Dit. Eerste wissel leek al slechtquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:38 schreef franklop het volgende:
Dat was al prut. Al zei de Eurosport commentator dat ze goed gestart waren (lagen al 6e ofzo)
Maar vijf dusquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel teams halen legaal de eindstreep?
Mwah, grootste land van Europa, dan mag je best een aantal medailles pakken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Duitsland is toch ook wel bezig aan een alleraardigst toernooi
Omdat ze PR lieten zien maar bij landen moet dat altijd NR zijnquote:
Marije van Hunestijn is het met je eens.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Lijkt me wel onwijs kut als je niet eens kan rennen na al die spanning en voorbereiding. Net als dat je auto ermee kapt in de opwarmronde bij F1
Beide vrouwen ja.quote:
mention maarquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:40 schreef Zipportal het volgende:
22:33 finale 4x400m vrouwen
22:48 finale 4x400m mannen
De McLaren-boys ook.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Marije van Hunestijn is het met je eens.
Oh natuurlijk. Dit is in het leven te roepen om Lyles straks kans op 4 keer goud te geven in LA.quote:
Die hadden mazzel dat ze Schippers daarna niet tegenkwamen.quote:
Ik geloof er alleen niks van dat USA twee keer goed weet te wisselen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Dit is in het leven te roepen om Lyles straks kans op 4 keer goud te geven in LA.
Mr. Prof. Dr. Ing. Sedoc ziet ongetwijfeld positieve dingen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:44 schreef Redefine het volgende:
Nou Sedoc kom er maar in om hier wat over te zeggen.
Het zijn inderdaad niet zulke zekerheidjes als bij zwemmen (qua wissels), maar waarschijnlijk kunnen ze zich een wat langzamere wissel wel permitteren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof er alleen niks van dat USA twee keer goed weet te wisselen.
Die schrijft z'n artikelen tegenwoordig geheid met AIquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mr. Prof. Dr. Ing. Sedoc ziet ongetwijfeld positieve dingen.
Daar hebben ze vaak dan wel weer heel veel moeite mee.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad niet zulke zekerheidjes als bij zwemmen (qua wissels), maar waarschijnlijk kunnen ze zich een wat langzamere wissel wel permitteren.
Dat doet Stekelenburg met de teksten die hij tussendoor zegt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die schrijft z'n artikelen tegenwoordig geheid met AI
Deepseek zekerquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doet Stekelenburg met de teksten die hij tussendoor zegt.
Tegenwoordig moeten we die gewoon vervangen door de he godver/gadver van Joris.quote:
SchoolKrantGPT.quote:
Polstokquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ondertussen is er ook nog polstok en ver springen.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten we die gewoon vervangen door de he godver/gadver van Joris.
Die geeft dan een prompt op: 'Ik wil iets zeggen zonder iets te zeggen.'quote:
kopje onder!quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
Ah de Steeple chase. Gaat er nog iemand zwemmen?
Het is een soort Spel zonder Grenzen onderdeel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef kilon het volgende:
Steeple is altijd het onderdeel dat ik vergeet dat bestaat. Het voelt ook vrij random.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |