Knight Rider!quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:50 schreef Da hopman het volgende:
Groot LEGO-lek onthult tientallen sets voor 2027 • BrickTastic https://share.google/v9WlK8FiYFK4ZnfpL
zitten wel weer leuke dingen tussen. Sommige sets waren al eerder gelekt.
Clocktower klinkt goed! Hoop wel dat het niet weer een hoekding is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:50 schreef Da hopman het volgende:
Groot LEGO-lek onthult tientallen sets voor 2027 • BrickTastic https://share.google/v9WlK8FiYFK4ZnfpL
Hello Kittyquote:Op zondag 9 augustus 2026 07:50 schreef Da hopman het volgende:
Zucht. Weer een UCS Millennium Falcon. Alsof die andere twee al niet voldoende waren. Soms snap ik de keuzes van LEGO echt niet. Twee X-Wings die echt bijna identiek zijn, dadelijk 3 Millennium Falcon's. ZIjn genoeg andere mogelijkheden om er een UCS set van te maken in het Star Wars universumquote:Op zondag 9 augustus 2026 07:50 schreef Da hopman het volgende:
Mensen kopen het toch wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Zucht. Weer een UCS Millennium Falcon. Alsof die andere twee al niet voldoende waren. Soms snap ik de keuzes van LEGO echt niet. Twee X-Wings die echt bijna identiek zijn, dadelijk 3 Millennium Falcon's. ZIjn genoeg andere mogelijkheden om er een UCS set van te maken in het Star Wars universum
Okquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Zucht. Weer een UCS Millennium Falcon. Alsof die andere twee al niet voldoende waren. Soms snap ik de keuzes van LEGO echt niet. Twee X-Wings die echt bijna identiek zijn, dadelijk 3 Millennium Falcon's. ZIjn genoeg andere mogelijkheden om er een UCS set van te maken in het Star Wars universum
Ik snap de hele hype rondom starwars niet, dat ze er zoveel films van zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Hmm, vond de mijn en de Forest Den wel gaaf er uit zien.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Even een reminder, vanmiddag om 17.00 gaan de restanten van Bricklink Series 6 in de verkoop https://nl.pepper.com/aan(...)us-vanaf-1700-414887
De sequoia's heb ik destijds gemist en staat hoog op mijn lijstje, dus hopelijk ben ik snel genoeg straksquote:Op maandag 17 augustus 2026 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, vond de mijn en de Forest Den wel gaaf er uit zien.
Kans is groot dat als ik vanmiddag inlog, ze al weg zijn. En de vraag is, heb ik 300 ekkies over hiervoor? Heb niet eens ruimte..
Maar misschien leuk om met mijn nichtje te maken.
Past wel een beetje bij die eerdere outdoors sets.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De sequoia's heb ik destijds gemist en staat hoog op mijn lijstje, dus hopelijk ben ik snel genoeg straks
Deze ga ik denk ik naast de A-frame Cabin zettenquote:Op maandag 17 augustus 2026 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij die eerdere outdoors sets.
Wat doe jij ermee als je ze gemaakt hebt?
Ik merk dat mijn 3-jarige dochter LEGO wel interessant vindt, dus zal het wel aan haar geven straks als ze iets handiger is.
Hier is het ook geluktquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, bestelling voor de Forest Den geplaatst.
Duurde even voordat ik doorhad dat ik op de site al in de boodschappenmand zat, lol. Zat maar te zoeken naar bestellen
Als het niet zou lukken, had ik voor mezelf het DND huis gekocht.quote:
Die kleinere outdoors set deze keer niet gekocht? Past ook wel bij die A frame.quote:
Ook een leuke set, maar net iets te prijzig om ook nog even erbij te doenquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kleinere outdoors set deze keer niet gekocht? Past ook wel bij die A frame.
Ik kan niet eens Star Wars en Star Trek uit elkaar houdenquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap de hele hype rondom starwars niet, dat ze er zoveel films van zijn.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Star Wars en Star Trek uit elkaar houden
Bij het ene hebben ze oorlog tussen de sterren en bij het andere ... ze tussen de sterren?quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je weet zeker ook niet wat buitenspel is?quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |