quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:44 schreef Saekerhett het volgende:
AZ gaat kampioen worden.
Quote hem maar eind mei.
1000x liever Imke dan Rafael van der Vaart.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:11 schreef Regilio_ het volgende:
Ik zie Imke graag maar om nou een Belg(ische) bij de samenvattingen van de Nederlandse competitie zetten slaat echt als kut op Dirk.
Die rubriek voegt überhaupt al niets toe behalve ergernis, maar laat het maar aan de NOS over om het nog verder te verkrachten.
Dat Rafael vond dat Brandt dankbaar mag zijn dat ie bij het grote Ajax mag spelen vond ik wel geestigquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1000x liever Imke dan Rafael van der Vaart.
Dombo het Olifantje competitie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen van @:dombohetolifantje1
Niks aan de hand dus nog voor Utreg!quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk feitje: de enige 2 ploegen die nog zonder puntverlies zijn (AZ en Groningen) wonnen allebei van Utrecht en van ADO.
Denk vd Brom eerder. Correia krijgt wel minstens half seizoenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Correia ligt er als eerste uit.
Of Van den Brom moet gaan crashen.
Van Seumeren heeft nog wel eens een slechte dronk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk vd Brom eerder. Correia krijgt wel minstens half seizoen
Vandaag verliezen we van Sparta. Volgende week ook van psvquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van Seumeren heeft nog wel eens een slechte dronk.
Just saying.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
''Mijn keuze voor PSV is geen keuze tegen Feyenoord."
De situatieschets. @:rambodirk @:de_kraam
Eerst AZ kijken maar ik ga voor Dortmund - Bayern vanavond.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zijn absoluut geen leuke wedstrijden vanavond. Alleen Heerenveen - PEC kent nog iets van potentie ( en dan voornamelijk met dank aan de Friezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |