Same for me, al denkt iedereen dat omdat ik in zuidoost Spanje woon ik vast dol moet zijn op 35+ graden.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig voor mij gaan we nu de goede kant op. Over een half jaar gaan we weer de stijgende lijn inzetten.
Als je verwachtingen laag zijn, is dit een verrassingquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen woensdag en donderdag. 25-26 graden, nou poe poe.
Koelvestje kan weer aanquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen woensdag en donderdag. 25-26 graden, nou poe poe.
Gewoon accepteren dat de zomer over zijn hoogtepunt heen is. Beetje nazomeren in september en hopelijk heel veel neerslag komende maanden. Heerlie de peerliequote:Op maandag 24 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je verwachtingen laag zijn, is dit een verrassing
Voor een goed onweer heb ik dat wel over.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Denk dat woensdag en donderdag vieze benauwde dagen worden, als of je in de tropen bent.
Helemaal geen hitte zelfsquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Gelukkig valt de hitte wel mee de komende dagen en koelt het in de avond/nacht nog redelijk af.
[ afbeelding ]
Het was perfectquote:Op maandag 24 augustus 2026 16:54 schreef Pisces het volgende:
Wat een heerlijke zonnige dag. Niet extreem heet. Niet te fris.
Ook hier aan de kust graag!quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:19 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag flinke poffers mogelijk. Terreur buien slaan de klok
[ x ]
Flinke schade ookquote:Op maandag 24 augustus 2026 18:40 schreef 12Beaufort het volgende:
Vuelta-rit gestaakt om noodweer in Pyreneeën, renners besluiten zelf te stoppen
De derde etappe van de Vuelta a España is vanwege slechte weersomstandigheden stilgelegd en zal niet meer worden hervat. Vlak voor de top van de Col de Mont-Louis, de voorlaatste klim van de rit richting Font Romeu, besloten de renners zelf de koers te stoppen.
Een stortbui met hagel en onweer zorgde plots voor een sterk dalende temperatuur. Met nog dik vijftien kilometer voor de boeg zochten veel renners langs de weg een plek om te schuilen voor de hagelstenen.
De jury greep nog niet in, de grote mannen van het peloton wel. Rodetruidrager Tadej Pogacar ging voor het uitgedunde peloton rijden en gebaarde zijn collega's en concurrenten tot stoppen. Kort daarna ging er definitief een streep door de etappe.
https://nos.nl/artikel/26(...)iten-zelf-te-stoppen
Deju 😱quote:
Vuelta, wat verwacht je ook.quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deju 😱
Verstandige zet geweest om te stoppen als je die schade ziet.
Jammer wel dat het besluit vanuit de renners zelf heeft moeten komen en niet vanuit de organisatie.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Ondanks 17 graden voel je gewoon de koelte warmte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |