SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slabbekoorn was een memequote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:30 schreef Qarrad het volgende:
Ik baalde er eerlijk gezegd ook van dat ze Jeng er niet bij hielden. Zie je net dat ie weer totaal en lang stuk is nu...
Geen idee of het botte pech is of dezelfde blessure of gevoeligheid, maar daar hebben ze gelijk mee gekregen.
Ik zat ook in kamp Achahbar. Ging zelfs speciaal naar wedstrijden van de O21 toen hij daar terug aan het trainen was van een blessure. Nou, dat had ik ook goed mis. Volkomen terecht dat ze die niet hielden. Van Beek zag ik ook een boel meer in dan is gematerialiseerd.
Wat ik niet verkeerd had was dat ik Slabbekoorn echt niks vond toen ze hem als de nieuwe Messias naar boven schreven.
Kortom, het kan vriezen of dooien.
Mand.
Met Ueda in de spits en buitenspelers niveautje Borges kan ik me wel wat belangrijkere posities indenkenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:09 schreef snabbi het volgende:
Linksback was mijn grootste prio. Marmol lekker naar het centrum. Kraaijeveld is niet goed genoeg wat mij betreft.
Tyf eens op met je actquote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:15 schreef Wotte het volgende:
NOG EEN VERDEDIGER. HIJ IS GEK DIE BELG.
Dortmund, Leverkusen en Atletico willen Forbs voor 30 miljoen. Heb die Belg toch weer goed gezien.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:15 schreef Wotte het volgende:
NOG EEN VERDEDIGER. HIJ IS GEK DIE BELG.
Beetje omslachtige manier om me gelijk te geven vriend.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dortmund, Leverkusen en Atletico willen Forbs voor 30 miljoen. Heb die Belg toch weer goed gezien.
Wat betreft Forbs hadden jij en de Belg wel gelijk ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje omslachtige manier om me gelijk te geven vriend.
tja met shaqueel van persie en ferri (wat was hij slecht tegen sparta) zou je voor de spits gewoon voldoende moeten hebben. Borges hoort eigenlijk rechts waar van persie en moussa staan. Ja linksvoor is ook onderbezet, maar linksback hadden we dus eigenlijk niemand (met bos en smal stuk).quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met Ueda in de spits en buitenspelers niveautje Borges kan ik me wel wat belangrijkere posities indenken
Al hoop ik dat Van Persie gaat broezn
Ik vergeleek het loopje van Forbs met Robben.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat betreft Forbs hadden jij en de Belg wel gelijk ja.
Alleen de vergelijking met Robben kwa potentie sloeg helemaal nergens op.
Hmm, ok Wotte.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vergeleek het loopje van Forbs met Robben.
quote:Jeyland Mitchell liet Feyenoord deze zomer definitief achter zich, maar een paar maanden later kan hij alweer een nieuwe transfer maken. Fabrizio Romano meldt donderdag dat de Costa Ricaan naar RC Strasbourg kan vertrekken. Mitchell zou zelf al akkoord zijn met de club.
Mitchell werd afgelopen seizoen gehuurd van Feyenoord door Sturm Graz. De Oostenrijkers waren tevreden over de verdediger en namen hem op 1 juli definitief over van de Stadionclub. De club betaalde 1,8 miljoen euro voor het talent.
Nu lonkt dus al snel een volgende stap.
Strasbourg heeft volgens de berichtgeving ongeveer 5 miljoen euro geboden. De BlueCo-club maakt samen met onder meer Chelsea onderdeel uit van een consortium. Mitchell zelf heeft volgens Romano al een overeenkomst bereikt met Strasbourg, terwijl de onderhandelingen tussen de clubs nog gaande zijn.
Het kan dooien of vriezen maat. Dit huurtransacties met opties tot koop kunnen ons geld opleveren of verdienen.quote:
Op linksback komen er uiteindelijk dit seizoen weer twee terug die de kwaliteit hebben. Even overleven, al dan niet met deze huurdeal, prima!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja met shaqueel van persie en ferri (wat was hij slecht tegen sparta) zou je voor de spits gewoon voldoende moeten hebben. Borges hoort eigenlijk rechts waar van persie en moussa staan. Ja linksvoor is ook onderbezet, maar linksback hadden we dus eigenlijk niemand (met bos en smal stuk).
Hancko was ook prima op linksback, maar liever gewoon centraal. Dat denk ik ook voor Marmol
en ik weet dat ferri echt kut speelde, maar ja het was ook maar 1 wedstrijd. In feite zou je voorin gewoon een vervanger gekocht moeten hebben. Laten we die jongen ook nog een paar kansen geven. .quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Op linksback komen er uiteindelijk dit seizoen weer twee terug die de kwaliteit hebben. Even overleven, al dan niet met deze huurdeal, prima!
Maar linksvoor en spits is enige vorm van kwaliteit totaal niet aanwezig bij je 'basisspelers'.
Zegt toch echt alles dat zo'n Ueda zelfs door matige Engelse of Bundesliga clubjes totaal niet serieus genomen wordt.
Die Javi Lopez kan er alleen helemaal niets van...quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:26 schreef Cara het volgende:
Laten we anders even blij zijn met een linksbenige verdediger die 100+ wedstrijden in La Liga heeft gespeeld.
Huren met optie tot koop kan je geen enkele buil aan vallen op de al kwetsbare linksback positie en goede communicatie met Marmol. Belg is gewoon helemaal top bezig.
Wat lul je nou dom man. Geweldige speler voor de Eredivisie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:55 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Die Javi Lopez kan er alleen helemaal niets van...
Toch al de tweede Balkanslager bij Feyenoord die het niet lijkt te redden omdat hij aan de bal niks kan, na Spajic (wie kent hem nog)quote:
Ik vrees dat we nog even moeten wachten.quote:
Keihard GEFLOPT bij Sociedad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb wat beelden gezien maar die Javi Lopez lijkt me nu al verreweg de beste linksback van de eredivisie
Totdat Bos terugkomt vanzelfsprekend.
Ach, Hancko flopte ook keihard bij Fiorentina of all placesquote:
Hoe heette die Balkanslager die uiteindelijk geen minuut speelde ook alweer? Gehaald door Beenhakker meen ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch al de tweede Balkanslager bij Feyenoord die het niet lijkt te redden omdat hij aan de bal niks kan, na Spajic (wie kent hem nog)
Blijkt dat stereotype ‘Feyenoorders houden enkel van harduh werkers!!’ toch niet zo te kloppen
Ignjatovicquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe heette die Balkanslager die uiteindelijk geen minuut speelde ook alweer? Gehaald door Beenhakker meen ik.
Boeiendquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:49 schreef Alpha0 het volgende:
Bah ze hebben weer wat geld te besteden daarin 020 met verkoop van Godts.
Ze zijn wel hun met afstand beste speler kwijtquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:49 schreef Alpha0 het volgende:
Bah ze hebben weer wat geld te besteden daarin 020 met verkoop van Godts.
Als het blijft bij kreupele bejaarde spelers als Blind, Ter Stegen en Henrique of een of andere party Braziliaan dan hoeven we ons echt niet druk te maken.quote:
Godts heeft wel het rendement, maar qua bijdrage in het team vond ik hem nooit heel sterk. Een net iets betere versie van Moussa in mijn ogen. Mochten ze Lang halen gaan ze er denk ik niet op achteruit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn wel hun met afstand beste speler kwijt
Hij stak er wel bovenuit in en slecht team, op zich was zijn prestatie vorig seizoen beter dan van Saibari die beter bediend werd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godts heeft wel het rendement, maar qua bijdrage in het team vond ik hem nooit heel sterk. Een net iets betere versie van Moussa in mijn ogen. Mochten ze Lang halen gaan ze er denk ik niet op achteruit.
Wel goed onderhandeld, zou mooi zijn als Feyenoord op een punt komt dat het ook zulke bedragen krijgt voor aanvallers. Wellicht was het gelukt met Paixao als je die nog een seizoen had gehouden.
Beetje appels en peren wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij stak er wel bovenuit in en slecht team, op zich was zijn prestatie vorig seizoen beter dan van Saibari die beter bediend werd.
Sem Steijn stak er qua rendement ook bovenuit in een slecht team, ik snap wel wat je bedoelt hoor maar het is zoals Caland zegt een beetje appels en perenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij stak er wel bovenuit in en slecht team, op zich was zijn prestatie vorig seizoen beter dan van Saibari die beter bediend werd.
Geduld Pel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:02 schreef De_Pel het volgende:
Na het aanstellen van Eenhoorn en Rico was ik echt lyrisch, en de start van de window leek meer dan hoopgevend, maar ondertussen begin ik toch wel “mehh…” te denken over deze window. Kunnen we de heren vooralsnog amper aanrekenen overigens, ze zijn natuurlijk ook gewoon opgescheept met een paar vaten stront en een stuk of 20 lijken in de kast / selectie. Toch moeten er eigenlijk nog wel wat centjes binnenkomen en met name (een) buitenspeler(s) worden gehaald.
Iedereen die het AD de afgelopen jaren gelezen heeft kent dit verhaal, want allejezus wat is dit een oude magnetronmaaltijd die weer opnieuw opgewarmd is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:26 schreef H.FR het volgende:
Interessante special vh AD. Sommigen kennen het verhaal waarschijnlijk wel.
https://www.ad.nl/redacti(...)l-geld-te-verdienen/
Ik wist niet dat het Boekarest-filmpje uit dat groepje kwamquote:Op zondag 16 augustus 2026 07:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Iedereen die het AD de afgelopen jaren gelezen heeft kent dit verhaal, want allejezus wat is dit een oude magnetronmaaltijd die weer opnieuw opgewarmd is.
Blijft bijzonder vervelend voor onze lieve FOK!-medeuser dat hij met dit soort debielen te maken heeft gekregen omdat hij progressieve waarden vertegenwoordigt.
Dat soort groepen hebben altijd weer nieuwe aanwas, juist onder jongvolwassenen, dus dat is gewoon onmogelijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:22 schreef XSbig het volgende:
Het blijft natuurlijk ook wel verbazingwekkend dat Feyenoord dit soort types niet stelselmatig uit het stadion weet te weren.
Uiteraard is het een momentopname. Wie weet zijn volgende week Ueda, Hassanwiero en Ivan verkocht en is er een goede Linksbuiten gehaald. We hebben nog even, maar het is al wel erg lang erg stil omtrent bepaalde spelers/posities.quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Geduld Pel.
Let them uncook Dennis z'n cook.
Ongelooflijk droevig, zo’n clubje zwakbegaafden die de dienst uit maken. Helaas zul je dat er nooit echt uit krijgen, en zijn we daar niet de enige in.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:26 schreef H.FR het volgende:
Interessante special vh AD. Sommigen kennen het verhaal waarschijnlijk wel.
https://www.ad.nl/redacti(...)l-geld-te-verdienen/
Moussa mag gewoon lekker blijven zolang er geen fatsoenlijke aanvallers bijkomen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:45 schreef Caland het volgende:
Belachelijk dat Rigaux een kutspits als Ueda niet verkocht krijgt. En Hadj Moussa heeft blijkbaar het idee dat hij naar de enige competitie moet waar hij totaal niet uit de verf gaat komen.
Volgens mij was Ferri altijd gehaald want Gio riep al meteen dat hij nog wel even de tijd nodig hadquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moussa mag gewoon lekker blijven zolang er geen fatsoenlijke aanvallers bijkomen.
Van Ueda was natuurlijk wel iedereen overtuigd dat hij zou vertrekken, niet voor niets dat Gerri zo snel gehaald is.
Lijkt me in ieder geval duidelijk dat je niet met Ueda, Ferri, Van Persie én Tengstedt het seizoen in wil.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was Ferri altijd gehaald want Gio riep al meteen dat hij nog wel even de tijd nodig had
Daar ben ik altijd allerminst van overtuigd geweest hoorquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:18 schreef De_Pel het volgende:
Van Ueda was natuurlijk wel iedereen overtuigd dat hij zou vertrekken,
Hopelijk krijgt je goudvis geen longkanker.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:50 schreef Caland het volgende:
Wel zin om weer naar de Kuip te rijden zo, eindelijk verlost van oogaidsvoetbal zou je zeggen
Uhquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt je goudvis geen longkanker.
Maar jij bent dan ook een vastgelopen langspeelplaat met een flinke kras er op.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd allerminst van overtuigd geweest hoor
En die gozer was fiscalist.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal niet uitgelezen dus. Het waren ook meer dan 3 zinnen natuurlijk.
Die tot nu toe aardig gelijk heeft dat ze niet bepaald rijen dik voor de deur van het Maasgebouw staan, in tegenstelling tot wat sommige ons wilden doen gelovenquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vastgelopen langspeelplaat met een flinke kras er op.
Hueee hueee hueeequote:Op zondag 16 augustus 2026 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal niet uitgelezen dus. Het waren ook meer dan 3 zinnen natuurlijk.
Dat is het eerste plaatje wat voorbij komt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hueee hueee hueee
Als je het hebt over dat artikel van het Algemeen Dagblad, dan heb ik dat wel gedaan, maar mij is niets bijgebleven van amoebes die edgy kankerende opmerkingen maken over goudvissen.
Na de hype van het WK en komt nog steeds niemand komt de Jap.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moussa mag gewoon lekker blijven zolang er geen fatsoenlijke aanvallers bijkomen.
Van Ueda was natuurlijk wel iedereen overtuigd dat hij zou vertrekken, niet voor niets dat Gerri zo snel gehaald is.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hueee hueee hueee
Als je het hebt over dat artikel van het Algemeen Dagblad, dan heb ik dat wel gedaan, maar mij is niets bijgebleven van amoebes die edgy kankerende opmerkingen maken over goudvissen.
Dat riep vPersie ook over Borgesquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was Ferri altijd gehaald want Gio riep al meteen dat hij nog wel even de tijd nodig had
Intellectuelen komen in alle vormen en maten.quote:
Groot en kan zinnen van meer dan 5 woorden maken. Dat maakt al snel indruk op een bepaalde groep. Dan ga je in jezelf geloven blijkbaar.quote:
Als Ueda bij de les is wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:14 schreef Coco het volgende:
Hoe is het gevoel hier jongens? Appeltje eitje?
Sow, heeft het blijkbaar nodig als uitlaatklep.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Intellectuelen komen in alle vormen en maten.
Wij hebben ook (al een jaar of 8 inmiddels) zo’n autist naast ons in de Kuip, vriendelijke vent hoor en doet geen vlieg kwaad, maar er komt geen zinnig woord uit, hij krijst veel en soms staat ie zo stijf van de alcohol en pillen dat hij vroegtijdig naar huis moet. Mijn pa had een tijdje geleden een soort van gesprek met hem, blijkt hij fiscaal jurist te zijn, gewoon universitair opgeleid en alles![]()
Feyenoord-genot.
Wat ik wat lastig vind met Ferri is dat de techniek ook lijkt te ontbreken. En dat leer je niet zo makkelijk bij.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat riep vPersie ook over Borges
Volgens mij valt Ferri ook gewoon een beetje tegen. Wat niet gelijk zegt dat het niks gaat worden, Slot vond Santi ook helemaal niks aan het begin.
Zeg allemaal niet zoveel idd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Intellectuelen komen in alle vormen en maten.
Wij hebben ook (al een jaar of 8 inmiddels) zo’n autist naast ons in de Kuip, vriendelijke vent hoor en doet geen vlieg kwaad, maar er komt geen zinnig woord uit, hij krijst veel en soms staat ie zo stijf van de alcohol en pillen dat hij vroegtijdig naar huis moet. Mijn pa had een tijdje geleden een soort van gesprek met hem, blijkt hij fiscaal jurist te zijn, gewoon universitair opgeleid en alles![]()
Feyenoord-genot.
Logische opstelling op zich.quote:
Meh weer die amateur voetballer op links.quote:
Yep. Ik zet in op een terugkeer naar The Blades.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zal dan wel snel weggaan. Heeft wel getraind (zei Gio gisteren).
Op links hebben we verder nog Borges.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meh weer die amateur voetballer op links.
Ik vind dat toch slecht. allemaal leuk met die wessels en kraaijeveld, maar dan zie ik toch liever anelquote:
Ik ook, maar ik gok dat na de wedstrijd duidelijk wordt dat er een deal rond is, en dat het risico dat hij een poot breekt of zo meer prio krijgt dan het risico dat het tegen met alle respect GAE fout gaat zonder hem als speler of invaller.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind dat toch slecht. allemaal leuk met die wessels en kraaijeveld, maar dan zie ik toch liever anel
Ik heb niet kunnen betrappen wat Anel beter kan dan Kraaijeveldquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind dat toch slecht. allemaal leuk met die wessels en kraaijeveld, maar dan zie ik toch liever anel
het salaris is meer of je hem wilt houden of verkopen, verder vind ik hem wel duidelijk beter dan kraaijeveld. Ik snap prima dat Feyenoord hem wil verkopen, maar ook dat je gewoon je sterkste selectie moet neerzettenquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb niet kunnen betrappen wat Anel beter kan dan Kraaijeveld
En hij vangt wel een PL-salaris
Wat doet hij precies beter dan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
het salaris is meer of je hem wilt houden of verkopen, verder vind ik hem wel duidelijk beter dan kraaijeveld. Ik snap prima dat Feyenoord hem wil verkopen, maar ook dat je gewoon je sterkste selectie moet neerzetten
vooral het verdedigen zelf, de posities (toegegeven met een volle bezetting achterin). Anel komt wel in moeilijkheden wanneer de backs hoog gaan, maar kraaijeveld vind ik daarin ook niet echt sterkquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat doet hij precies beter dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |