Met je spermaspeer zekerquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn PR op onderdeel javalin is 3.35 meter
Kogelstoten is toch niet met een aanloop en daar duw je een bal vanuit je nek, hier ren je en gebruik je de hele arm vanuit achter je rugquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Die speerwerpers zien er een stuk atletischer uit dan de kogelstoters en discuswerpers. Vreemd, want in de basis is het ongeveer hetzelfde onderdeel.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Die speerwerpers zien er een stuk atletischer uit dan de kogelstoters en discuswerpers. Vreemd, want in de basis is het ongeveer hetzelfde onderdeel.
Veel couch potatoes aanwezig die het beter wetenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef Gremen het volgende:
Bij al die werp onderdelen (kogel, discuss, speer) denk ik altijd: Ze zien er allemaal (fysiek) uit of ze maar wat doen, waarom trainen die lui niet wat harder, zodat ze sterker worden en wat verder gooien. Maar wrs doen ze dat al en kunnen ze gewoon niet beter
En vergeet de schreeuw niet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kogelstoten is toch niet met een aanloop en daar duw je een bal vanuit je nek, hier ren je en gebruik je de hele arm vanuit achter je rug
Ik garandeer jou dat ze heel wat uren trainen en allemaal (man en vrouw) verder werpen dan jij.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef Gremen het volgende:
Bij al die werp onderdelen (kogel, discuss, speer) denk ik altijd: Ze zien er allemaal (fysiek) uit of ze maar wat doen, waarom trainen die lui niet wat harder, zodat ze sterker worden en wat verder gooien. Maar wrs doen ze dat al en kunnen ze gewoon niet beter
Ik heb vooral het idee dat een aantal de speer veel te vroeg loslaten terwijl het nog meer dan een meter tot de streep is als ze weer tot stilstand komen. Dat is gewoon zonde.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef Gremen het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
De mannelijke atleten hebben bij die nummers ook al wat meer volume. Zeker bij het kogelstoten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kogelstoten is toch niet met een aanloop en daar duw je een bal vanuit je nek, hier ren je en gebruik je de hele arm vanuit achter je rug
Bij deze ben ik met vakantiequote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze Spaanse is niet gruwelijk nat.
Je kan toch veel minder je lichaam gebruiken? Lijkt mij vooral om een sterke am en goede techniek te gaan. Denk ook dat de aanloop een rol speelt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Anders is de boog niet hoog genoegquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat een aantal de speer veel te vroeg loslaten terwijl het nog meer dan een meter tot de streep is als ze weer tot stilstand komen. Dat is gewoon zonde.
Spit on that thing, Hawk tuah.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze Spaanse is niet gruwelijk nat.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Veel couch potatoes aanwezig die het beter weten
Dat snap ik ook wel. Hier staat gewoon de top van de top, maar het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik garandeer jou dat ze heel wat uren trainen en allemaal (man en vrouw) verder werpen dan jij.
Klopt. Bij de andere onderdelen is het technisch wel in orde (uitgezonderd de kogelstootsters die nog niet draaien) bij diverse atletes. Bij speerwerpen ziet het er bij driekwart (denk nog wel meer) niet uit alsof ze het maximale eruithalen nee.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat een aantal de speer veel te vroeg loslaten terwijl het nog meer dan een meter tot de streep is als ze weer tot stilstand komen. Dat is gewoon zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |