het is een onderdeel voor mensen die net niet goed genoeg zijn voor een normale 3 of 5k.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef kilon het volgende:
Steeple is altijd het onderdeel dat ik vergeet dat bestaat. Het voelt ook vrij random.
Zou er persoonlijk ook een verspringbak bij doen. Stukje veldlopen erbijquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
Ah de Steeple chase. Gaat er nog iemand zwemmen?
Je ziet het ook wat uitwaaieren voor een sprongquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:54 schreef Meridiaan het volgende:
Het lijkt mij knap ingewikkeld om midden in zo’n groep over een horde te moeten
Anders gewoon halverwege uitstappen, stukje lafheid.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:54 schreef Redefine het volgende:
Nederland mist hier een type Vroemen. Al zou ik wel de goede kant op kijken als je naar de streep rent voor een medaille en natuurlijk ook geen doping gebruiken.
Ze willen absoluut voorkomen dat er meer dan 12 een grote Q halen, bij 5.70 is die minieme kans er dan kennelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:39 schreef Redefine het volgende:
Wel bijzonder dat ze bij de kwalificatie de eis op 6,80 m hadden gelegd. Niet alsof er normaliter zoveel daar overheen springen.
Uran heeft toen wel goed gekeken om de verkeerde kant op te kijken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
De altijd cleane Simon Vroemen genoemd, die destijds de meubelen moest redden.
Dit was een andere hèquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:50 schreef Redefine het volgende:
Omalla op de 100 meter mixed, wel apart.
5.70 lijkt dan wel weer erg kort voor de limiet bij het verspringen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze willen absoluut voorkomen dat er meer dan 12 een grote Q halen, bij 5.70 is die minieme kans er dan kennelijk.
Ik zag het later ja.quote:
Ooit bedacht als eerbetoon aan Ethiopische/Keniaanse atleten symboliseert de steeple chase de eeuwige zoektocht naar waterbronnen over lange afstanden te voet in Oost-Afrika.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef kilon het volgende:
Steeple is altijd het onderdeel dat ik vergeet dat bestaat. Het voelt ook vrij random.
Dit wordt door niemand hier betwist.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:56 schreef Ar-Nodeli het volgende:
Paardrijden is geen sport, ook niet als je het zonder paarden doet
Deden ze dat rennendquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ooit bedacht als eerbetoon aan Ethiopische/Keniaanse atleten symboliseert de steeple chase de eeuwige zoektocht naar waterbronnen over lange afstanden te voet in Oost-Afrika.
Jazeker welquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit wordt door niemand hier betwist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |