Dat is vreemd. Want de hasbare propaganda moet ons juist laten geloven dat Israel Hamas praktisch heeft verslagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hamas lacht zich rot om dit soort reacties.
72 maagden of anders 72 hoeren in Qatar/Dubai. Win-win situatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of denk jij dat ze lachen in het hiernamaals?
Wanneer wordt harder aanpakken dan een genocide? Je zei eerder dit:quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, want hard aanpakken staat niet gelijk aan een genocide. Dat is een volledig uit te lucht gegrepen link die jij legt.
Ik kan deze niet zo goed rijmen.quote:De kern van een genocide is namelijk het vooropgezet plan betreft om een bepaalde groep mensen vanwege hun etniciteit, religie of nationaliteit in gedeelte of volledig te vernietigen.
Ik heb in vorige posts al uitgelegd dat de claim dat er een genocide zou zijn volledig ongefundeerd en onbewezen is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:40 schreef P8 het volgende:
[..]
Wanneer wordt harder aanpakken dan een genocide? Je zei eerder dit:
[..]
Ik kan deze niet zo goed rijmen.
Als er al sprake is van genocide mag je om precies die reden de oorzaak leggen bij Hamas. Hezbollah en Iran.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:40 schreef P8 het volgende:
[..]
Wanneer wordt harder aanpakken dan een genocide? Je zei eerder dit:
[..]
Ik kan deze niet zo goed rijmen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Link gerust naar deze posts van jezelf die uitleggen wanneer er volgens jou wél sprake zou zijn van een "vooropgezet plan om een bepaalde groep mensen vanwege hun etniciteit, religie of nationaliteit in gedeelte of volledig te vernietigen."quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb in vorige posts al uitgelegd dat de claim dat er een genocide zou zijn volledig ongefundeerd en onbewezen is.
Zie deze post.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:24 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Link gerust naar deze posts van jezelf die uitleggen wanneer er volgens jou wél sprake zou zijn van een "vooropgezet plan om een bepaalde groep mensen vanwege hun etniciteit, religie of nationaliteit in gedeelte of volledig te vernietigen."
Ach ach, en daar valt het masker af.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:31 schreef Basp1 het volgende:
Het verkozen volk pleegt gewoon nooit genocide snappen die linksen dat nu nog niet.
Gewoon lang genoeg keiharde leugens blijven herhalen en hopen dat de leugen waarheid wordt. Propaganda les 1 uit het boekje van Goebbels.
En ze worden nu niet gedeeltelijk of volledig vernietigd vanwege hun etniciteit, religie of nationaliteit, maar vanwege...? Dat is mij dus niet duidelijk.quote:
Misschien kunnen ze in de tunnels schuilen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:17 schreef P8 het volgende:
[..]
En ze worden nu niet gedeeltelijk of volledig vernietigd vanwege hun etniciteit, religie of nationaliteit, maar vanwege...? Dat is mij dus niet duidelijk.
En harder aanpakken? In de strijd tegen een door Israël geschatte omvang van ongeveer 25k Hamasstrijders in 2023, zijn nu naar schatting 75k doden en 175k gewonden volgens de meest conservatieve schattingen. En 90% (!) van de ruim 2 miljoen inwoners van Gaza is dakloos geworden sinds oktober 2023.
Daarom vraag ik me af hoeveel harder het mag worden, voordat je overweegt dat het een genocide genoemd mag worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |