Al die podcastpipo'squote:
Oh gaat de wedstrijd niet door dan?quote:
Die moeten we naar Ajax halen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Own goal scoort weer. Hij gaat weer verder nadat ie op het wk ook al zo trefzeker was.
heel fijn iddquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:03 schreef Black-Death het volgende:
Ajax zit er in elk geval fel op. Is ook wel eens anders geweest.
Hadden we de beste linkerkant van Europa nog maarquote:
Moeilijker om te missen dan om te maken. Ergens is het dus knap.quote:
Dat wordt geld toeleggen dusquote:
Dat dacht men in Rotterdam ookquote:
Ja je moet nu wel doorduwen.quote:
Kunnen er niks van. Wordt weer een kutseizoen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:20 schreef Coco het volgende:
Huh, maar dit zou toch moeilijk worden tegen Heerenveen?
zijn we toch beter dan we dachten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:20 schreef Coco het volgende:
Berghuis slentert erachteraan en Regeer zakt erdoorheen bij elke kap.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:22 schreef Black-Death het volgende:
Blijft defensief matig hoor. Heerenveen heeft al een paar kansen gehad.
Terecht, moeten we rekening mee houden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verbazing dat Ouazane op linksbuiten niet optimaal speelt is erg vreemd.
Dat zei @maxi-mus, ja.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:20 schreef Coco het volgende:
Zoveel ervaring.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik begin te denken dat Ter Stegen een cheatcode is in de Eredivisie. De rust bij die man is ongekend.
Niet de 0.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik begin te denken dat Ter Stegen een cheatcode is in de Eredivisie. De rust bij die man is ongekend.
Baas en Regeer verdedigen als mietjes.quote:
Onhoudbaar. Veroorzaakte wel het balverliesquote:
Nee, fout Dolberg.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Baas en Regeer verdedigen als mietjes.
De apathie om nog steeds Regeer niet te vervangen is veelzeggend.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Baas en Regeer verdedigen als mietjes.
Tsja veel beters hebben we er niet..quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De apathie om nog steeds Regeer niet te vervangen is veelzeggend.
Een jeugdspeler met wat pit is beter en dan hoeft niet eens een 6 te zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja veel beters hebben we er niet..
Aanvallende kwaliteit in overvloed.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet één ploeg houdt dit weekend de nul
Nederlanded.
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord wordt makkelijk kampioen.
Dan probeer je zeker online te kijken. Daar is het niet zo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:57 schreef Schanulleke het volgende:
Ik dacht dat espn tegenwoordig standaard in alle ziggo pakketten zat, maar ze vinden dat ik niet mee mag kijken.
Oké, dan ga ik het zo binnen uitproberen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan probeer je zeker online te kijken. Daar is het niet zo.
Om via de app te kijken moet je 10 euro meer betalen voor premiumquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:57 schreef Schanulleke het volgende:
Ik dacht dat espn tegenwoordig standaard in alle ziggo pakketten zat, maar ze vinden dat ik niet mee mag kijken.
Omaquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Oma via de app te kijken moet je 10 euro meer betalen voor premium
KNJB!!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:07 schreef bbuddybb het volgende:
Veerman kreeg hier rood voor.
Dit zou ook rood moeten zijn.
quote:
kloptquote:
Nu je het zegt. ik had 'm nog niet gemist.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:20 schreef GGMM het volgende:
Ik wil trouwens even zeggen dat ik het zeer positief vind dat de megafoonmongool niet aanwezig is vandaag
quote:
Spijtig om in dit soort gevallen gelijk te krijgenquote:
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit wordt zon matig eredivisieseizoen, opnieuw.
Zelfs psv gaat er niet meer bovenuit steken. Ik vrees voor n nieuwe kutseizoen in Europaquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht?
Jij mag dit niet zeggen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen van @:dombohetolifantje1
Dan hadden ze wel gewonnen vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord makkelijk kampioen
@:3rr0r
[ afbeelding ]
Groot kenner, die @maxi-musquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei @:maxi-mus, ja.
Dezelfde @:maxi-mus die aangaf dat Feyenoord zo stabiel was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:37 schreef hhh38 het volgende:
Is dit het jaar van AZ?!Begin oktober is dat de gedoodverfde kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om daarna, nou je weet wel.
Geef OptaJohan even wat tijd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Neem aan dat dit de eerste keer is dat de top 3 allemaal hun eerste thuiswedstrijd (met 2-2) gelijkspelen?
quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Neem aan dat dit de eerste keer is dat de top 3 allemaal hun eerste thuiswedstrijd (met 2-2) gelijkspelen?
Net als Feyenoord.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begin oktober is dat de gedoodverfde kampioen.
Om daarna, nou je weet wel.
Hup Grunn. @3rr0rquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Net als Feyenoord.
Daarna staat PSV weer met minimaal 7 punten los op de rest
Deze gifjes zijn standaard.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je weer heel erg aan het stokeren vandaag.
PSV - Fortuna 2-2quote:
Oh eerste thuiswedstrijd. Nvm.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
PSV - Fortuna 2-2
Feyenoord - Go Ahead 2-2
Ajax - Heerenveen 2-2
quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:44 schreef Saekerhett het volgende:
AZ gaat kampioen worden.
Quote hem maar eind mei.
1000x liever Imke dan Rafael van der Vaart.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:11 schreef Regilio_ het volgende:
Ik zie Imke graag maar om nou een Belg(ische) bij de samenvattingen van de Nederlandse competitie zetten slaat echt als kut op Dirk.
Die rubriek voegt überhaupt al niets toe behalve ergernis, maar laat het maar aan de NOS over om het nog verder te verkrachten.
Dat Rafael vond dat Brandt dankbaar mag zijn dat ie bij het grote Ajax mag spelen vond ik wel geestigquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1000x liever Imke dan Rafael van der Vaart.
Dombo het Olifantje competitie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen van @:dombohetolifantje1
Niks aan de hand dus nog voor Utreg!quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk feitje: de enige 2 ploegen die nog zonder puntverlies zijn (AZ en Groningen) wonnen allebei van Utrecht en van ADO.
Denk vd Brom eerder. Correia krijgt wel minstens half seizoenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Correia ligt er als eerste uit.
Of Van den Brom moet gaan crashen.
Van Seumeren heeft nog wel eens een slechte dronk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk vd Brom eerder. Correia krijgt wel minstens half seizoen
Vandaag verliezen we van Sparta. Volgende week ook van psvquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van Seumeren heeft nog wel eens een slechte dronk.
Just saying.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
''Mijn keuze voor PSV is geen keuze tegen Feyenoord."
De situatieschets. @:rambodirk @:de_kraam
Eerst AZ kijken maar ik ga voor Dortmund - Bayern vanavond.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zijn absoluut geen leuke wedstrijden vanavond. Alleen Heerenveen - PEC kent nog iets van potentie ( en dan voornamelijk met dank aan de Friezen)
Zou heel knap zijn geweest.quote:
Bicep?quote:
Ole Lennard Ter Haar Romeny, VOL-SLA-GEN geflopt in Engeland, in de Championship.quote:
Wat heb je nu weer voorspeld ouwe reus, gelijkspelletje?quote:
2-1 voor spartaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voorspeld ouwe reus, gelijkspelletje?
Heb je altijd prijs. Bijna dan.quote:
Alvast 1 van de 3 doelpunten goed voorspeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Tegen Ajax was het geen geluk, Heerenveen was minstens zo goed (of zo slecht).quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Mazzel tegen Twente, veel geluk tegen Ajax en nu door de ondergrens tegen PEC.
Veldman wil Europa in. Weekendje Parijs met zijn vrouw is het hoogst haalbare.
Voeren al jaren consistent beleid en halen tegenwoordig vooral Scandinaviërs die zich makkelijk aanpassen en ook vaak veel betere teamplayers zijn dan al die Marokkaantjes en andere straatvoetballers. Die hebben misschien een betere techniek, maar ook vaak oogkleppen en lekker vooral hun eigen wedstrijdje spelen.quote:
Is een lieve jongen maar komt wel tekort voor de echte top.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch jammer dat Geertruida deze stap achteruit heeft moeten zetten.
Dat komt omdat hij er niet zoveel van kan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klinkt als een match.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij er niet zoveel van kan.
Prima toch, dan hoeven Feyenoord supporters zich ook niet meer zo druk te maken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:48 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Meerdink?quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is maar 1 topspits in de Eredivisie.
Woutje Weggodquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
TEA TIMEquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij PSV gaan ze er achter komen dat Geertruida wel vaker op het verkeerde moment een stap achteruit zetquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kramerinho is met pensioen hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Typisch, dat negatieve gedrag over Feyenoord-spelers. Want dat zijn allemaal ‘harduh werkuhrs’ die er helemaal niks van kunnen. Ben wel klaar met die negativiteit op dit forum over topspelers die een verkeerd rood-wit shirtje dragen. Alsof ze bij PSV en Ajax zo goed zijnquote:
Van wie is deze meme?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Typisch, dat negatieve gedrag over Feyenoord-spelers. Want dat zijn allemaal ‘harduh werkuhrs’ die er helemaal niks van kunnen. Ben wel klaar met die negativiteit op dit forum over topspelers die een verkeerd rood-wit shirtje dragen. Alsof ze bij PSV en Ajax zo goed zijn
Leugensquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van niemand! Dit bedenk ik ter plekke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |