abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:55:01 #201
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_221571062
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nou, neem maar in beslag dan. Zeker als je er na de gebeurtenissen van vanochtend nog steeds schijt aan hebt.
Dit. Laat die trekkers maar lekker een maand ofzo bij de opslag staan. Rekening gaat naar de betreffende boer. :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_221571063
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ze hebben 1 teken van het kenteken afgeplakt en dan kan onze politie ze niet aanpakken.
Ja, en je kenteken opzettelijk onleesbaar maken is ook nogal strafbaar. Zodra het veilig kan mogen ze van mij tot stoppen worden gedwongen en zijn ze hun tractor kwijt.
pi_221571074
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:54 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Moet je eens een rondje gaan rijden met je kenteken afgeplakt.
Ik heb geen John Deere
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:58:38 #204
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221571078
quote:
Waarom komt Jetten daar pas mee als er al doden zijn gevallen, waarom heeft het eerst zoveel keer moeten gebeuren bij zowel die stomme boeren als bij XR…
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221571082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 13:26 schreef Kijkvooruit het volgende:

[..]
Die maakt geen melk, die verwerkt melk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 13:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Daar maken ze geen melk hoor.
OH ECHT IS HET HEUS???? KOMT MELK NIET UIT EEN FABRIEK?
Hier schrik ik van.

er werd door iemand gevraagd waar de fabriek was: elke ezel van 2,5 jaar oud snapt wel dat melk uit een koe komt en niet uit een fabriek, maar je hebt toch ergens een plek waar ze het machinaal in pakken stoppen en verwerken: dat doen ze oa in Bleskensgraaf.

Maar fijn dat twee users even uitleggen dat melk niet uit een fabriek komt, dank daarvoor ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221571083
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:56 schreef SimonB. het volgende:
Bron: https://www.omroepbrabant(...)ok-meerdere-gewonden

Verboden
Trekkers mogen niet op de snelweg rijden, maar het Openbaar Ministerie en de politie hadden eerder al aangegeven hen niet tegen te houden vanwege het demonstratierecht.

Natuurlijk! Dat is belangrijk dan veiligheid en mensenlevens!
En als ik morgen bij het ontbijt onder het mom van demonstratie nou eens lekker bij Willem Alexander in de theepot zeik?

quote:
Triest weer dit. Natuurlijk is de automobilist die achterop een file klapt altijd fout maar zonder die kudtboerenprotesten was de file er waarschijnlijk niet geweest...
Waarom is de automobilist automatisch fout? Omdat ie aan alle kanten genaaid word door kromme wetgeving en gedoogbeleid?
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:59:45 #207
459912 FlippingCoin
pi_221571087
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:54 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Moet je eens een rondje gaan rijden met je kenteken afgeplakt.
Als je met je telefoon in de hand fietst weten ze je ook gewoon staande te houden, zonder kenteken zelfs.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:00:26 #208
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571090
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Als je met je telefoon in de hand fietst weten ze je ook gewoon staande te houden, zonder kenteken zelfs.
Bizar hoe dat werkt he?

(zie ze ook niet echt wegscheuren op de trekkert)
- vmi voor intimi -
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:02:33 #209
459912 FlippingCoin
pi_221571100
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:00 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Bizar hoe dat werkt he?
Soms lijkt het in Nederland wel alsof je beter flink uit de maat kan lopen, dan is er ineens een hoop mogelijk.
pi_221571117
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Soms lijkt het in Nederland wel alsof je beter flink uit de maat kan lopen, dan is er ineens een hoop mogelijk.
Vooral als je in groepsverband uit de maat wilt gaan lopen, of dreigt dat mogelijk te gaan doen. Want dan is de reflex van lokale overheden om aan de politie opdracht te geven om vooral de-escalerend op te treden.
pi_221571132
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nou, neem maar in beslag dan. Zeker als je er na de gebeurtenissen van vanochtend nog steeds schijt aan hebt.
Sneu voor de goedwillende boeren.
Die wat nu over de A2 rijden zijn geen knip voor de neus waard. Hopenlijk wordt deze groep zwaar getroffen door de plannen van de overheid.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:13:39 #212
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221571166
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:59 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Natuurlijk! Dat is belangrijk dan veiligheid en mensenlevens!
En als ik morgen bij het ontbijt onder het mom van demonstratie nou eens lekker bij Willem Alexander in de theepot zeik?
[..]
Waarom is de automobilist automatisch fout? Omdat ie aan alle kanten genaaid word door kromme wetgeving en gedoogbeleid?
Omdat je als automobilist te allen tijde moet kunnen stoppen binnen het stuk asfalt dat je kunt zien. Voldoende afstand houden dus. Bij een gemiddelde auto tegenwoordig is dat bij 100 km/u zo'n 30 a 35 meter.
Natuurlijk zijn er incidentele uitzonderingen, bijvoorbeeld een mankement aan de auto of het onwel worden van de chauffeur.
Voorheen Bargehassus.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:15:04 #213
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571175
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:13 schreef SimonB. het volgende:

[..]
Omdat je als automobilist te allen tijde moet kunnen stoppen binnen het stuk asfalt dat je kunt zien. Voldoende afstand houden dus. Bij een gemiddelde auto tegenwoordig is dat bij 100 km/u zo'n 30 a 35 meter.
Natuurlijk zijn er incidentele uitzonderingen, bijvoorbeeld een mankement aan de auto of het onwel worden van de chauffeur.
Niet om iets van de achterlijke gladiolen die eraan vooraan staan hun schuld weg te nemen. Maar ik snap ook niet hoe je op klaarlichte dag op de snelweg op een file klapt ;(
- vmi voor intimi -
pi_221571183
Gewoon te weinig afstand genomen met die dikke bmw.

Er vallen wekelijks doden bij filevorming, maar ja trekkers
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:16:51 #215
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221571186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:15 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Niet om iets van de achterlijke gladiolen die eraan vooraan staan hun schuld weg te nemen. Maar ik snap ook niet hoe je op klaarlichte dag op de snelweg op een file klapt ;(
Als ik zie hoe weinig afstand veel mensen houden verbaast het mij niet.
Voorheen Bargehassus.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:17:55 #216
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571192
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:16 schreef SimonB. het volgende:

[..]
Als ik zie hoe weinig afstand veel mensen houden verbaast het mij niet.
Dan nog... je kijkt toch wel over die auto heen? Je bent echt met andere zaken dan de weg bezig denk ik dan. Maar ken niet de details niet natuurlijk.
- vmi voor intimi -
pi_221571221
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:17 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dan nog... je kijkt toch wel over die auto heen? Je bent echt met andere zaken dan de weg bezig denk ik dan. Maar ken niet de details niet natuurlijk.
Wij hebben 1 x een voorganger een kopstootje gegeven die trok ineens keihard op om vervolgens keihard op de rem te staan. Hij had abs wij niet.
Een hoge auto we konden niet zien wat ervoor gebeurde maar als iemand zo keihard optrekt verwacht je niet gelijk ook weer een noodstop.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:30:19 #218
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571253
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Wij hebben 1 x een voorganger een kopstootje gegeven die trok ineens keihard op om vervolgens keihard op de rem te staan. Hij had abs wij niet.
Een hoge auto we konden niet zien wat ervoor gebeurde maar als iemand zo keihard optrekt verwacht je niet gelijk ook weer een noodstop.
Ja ok maar dit was gewoon gaand verkeer...Laat ik het zo zeggen ik let in het verkeer niet alleen op voor mezelf maar ook voor anderen omdat je er zulke dus tussen hebt zitten.
- vmi voor intimi -
pi_221571258
Ik vind dit een beetje een loze discussie worden nu. Victimblaming is makkelijk, maar de realiteit is dat vrijwel elk ongeval veroorzaakt wordt door een combinatie van verschillende factoren.

Onoplettendheid van een betrokken bestuurder kan een factor zijn, maar ongelukkige timing rondom een inhaalmaneuvre, een gebrek aan overzicht door een vrachtwagen of busje of de gemoedstoestand van betreffende bestuurder kunnen allemaal ook een factor zijn. Een factor die we in elk geval zeker weten is dat het verkeer op de snelweg langzaam reed. Soms is daar een goede en onvermijdelijke reden voor. In dit geval was die reden echter niet onvermijdelijk, maar een stel boeren die zichzelf het recht hebben toegeëigend het hele land tot last te zijn omdat zij hun zin niet krijgen. Waarbij ze het veroozaken van gevaar voor anderen nu, maar ook in het verleden, niet schromen. Los van alle factoren rondom de bestuurders van de auto's die bij het ongeluk betrokken waren, valt de trekkerdemonstranten dus altijd kwalijk te nemen dat ze de belangrijkste voorwaarde voor dit ongeval gecreëerd hebben.
pi_221571260
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:30 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ja ok maar dit was gewoon gaand verkeer...Laat ik het zo zeggen ik let in het verkeer niet alleen op voor mezelf maar ook voor anderen omdat je er zulke dus tussen hebt zitten.
Iedereen verplicht een motorrijbewijs.
pi_221571268
Waren 2 Ossenaren van begin 70 die zijn overleden: https://www.omroepbrabant(...)Tt7OktleUQ6IcW6bnYZA

Denk dat ze in de grijze auto zaten waar de BMW achterop beukte
pi_221571274
Dus die boeren zijn nu dus wéér over de snelweg terug aan het rijden?! Wat een hondsdolle idioten zijn dat dan?! Wat een tuig :r
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:35:20 #223
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571275
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:32 schreef De_engineer het volgende:
Ik vind dit een beetje een loze discussie worden nu. Victimblaming is makkelijk, maar de realiteit is dat vrijwel elk ongeval veroorzaakt wordt door een combinatie van verschillende factoren.

Onoplettendheid van een betrokken bestuurder kan een factor zijn, maar ongelukkige timing rondom een inhaalmaneuvre, een gebrek aan overzicht door een vrachtwagen of busje of de gemoedstoestand van betreffende bestuurder kunnen allemaal ook een factor zijn. Een factor die we in elk geval zeker weten is dat het verkeer op de snelweg langzaam reed. Soms is daar een goede en onvermijdelijke reden voor. In dit geval was die reden echter niet onvermijdelijk, maar een stel boeren die zichzelf het recht hebben toegeëigend het hele land tot last te zijn omdat zij hun zin niet krijgen. Waarbij ze het veroozaken van gevaar voor anderen nu, maar ook in het verleden, niet schromen. Los van alle factoren rondom de bestuurders van de auto's die bij het ongeluk betrokken waren, valt de trekkerdemonstranten dus altijd kwalijk te nemen dat ze de belangrijkste voorwaarde voor dit ongeval gecreëerd hebben.
Ik geloof dat iedereen het er in de brede zin wel over eens is dat iedereen van de snelweg af moet blijven tenzij je in/op een voertuig zit dat 80+ km per uur kan.
- vmi voor intimi -
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:35:41 #224
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571278
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Dus die boeren zijn nu dus wéér over de snelweg terug aan het rijden?! Wat een hondsdolle idioten zijn dat dan?! Wat een tuig :r
Dat vind ik dus echt een gore trap na van ze he.
- vmi voor intimi -
pi_221571279
Alle boeren moeten oprott'n naar hun eigen land!
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')