bestempeld. Las dat eens bij Helgaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gemiddelde temperatuur in de zomer in Nederland ligt op 21-23 graden. Gewoon zomers dus hier.
Al krikken we dat de laatste tien jaar wel steeds verder omhoog helaas.
Kan ook wel denk ik. Al is 18 graden voor Limbabwe wel erg fris in de zomer. Maar dat zou ik niet erg vindenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Geloof dat alles binnen de kaders van 18-26 valt als normaal wordt bestempeld. Las dat eens bij Helga
Het gaat dan over De Bilt, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan ook wel denk ik. Al is 18 graden voor Limbabwe wel erg fris in de zomer. Maar dat zou ik niet erg vinden
Maar 29 graden voelt 'normaler' dan 18 graden hier 's zomers eigenlijk. Maar in het noorden/noordwesten is dat wellicht al anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |