Ze produceren met name voor de export.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:15 schreef Anti_schaap het volgende:
Die haat op boeren hier altijd
Allemaal XR fans zeker? Zonder boeren geen eten.
Er staat elke dag wel ergens file. Gewoon afstand houden en opletten. Protest was aangekondigd.
Je bedoelt de bedrijfstak die geen voedsel produceert, maar veel plantaardige calorieën in veel minder dierlijke? Je bedoelt de bedrijfstak die zeker tegen de 100 miljard schade aan de fundering van Nederlandse woningen heeft veroorzaakt? Je bedoelt de bedrijfstak die geen enkele economische waarde heeft? Je bedoelt de bedrijfstak die ons milieu vervuild en ons oppervlaktewater vergiftigd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:15 schreef Anti_schaap het volgende:
Er staat elke dag wel ergens file. Gewoon afstand houden en opletten. Protest was aangekondigd.
Doorlopen mensen. Er worden hier alleen maar wat holocaust-vergelijkingen gemaakt. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja en die david sterren is ook gewoon VVMU. Wat maakt iedereen zich druk?
ben benieuwd naar het 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Doorlopen mensen. Er worden hier alleen maar wat holocaust-vergelijkingen gemaakt. Niets aan de hand.
De boeren veroorzaken het zelf. Ik wil ze niet allemaal over één kam scheren, maar ik woon tussen de boeren en er zitten echte klootzakken tussen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:15 schreef Anti_schaap het volgende:
Dat ik kom regelmatig in de lopikerwaard vanwege sport en ken een hoop boeren. meeste prima lui, maar er zitten me toch een paar tussen...pure karikaturen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:27 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
De boeren veroorzaken het zelf. Ik wil ze niet allemaal over één kam scheren, maar ik woon tussen de boeren en er zitten echte klootzakken tussen.
Ze kunnen wel anders, maar willen vaak niet.
Precies. De paar goede die er zijn worden ook de dupe van die debielen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat ik kom regelmatig in de lopikerwaard vanwege sport en ken een hoop boeren. meeste prima lui, maar er zitten me toch een paar tussen...pure karikaturen.
De koeien staan te bakken in de wei zonder beschutting, met z'n allen in de schaduw van een elektriciteitsmast. je kan je biefstuk er medium rare zo uitsnijden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Guus kom naar hus wat de koeien staan op springen.![]()
Ja lekker zit ik de rest van de dag met dat deuntje in mijn hoofd.
''what's good for the goose is good for the gander"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Doorlopen mensen. Er worden hier alleen maar wat holocaust-vergelijkingen gemaakt. Niets aan de hand.
Niet alleen wat jou betreft: FDF neemt deel in het samenwerkingsverband Samen voor Nederland, waartoe bijvoorbeeld ook behoren Forum voor Democratie, Café Weltschmerz, gele hesjes.nl, Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken en Voorwaarheid (de voormalige groep Viruswaarheid van Willem Engel). In maart 2023 organiseerde FDF samen met Samen voor Nederland een grote organisatie, waarvoor alleen enkele sympathiserende partijen waren uitgenodigd zoals de PVV en Forum voor Democratie. (Wikipedia)quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:41 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
FDF is wat mij betreft een extreem rechts clubje. Dit is overigens niet de eerste keer dat ze dit doen.
Ja absoluut, zag je bij de rellen bij het strand, dan kan je een heel terras vernielen zonder consequenties.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vooral als je in groepsverband uit de maat wilt gaan lopen, of dreigt dat mogelijk te gaan doen. Want dan is de reflex van lokale overheden om aan de politie opdracht te geven om vooral de-escalerend op te treden.
Police bystander effect oid?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja absoluut, zag je bij de rellen bij het strand, dan kan je een heel terras vernielen zonder consequenties.
Frank en Ronald?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu mogen de nabestaanden 2 boeren naar keuze doden.
Idiote onzin weer, kom eens van je zolderkamer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De koeien staan te bakken in de wei zonder beschutting, met z'n allen in de schaduw van een elektriciteitsmast. je kan je biefstuk er medium rare zo uitsnijden.
Alsof koeien vroeger niet altijd buiten liepen. Tuurlijk zorgt een goede boer voor schaduw en drinken, maar komop. Net als mensen die janken "maar mijn kat heeft het zo koud buiten 's nachts". Nee idioot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:59 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Idiote onzin weer, kom eens van je zolderkamer.
Er zal vast iets anders kunnen bij boeren maar al die kul argumenten zoals ze exporteren alleen maar, t levert niks op en door de boeren is er schade aan huizen....
Hou op hoor...
Maar wel allemaal rotzooi uit China importeren, gigantisch veel data genereren met de bijbehorende kosten, iedereen wil vandaag bestellen en gisteren t liefst t bestelde in huis hebben en t liefst nog alles volbouwen.
Maar de boeren hebben het gedaan...
Niet veel anders, ik lees weinig boerensympathie in deze context. En verwacht in XR geval niet anders. Maar we zullen het nooit weten he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:03 schreef Discombobulate het volgende:
Jammer dat het XR niet is, want ben heel benieuwd hoe de berichtgeving dan zou zijn.
Als dat echt waar is ( even geen tijd om er in te duiken) is dat wel erg kwalijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:07 schreef mcmlxiv het volgende:
Goh, er is gelegen tientallen miljarden aan schade aan de fundering van ruim een miljoen woningen. Goh, dat is helemaal niet veroorzaakt door een kunstmatige lage waterstand. Goh dat is helemaal niet gedaan door waterschappen tbv boeren zodat ze met zwaarder materieel het land op konden. Goh die waterschappen waren helemaal niet in handen van de boerenstand.
Nee joh, allemaal toeval
Vermoedelijk gewoon lafheid, of deëscaleren hoe ze het dan noemen.quote:
Hoeveel vervuilt asml per miljard euro export vs de veeboeren?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Ook geen argument, we exporteren heel veel.
Welk percentage van, ik roep iets, de productie van een ASML blijft binnen Nederland precies? Maar daar is men allemaal enorm trots op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |