Snotverquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:43 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Trump laat weer 3.1 miljoen vaten los van de SPR
Things that never happened the mostquote:Op maandag 31 augustus 2026 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben dit topic begonnen toen er een shitload materieel en F35s naar het Midden-Oosten vertrokken. Waarbij ik aangaf dat het los zou gaan in Iran.
Niemand maar ook niemand gaf aan dat dit zou gebeuren.
Nu is de gasopslag niet gevuld, dat zou allang voor de interventie gebeuren, zeggen mensen: ja die onrust in de straat van Hormuz zag iedereen wel aankomen!!
Mensen echt.
Dat ik deze topic serie begonnen ben?quote:
letterlijk iedereen zag dit aankomenquote:Op dinsdag 1 september 2026 07:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ik deze topic serie begonnen ben?
Of dat mensen zeggen dat je had moeten zien aankomen dat de straat van Hormuz ging sluiten?
Beiden staan gewoon nog in fok forum ergens hoor.![]()
Nou kijk de eerste pagina’s van deze reeks eens door dan?quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
letterlijk iedereen zag dit aankomen
dat heb ik gedaan, ik zie vooral dat iedereen behalve jou het een heel slecht idee vondquote:Op dinsdag 1 september 2026 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou kijk de eerste pagina’s van deze reeks eens door dan?
NWS / Interventies van de VS in Iran, The beginning.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan, ik zie vooral dat iedereen behalve jou het een heel slecht idee vond
bleek uiteindelijk een heel slecht idee
Niet de enige.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Een van de weinige goede dingen die deze regering kan doen naar mijn mening.
Hopelijk wordt het regime uitgeschakeld en wordt ook nagedacht over de toekomst van de mensen in Iran, en dat ze hier in worden geholpen.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 08:35 schreef sp3c het volgende:
vond je ook iemand die het niet aan zag komen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef Simmertje het volgende:
Dit is volgens mij de 10de keer in de afgelopen 5 jaar dat ik lees dat een grote aanval op Iran aanstaande is.
quote:
quote:
quote:
er was op dat moment geen oorlog, het was niet de eerste keer dat je het 'voorspelde' en het ging niet direct los toen de lincoln aankwamquote:
Even ook de quote waar ik op reageerde en dus gelijk gekregen heb:quote:
En deze al helemaal:quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
25 januari komt de Carrier aan, gaat gelijk los denk ik.
https://www.instagram.com/reel/DTueUm9jRQh
quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar werden bezette landen met een rijke democratische historie bevrijd.
En die landen waren pas 5 jaar bezet dus nog niet geindoctrineerd.
Dit itt een Irak, Afghanistan, etc.
Al moet ik zeggen dat ik de populatie van Iran en Venezuela hoger inschat en het een kleine kans geef.
quote:The U.S. has launched new strikes on Iran. Get the latest on the new U.S. attacks on Iran and the Iran war in our live breaking news coverage.
CENTCOM confirmed new U.S. strikes on Iran, saying, "Today at 12 p.m. ET, U.S. forces began striking Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC) targets in Iran. The strikes follow recent attempted attacks by the IRGC against commercial shipping in the Strait of Hormuz and against American service members deployed to the region."
Daarom was Ratcliffe in Rusland. Even laten weten dat er nukes op tafel liggen voor Iran.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:46 schreef Perrin het volgende:
Wie dreigt er tegenwoordig niet met kernwapens?
[ afbeelding ][ x ]
Dat gaat weinig uitmaken. MAGA blijft liever in een pro-Russisch droomwereldje.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Als er Amerikanen omkomen bij IRaanse aanvallen, mogelijk gemaakt door Putin en Co.... bedankt Trumpje
Als Trump en Co dit nu eens bevestigen, beseffen en er nu eindelijk eens tegen optreden en daarmee openlijk de Oekraïners gaan steunen zou dat nogal wat uitmaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |