Same same,quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een spel voor buiten?
May the farce be with you?quote:
May the Schwartz be with you!quote:
Weet ik. En ik weet ook wat je terug hoort te zeggenquote:Op maandag 17 augustus 2026 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is Star Trek
Mister Spock 🖖
De Art Factory en Sequoia's zijn volgens mij inmiddels wel uitverkochtquote:Op maandag 17 augustus 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Even een reminder, vanmiddag om 17.00 gaan de restanten van Bricklink Series 6 in de verkoop https://nl.pepper.com/aan(...)us-vanaf-1700-414887
Die sequoia’s zijn ook wel echt heel tofquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een keertje voor wie het heeft gemist
[..]
De Art Factory en Sequoia's zijn volgens mij inmiddels wel uitverkocht
thnxquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een keertje voor wie het heeft gemist
[..]
De Art Factory en Sequoia's zijn volgens mij inmiddels wel uitverkocht
Ja, gelijk om 17.00 uur besteldquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx
De forest den ding nog gescoord
heb jij je sequoia nog kunnen scoren?
nicequote:
Ja ik baalde dat ik de sequoia's bij de eerste release niet heb besteld (geen idee waarom), dus hield het extra in de gatenquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
ik wist het niet, dus die reminder was fijn om toch nog wat te scoren
Scheelde wel erg qua prijs, deze bedragen en de bedragen die je moest neerleggen voor een bijvoorbeeld op bol stond.quote:Op maandag 17 augustus 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik baalde dat ik de sequoia's bij de eerste release niet heb besteld (geen idee waarom), dus hield het extra in de gaten
Ja die prijzen van opkopers/resellers zijn schandaligquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelde wel erg qua prijs, deze bedragen en de bedragen die je moest neerleggen voor een bijvoorbeeld op bol stond.
Die Forest Den was 350 elders, en 230 deze week. Absurd.
Maar hij is binnen. Zal van de week eens vragen of mijn nichtje samen wil bouwen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, ik heb een vrouw nodig die vaak boos is
Bekijk deze YouTube-video
tofquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Boompies
[ afbeelding ]
Erg leuke set om te bouwen, en flink groter en gedetailleerder dan die op de foto's lijktJe merkt wel in de instructies dat het geen 'echte' Lego-set is, soms beetje rare opmaak en erg makkelijk om een stukje te missen, zeker met al het groen. Zitten wel heel veel beestjes in
(op de foto staat de A-Frame cabin ernaast)
Nee. Zeker niet omdat het geld je niet boeit. En ook die prijsstijging over slechts 2 jaar zal wel mee vallen. Denk ik.quote:Máár, is het daadwerkelijk beter om deze sets te verhandelen als ik ze weer uit elkaar haal, omdat ze dan (over zo'n twee jaar) zo belachelijk veel waard zijn (ook al heb ik ze in elkaar gezet)?
Nee. De tijden dat de sets echt heel veel meer waard werden is voorbij. Als voorbeeld de originele Millennium Falcon die toen die uitkwam 450 euro was. Heb ooit bedragen van 11.000 euro gezien voor een ongeopende doos. Dat komt nooit meer terug.quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:29 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ben al een tijdje klaar met de Death Star (75419) en ben nu bezig met de Millenium Falcon (75192). Als die eenmaal af is heb ik nog een paar "kleine" doosjes gekocht om te bouwen, waaronder de x-wing (wat kan ik zeggen; ik vind Star Wars leuk), maar ook het een en ander van LEGO city (vind ik ook leuk).
Mijn broer vond het een leuk handeltje als ik ze weer uit elkaar haal, maar het geld kan mij echt compleet een worst wezen. Zolang ik kan bouwen dan hoor je mij niet meer. De 9000 onderdelen van de Death Star en de 7000 van de Millenium Falcon daar moet toch echt wat van te maken vallen.
Máár, is het daadwerkelijk beter om deze sets te verhandelen als ik ze weer uit elkaar haal, omdat ze dan (over zo'n twee jaar) zo belachelijk veel waard zijn (ook al heb ik ze in elkaar gezet)?
Mij lijkt het juist leuk om iets van zo'n zestienduizend onderdelen te maken; of om er meerdere leuke dingetjes van te maken. Dat moet vast en zeker kunnen.
Nooit gedaan, maar kan hier: https://www.lego.com/nl-nl/pick-and-build/pick-a-brickquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als jullie een of enkele losse steentjes bestellen, om een set (weer) compleet te maken, waar doen jullie dat dan?
De Lego F40 10248 wil ik hebben, maar niet voor 400 euro. Dat is natuurlijk niet zo gek als die 11k van jouw voorbeeld, maar alsnog compleet debiele prijs voor zo'n set.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Nee. De tijden dat de sets echt heel veel meer waard werden is voorbij. Als voorbeeld de originele Millennium Falcon die toen die uitkwam 450 euro was. Heb ooit bedragen van 11.000 euro gezien voor een ongeopende doos. Dat komt nooit meer terug.
Lego wilt dit volgens mij ook niet en daarom blijven sets nu veel langer in de handel. Kijk naar de AT-AT die gewoon 3-4 jaar in productie is geweest.
Voor sommige sets wordt nu nog wel veel betaald zoals de Super Star Destroyer maar helaas gaat ook die weer opnieuw de handel in (met wat kleine veranderingen).
Neemt niet weg dat Lego altijd een goede investering is.
Meestal bij Bricklinkquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als jullie een of enkele losse steentjes bestellen, om een set (weer) compleet te maken, waar doen jullie dat dan?
Jaaaa!quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:10 schreef TLC het volgende:
Deze is ook leuk
https://www.bricktastic.n(...)icieel-aangekondigd/
Die bovenste is leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:15 schreef TLC het volgende:
https://www.bricktastic.n(...)ellen-naar-kerstmis/
![]()
![]()
Leuk! Zeker als er straks iemand met een moc komt dat je er een sint of piet van kan maken! Sint >> kerstman.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:15 schreef TLC het volgende:
https://www.bricktastic.n(...)ellen-naar-kerstmis/
![]()
![]()
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maak iedere dag 1 zakje van Wolfpack Den, samen met mijn dochter. Het eerste dat ze zegt als ze wakker wordt, is "Papa, we moeten een zakje Lego openmaken!" terwijl ze langzaam de trap afloopt.
Vervolgens wil ze eigenlijk vooral met de poppetjes en de paardjes spelen, en kan ik alle bladeren, paddestoelen en plantjes na afloop weer zoeken en goedplaatsen.
Maar ze is iig enthousiast over Lego.
Morgen eindelijk eens in Gouda kijkenquote:
Tof! En ter nagedachtenis is een goede om je zelf te overtuigenquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gekocht:
[ afbeelding ]
Deels omdat ik hem wou en deels ter nagedachtenis aan Peter Cullen die overleden is.
Ookquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tof! En ter nagedachtenis is een goede om je zelf te overtuigen
Daar zal hij vast erg blij mee zijnquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gekocht:
[ afbeelding ]
Deels omdat ik hem wou en deels ter nagedachtenis aan Peter Cullen die overleden is.
Was mijn jeugdheldquote:
Cullen of Optimus Prime?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |