Nou inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:24 schreef Pino112 het volgende:
De analyse van Abdi Ali (met z'n Limbo-accent) van de 10k is een stuk beter dan die van Foppen
https://www.instagram.com/reel/DcFClgNDuaa/
Mooi jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:24 schreef Pino112 het volgende:
De analyse van Abdi Ali (met z'n Limbo-accent) van de 10k is een stuk beter dan die van Foppen
Hij zei ook: "ik dacht wel 10x waar doe ik het voor" maar hij liep hem wel uit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind dit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:05 schreef franklop het volgende:
Ik zie een statement over veiligheid voor supporters van de Europese bond, was er gisteren iets gebeurd?
Ach, Nigel Farage.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik vind dit.
https://www.rte.ie/sport/(...)t-of-medal-ceremony/
Medal ceremonies at the European Athletics Championships in Birmingham were postponed on Saturday evening and transport was suspended after a man was arrested on suspicion of fraud.
Alles met Oranje doet minimaal één Nederlander aan mee?quote:
Niet bij de polsstokhoogspringfinale, bij de overige oranje onderdelen wel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles met Oranje doet minimaal één Nederlander aan mee?
Waarom is die dan ook oranje? Dat vind ik verwarrend.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet bij de polsstokhoogspringfinale, bij de overige oranje onderdelen wel.
Jammer dat de estafettes zo laat zijn, want morgen moet er gewoon weer gewerkt worden. Ik had bijvoorbeeld de 1500 meter naar voren geschoven zodat het allemaal wat compacter was geworden.quote:
Tijden zijn helaas niet gunstig nee.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:55 schreef kilon het volgende:
[..]
Jammer dat de estafettes zo laat zijn, want morgen moet er gewoon weer gewerkt worden. Ik had bijvoorbeeld de 1500 meter naar voren geschoven zodat het allemaal wat compacter was geworden.
We hadden er wel deelnemer (Vloon), maar die heeft verzaakt in de kwalificatie.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom is die dan ook oranje? Dat vind ik verwarrend.
Ah ok, nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hadden er wel deelnemer (Vloon), maar die heeft verzaakt in de kwalificatie.
Geblesseerd geraakt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:12 schreef Felagund het volgende:
We hadden er wel deelnemer (Vloon), maar die heeft verzaakt in de kwalificatie.
https://www.instagram.com/mikefoppen/p/DcGzapSihTZ/?hl=nlquote:I would like to make a statement regarding my race yesterday and decision not to finish. I gave an interview directly after and it has caused some mixed reactions online. First off, I appreciate people reaching out and their kind words. Luckily these messages overshadow the negative ones, but it surprises me how many people use their precious time to try and kick someone that’s already down. It’s something I have often seen online, but not experienced myself like this. I have thick skin, but I would love for these people to take a look in the mirror and ask themselves why they feel the need to spread so much negativity.
That being said, I am responsible and held accountable for my own actions. In a moment of weakness I decided that anything other than a medal wasn’t worth fighting for. I praise myself for being a runner who never gives up, who always battles to the line, not worrying about the result. Even Monday after falling with 1k to go. This time I analyzed the result during the race, without knowing all the factors, rather than after crossing the finish line. It’s something I regret today. I lost the mental game that distance runners play during tough races. It’s something for myself to reflect on and learn from, so it doesn’t happen again. I was clearly still in the fight for a high placement (which is still very good!). I was so stuck on that medal mindset, especially after not getting the wanted result in the 5K, that I forgot every spot is worth fighting for. I owe it to myself, and to all the people supporting me in my career to at least fight until the line. Seeing the people close to me suffer just as much hurts me the most.
From here I will try to take away the positives. I have never actually felt to be in contention for any medals before this championship, and here we are now, not settling for anything less. It’s a step I had to make. Consider it made.
Thanks again to everyone supporting. We move forward.
🫡
Altijd tegen Vloon.quote:
uhm....quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:22 schreef kilon het volgende:
I praise myself for being a runner who never gives up, who always battles to the line, not worrying about the result
20:30 begint het avondprogramma.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Zijn ze nog niet begonnen? NOS zegt 20.15 maar er is geen stream.
Het staat mij bij dat die dat destijds ook wel over de 4 x 400 mixed vrij kritisch was. Maar desalniettemin is een kritische Sedoc vrij bijzonder ja.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:35 schreef kilon het volgende:
Jeetje, Sedoc die zowaar negatief is over iets (de 4x100 gemixt)
Of Stichting doe een wens.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:40 schreef TweedeKlum het volgende:
We zijn hier niet bij het Rode Kruis Sedoc.
Je weet bij voorbaat al wie er wint.quote:
5 yard, 70 inches?quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:41 schreef Redefine het volgende:
5.70 meter ligt de lat nu, al kan dat zomaar een andere hoogte zijn in Birmingham.
Hij kan verliezen, heeft hij dit jaar al bewezen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet bij voorbaat al wie er wint.
Net zo saai en berekenend als Boebka.
Iedere keer het WR met een centimeter verbeterenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet bij voorbaat al wie er wint.
Net zo saai en berekenend als Boebka.
Nou ja de lat die op 4.70 zou liggen bij de meerkamp bleek op 4.60 te liggen...quote:
Als Karalis een nieuw niet-Duplantis WR neerzet en als Duplantis niet helemaal fit is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
Polsstok kan wel leuke finale worden
In Engeland lopen ze een uurtje achter hequote:Op zondag 16 augustus 2026 19:55 schreef kilon het volgende:
[..]
Jammer dat de estafettes zo laat zijn, want morgen moet er gewoon weer gewerkt worden. Ik had bijvoorbeeld de 1500 meter naar voren geschoven zodat het allemaal wat compacter was geworden.
Die won de 100 meter rennen als dronken lor.quote:
Anders moet hij gaan polssnokhoogspringen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk is 'ie beter met zijn stok bij Femke.
Je moet gewoon wat hoger en er dan overheenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Paar mooie open deuren van die coach.
Je moet over de stok heen en hem dan niet aanraken zodat hij eraf valt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet die lat laten liggen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat hoger en er dan overheen
Paar klappen geven zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met je spermaspeer zekerquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn PR op onderdeel javalin is 3.35 meter
Kogelstoten is toch niet met een aanloop en daar duw je een bal vanuit je nek, hier ren je en gebruik je de hele arm vanuit achter je rugquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Die speerwerpers zien er een stuk atletischer uit dan de kogelstoters en discuswerpers. Vreemd, want in de basis is het ongeveer hetzelfde onderdeel.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Die speerwerpers zien er een stuk atletischer uit dan de kogelstoters en discuswerpers. Vreemd, want in de basis is het ongeveer hetzelfde onderdeel.
Veel couch potatoes aanwezig die het beter wetenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef Gremen het volgende:
Bij al die werp onderdelen (kogel, discuss, speer) denk ik altijd: Ze zien er allemaal (fysiek) uit of ze maar wat doen, waarom trainen die lui niet wat harder, zodat ze sterker worden en wat verder gooien. Maar wrs doen ze dat al en kunnen ze gewoon niet beter
En vergeet de schreeuw niet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kogelstoten is toch niet met een aanloop en daar duw je een bal vanuit je nek, hier ren je en gebruik je de hele arm vanuit achter je rug
Ik garandeer jou dat ze heel wat uren trainen en allemaal (man en vrouw) verder werpen dan jij.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef Gremen het volgende:
Bij al die werp onderdelen (kogel, discuss, speer) denk ik altijd: Ze zien er allemaal (fysiek) uit of ze maar wat doen, waarom trainen die lui niet wat harder, zodat ze sterker worden en wat verder gooien. Maar wrs doen ze dat al en kunnen ze gewoon niet beter
Ik heb vooral het idee dat een aantal de speer veel te vroeg loslaten terwijl het nog meer dan een meter tot de streep is als ze weer tot stilstand komen. Dat is gewoon zonde.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef Gremen het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
De mannelijke atleten hebben bij die nummers ook al wat meer volume. Zeker bij het kogelstoten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kogelstoten is toch niet met een aanloop en daar duw je een bal vanuit je nek, hier ren je en gebruik je de hele arm vanuit achter je rug
Bij deze ben ik met vakantiequote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze Spaanse is niet gruwelijk nat.
Je kan toch veel minder je lichaam gebruiken? Lijkt mij vooral om een sterke am en goede techniek te gaan. Denk ook dat de aanloop een rol speelt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Anders is de boog niet hoog genoegquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat een aantal de speer veel te vroeg loslaten terwijl het nog meer dan een meter tot de streep is als ze weer tot stilstand komen. Dat is gewoon zonde.
Spit on that thing, Hawk tuah.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze Spaanse is niet gruwelijk nat.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Veel couch potatoes aanwezig die het beter weten
Dat snap ik ook wel. Hier staat gewoon de top van de top, maar het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik garandeer jou dat ze heel wat uren trainen en allemaal (man en vrouw) verder werpen dan jij.
Klopt. Bij de andere onderdelen is het technisch wel in orde (uitgezonderd de kogelstootsters die nog niet draaien) bij diverse atletes. Bij speerwerpen ziet het er bij driekwart (denk nog wel meer) niet uit alsof ze het maximale eruithalen nee.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat een aantal de speer veel te vroeg loslaten terwijl het nog meer dan een meter tot de streep is als ze weer tot stilstand komen. Dat is gewoon zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |